تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند عزوجل مى فرمايد: هيچ مخلوقى نيست كه به غير من پناه ببرد، مگر اين كه دستش را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815437780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سردار بني‌اسد: دايي حق ابومسلم را نداد


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: سردار بني‌اسد: دايي حق ابومسلم را نداد
آفتاب: مدير عامل باشگاه ابومسلم خراسان گفت: «اگرچه ابومسلم در ليگ جايگاه خوبي را كسب كرده ولي علي دايي با عدم دعوت از بازيكنان اين تيم براي حضور در اردوي تيم ملي در حقيقت حق اين تيم را نداده است».

سردار مصطفي بني اسد در گفتگو با خبرنگار ورزشي آفتاب با بيان مطلب فوق اظهار داشت: «نمي‌دانم ملاك دعوت بازيكنان به تيم ملي چه بوده و چه كساني اين تيم را انتخاب كرده‌اند. از دايي تشكر مي‌كنم كه تيمي مانند ابومسلم را ناديده گرفته است».

وي در ادامه در خصوص موفقيت اين تيم در كسب جايگاه چهارمي ليگ برتر افزود: « بنده به تنهايي كاري نكرده‌ام. در پشت صحنه ابومسلم، تيمي و حضور داشت كه قوي، منسجم، دلسوز و علاقمند به اين باشگاه بود و اين اتحاد باعث غلبه ما برحاشيه‌هاي اطراف ابومسلم شد».

بني اسد ادامه داد: «تلاش دسته‌جمعي همه اعضاي اين باشگاه موفقيت اين فصل ابومسلم را رقم زده است».

وي در خصوص وضعيت كادر فني باشگاه نيز خاطر نشان كرد: « مذاكراتي را با سرمربي تيم انجام داده‌ايم و مظلومي هم برنامه‌هايش را ارائه داده است. منتظر پاسخ نهايي وي هستيم و به احتمال فراوان اين اتفاق خواهد افتاد. تلاش ما هم بر حفظ ايشان است».

مديرعامل ابومسلم در خاتمه در خصوص وضعيت قرارداد بازيكنان تيم نيز يادآور شد: « سعي مي‌كنيم تا شاكله و استخوان‌بندي اصلي تيم را در ليگ آينده حفظ كنيم و به همين منظور با اكثر بازيكنان صحبت كرده‌ايم و قراردادهاي جديدي را به آنها پيشنهاد داده‌ايم ».
 سه شنبه 31 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 515]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن