تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819497898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ویژه برنامه های نوروزی صدا و سیمای مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: ویژه برنامه های نوروزی صدا و سیمای مازندران خبرگزاری پانا: سیمای مازندران در ایام نوروز برنامه های جذاب و متنوعی را تدارک دیده است تا به این ترتیب اوقات خوش و مفرحی را برای بینندگان خود فراهم سازد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۷ اسفند ساعت 09:09

به گزارش خبرنگار پانا به نقل از روابط عمومی شبکه تبرستان، سیمای مازندران، ویژه برنامه تحویل سال از ساعت 22 تا لحظه تحویل سال نو  با بخشهای متنوع و جذاب و با دعوت از مهمانان برجسته و همچنین پخش برنامه‌های متناسب با این ایام در خدمت بینندگان است.
 همچنین ویژه برنامه عید نوروز به مدت 13 شب و به مدت 70 دقیقه با پخش گزارشهای مختلف با موضوع عید، معرفی شهرها و آداب و رسوم  مناطق مختلف استان، معرفی صنایع دستی، غذاهای محلی، دعوت از  چهره ملی مازندران پخش خواهد شد.
«صبح بهاری» برنامه زنده صبحگاهی سیمای تبرستان با رویکرد اطلاع رسانی و معرفی اماکن دیدنی استان با دعوت از مهمانان سرشناس و پخش سرودهای محلی  در ایام نوروز از ساعت 9 به مدت 70 دقیقه پخش خواهد شد.
« سفر به خیر »عنوان برنامه ای 20 قسمتی با موضوع آموزشی اطلاعاتی مسائل راهنمایی و رانندگی  از 25 اسفند الی 13 فروردین هر شب از ساعت 22 به مدت 30 دقیقه  از سیمای شبکه تبرستان پخش می شود.
گفتنی است از دیگر بخش‌های این برنامه معرفی هر شهرستان از نظر تجهیزات و امکانات رفاهی و گردشگری به مسافران و نیز بازدید از حادثه دیدگان و خانواده های آنها می باشد.
از دیگر برنامه نوروزی که از سیمای تبرستان پخش خواهد شد، «ساعت خش» (ساعت خوش) است با پخش نمایشهای شاد و جذاب و همچنین دوبله محلی طنز، خنده را بر لبان بینندگان خواهد نشاند.
 پخش سیمای تبرستان نیز هر روز ساعت 15 یک فیلم سینمایی با عناوین زیر  پخش می کند: « من کی هستم » چهارشنبه 27 اسفند ماه، « روزهای آخر اسفند » پنجشنبه 28 اسفند ماه، « مثل یک سر آشپز » جمعه، 29 اسفند ماه ، « سفر به جزیره اسرار آمیز » شنبه یکم فروردین، « دیگری » یکشنبه دوم فرودین ماه 94، « وقتی باران ببارد » دوشنبه سوم فروردین ماه  94، « بهای یک بهانه » سه شنبه چهارم فروردین ماه 94، « مهر مادر » چهارشنبه 5 فروردین ماه 94، « زمانی برای دوست داشتن » پنجشنبه ششم  فروردین ماه 94، « ماجراهای عید من و بابام » جمعه 7 فروردین ماه94، « 11:59 » شنبه 8 فروردین ماه 94، « نترس 2 » یکشنبه 9 فروردین 94، « به من نگو قراضه » دوشنبه 10 فروردین ماه 94، «صخره نورد» سه‌شنبه 11 فروردین ماه 94، «تروریست» چهارشنبه12 فروردین ماه94، « ظهر شانگهای » پنجشنبه 13 فروردین ماه 94، «سه روز سرنوشت ساز» جمعه 14 فروردین ماه 94 .
در  گزارش روابط عمومی شبکه تبرستان آمده است: رادیو تبرستان نیز همچون سالهای گذشته با دست پر به خانه های شنوندگان خود آمده است.
«بهار آمد» برنامه ای است به تهیه کنندگی علی صادقی که صحبهای عید از ساعت 9 تا 12 به صورت زنده و با رویکرد اطلاع رسانی، معرفی اماکن دیدنی، گزارش هواشناسی، برقراری ارتباط با پلیس راه استان، ستاد تسهیلات سفر و ... از رادیو مازندران پخش می شود.
بر اساس این گزارش ویژه برنامه عصرگاهی با نام «صدای بهار» به صورت زنده از ساعت 17 تا 19 و با موضوعات شاد و مفرح به تهیه کنندگی فرهاد قلی نژاد تقدیم شنوندگان خواهد شد.
برنامه زنده «شباهنگام» هر شب از ساعت 22 تا 23:30 با موضوع صله رحم، پخش موسیقی محلی و ... از صدای تبرستان پخش می شود.
این گزارش می‌افزاید: «نمایش طنز» به تهیه کنندگی علی صادقی هر روز ساعت 23:30 به مدت نیم ساعت «راهیان نور»  هر روز از ساعت 12 تا 12:30 و پخش گزارش به صورت زنده از حال و هوای کاروانهای راهیان نور مسابقه «بَوِردِکا» با حضور روستائیان روستاهای مختلف استان و با حال و هوای نوروزی به تهیه کنندگی علیرضا دهقان هر روز از ساعت 8:30 ، «شادمانه» با موضوع طنز همراه با موسیقی شاد و مفرح هر روز ساعت :07:10 تا 8 ، «طراوت بهاری» هر روز از ساعت 15 تا 16 با پخش سرودها، تصنیف ها و موسیقی بی کلام.
واحد خبر مركز نیز علاوه بر پوشش اخبار مربوط به ایام نوروز در استان با اجرای گفتگوی ویژه خبری با موضوعات نوروزی به ویژه معرفی نقاط گردش پذیر و تمهیدات مسئولان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی می پردازد.
همچنین تهیه گزارش های ویژه خبری با موضوع معرفی شهرها و نقاط گردشگری مازندران برای پخش از شبكه سراسری از دیگر برنامه های خبر مازندران در ایام نوروز خواهد بود.    
 
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 403]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن