تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815509863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تاسيس خانه فرش در تمامي استانهاي كشور


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: تاسيس خانه فرش در تمامي استانهاي كشور
جام جم آنلاين: رئيس مركز ملي فرش گفت: در راستاي ايجاد يك خوشه صادراتي و حمايت بيشتر از عوامل و توليدكنندگان فرش دستبافت، خانه فرش در تمامي استانهاي كشور تاسيس مي شود. مرتضي فرجي در گفتگو با مهر در سنندج اظهار داشت: اين طرح براي اولين بار در كشور از ماه آينده آغاز خواهد شد و علاوه بر مراكز استانها در شهرهايي كه داراي پتانسيلهاي خاص فرش بافي باشند نيز اين مركز راه اندازي مي شود.


معاون وزير بازرگاني و رئيس مركز ملي فرش كشور افزود: اين طرح در راستاي حمايت بيشتر از بافندگان فرش از جمله طراحان، رنگرزان، صادر كنندگان، مرمت كاران، ارزيابان و همچنين ايجاد توازن بين ميزان توليد و مصرف اجرايي خواهد شد.

وي خاطرنشان كرد: برپايي نمايشگاه دائمي فرش، اجراي برنامه هاي مدون آموزشي بر اساس دانش روز، تنظيم نياز بازار و ميزان توليد، ارزيابي و عرضه مستقيم به مشتريان و برنامه هاي متنوع ديگر از جمله اقداماتي است كه در قالب تاسيس خانه فرش در استانها و شهرستانهاي مستعد كشور اجرا خواهد شد.

فرجي يادآور شد: يكي از مهمترين مشكلات صنعت فرش دستبافت كشور در حال حاضر عدم هماهنگي لازم و نبود مديريتي واحد است كه اميد مي رود با اجرايي شدن اين طرح بتوانيم بخش مهمي از اين مشكلات را از ميان برداريم.

رئيس مركز ملي فرش كشور در ادامه با اشاره به ديگر برنامه هاي اين مركز عنوان كرد: معرفي فرشهاي دستبافت كشور از طريق رسانه هاي جمعي به ديگر كشورها، برپايي نمايشگاه بين المللي در بيش از 10 كشور جهان، تبادل موزه اي با كشورهاي ارپايي و آمريكايي و توليد فيلمهاي كوتاه توسط كارگردانهاي برتر كشوري از جمله برنامه هاي مركز ملي فرش كشور در سال گذشته بوده كه امسال نيز ادامه خواهد يافت.

وي اظهار اميدواري كرد: با توجه به نگاه ويژه وزارت بازرگاني به مقوله فرش دستبافت بتوانيم در راستاي تقويت و توسعه اين هنر گرانبها كارهاي مناسبي انجام دهيم.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن