تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 19 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805836919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حاشيه‌هاي جالب از مراسم توديع وزير كشور


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حاشيه‌هاي جالب از مراسم توديع وزير كشور
مراسم توديع مصطفي پور محمدي، وزير سابق كشور و معارفه سيد مهدي‌هاشمي، سرپرست جديد اين وزارتخانه صبح امروز در سالن چهارهزار نفره تالار بزرگ كشور با حضور جمعيتي بسيار بيشتر از ظرفيت سالن برگزار شد.

به گزارش مهر، مراسم توديع و معارفه وزير كشور حاشيه‌هايي داشت كه بخش‌هايي از آن در پي مي‌آيد:

ـ با ورود خبرنگار مهر به تالار بزرگ وزارت كشور، آنچه بيش از همه مشهود بود، كمبود جا به ويژه براي خبرنگاران و همچنين در نظر نگرفتن تعداد مشخصي از صندلي‌ها براي مسئولان، شخصيت‌هاي سياسي، دولتي و شناخته شده بود كه اين امر پس از جابجا كردن غير مناسب عده‌اي از نمايندگان مجلس با واكنش كاظم جلالي نماينده شاهرود روبه‌رو شد و حتي او قصد ترك سالن برگزاري مراسم را داشت كه با وساطت سيد مهدي‌هاشمي سرپرست وزارت كشور به محل سالن بازگشت.

ـ استقبال بي‌نظير استانداران، فرمانداران، كاركنان وزارت كشور، مسئولان، نمايندگان و خبرنگاران از مراسم توديع مصطفي پورمحمدي، وزيرسابق كشور باعث شده بود تا علاوه بر پر شدن صندلي‌هاي تالاربزرگ وزارت كشور تعداد زيادي از حاضران هم ايستاده مراسم سه ساعته اين توديع و معارفه را نظاره‌گر باشند.

ـ در اين مراسم، علي لاريجاني، نماينده رهبر معظم انقلاب در شوراي عالي امنيت ملي و برگزيده مردم قم در مجلس هشتم، سردار احمدي مقدم، فرمانده نيروي انتظامي، غلامحسين محسني اژه‌اي وزير اطلاعات، پرويز داودي معاون اول رئيس‌جمهور، غلامحسين الهام سخنگوي دولت، محمدرضا باهنر نايب رئيس مجلس، محمد جهرمي وزير كار و امور اجتماعي، سردار محمد رويانيان رئيس پليس راهنمايي و رانندگي كشور، مهدي چمران رئيس شوراي شهر تهران، روح‌الله حسينيان مشاور رئيس‌جمهور، كامران دانشجو استاندار تهران، معاونان پور محمدي، جمعي از استانداران و فرمانداران، نمايندگان مجلس و شخصيت‌هاي سياسي و نظامي حضور داشتند.

ـ در ادامه اين مراسم، علاء‌الدين بروجردي، رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از انجام تغييرات در وزارت كشور، اعلام كرد: هرچند مجلس با اين تغيير مخالف بود، اما به تصميم رئيس‌جمهور احترام مي‌گذاريم.

ـ علي لاريجاني پس از هشدار چند باره مجري اين برنامه به سخنرانان براي كوتاه كردن سخنراني‌ها و جلوگيري از اتلاف وقت، براي رسيدن به محل استقرار تريبون روي سن، از دور زدن سن و استفاده از پله‌ها صرفنظر كرد و با برداشتن گامي بلند، مستقيم به روي سن رفت كه اين امر با تشويق حاضران روبه‌رو شد، وي همچنين بلافاصله و بدون مقدمات معمول مذهبي و ادبي در سخنراني‌ها، به بيان ديدگاه‌هاي خود پرداخت.

ـ عباس محتاج، معاون امنيتي وزير كشور كه قرار بود به نمايندگي از كاركنان وزارت كشور به ايراد سخن پرداخته و از زحمات پورمحمدي تقدير كند، براي رعايت وقت به عنوان يكي از ميزبانان وقت خود را به ديگر مدعوين داد.

ـ آيت‌اللهي رئيس سازمان ثبت احوال كشور نيز همچون محتاج وقت خود را در اختيار سخنرانان ديگر گذارد.

ـ يكي از نكاتي كه در مراسم امروز، توجه بسياري از حاضران را به خود جلب كرد، اين بود كه در دقايق آغازين سخنراني حجت الاسلام مصطفي پور محمدي، وزير سابق كشور، غلامحسين الهام مراسم را ترك كرد.

ـ آغاز و اتمام سخنراني پور محمدي با استقبال حاضران از وي روبه‌رو شد، به گونه‌اي كه هنگام رفتن وي روي سن همه حاضران در سالن به احترام وزير سابق كشور از جاي خود برخاستند.

ـ در بخشي از سخنراني حجت‌الاسلام پورمحمدي و اعلام وي مبني بر حل مشكلات مسكن كاركنان وزارت كشور از طريق احداث شهرك سيمرغ حاضران در سالن با كف زدن از اين خبر استقبال كردند كه وزير سابق كشور، خطاب به جمعيت حاضر از آنها خواست كه به احترام شهادت حضرت فاطمه (س) صلواتي بفرستند.

ـ سيد مهدي‌ هاشمي، سرپرست وزارت كشور نيز در اواخر سخنراني حجت الاسلام پورمحمدي دقايقي سالن مراسم را ترك كرد.

ـ حجت‌الاسلام پور محمدي، وزير كشور، سخنانش را با اين بيت به پايان رساند: وفا كنيم و ملامت كشيم و خوش باشيم ـ كه در طريقت ما كافريست رنجيدن.

ـ پس از پايان سخنان وزير سابق كشور، پنج نفر از فعالان حوزه تأمين مسكن كاركنان وزارت كشور توسط وي تقدير شدند و در مقابل از طرف معاونان، كاركنان بنياد شمس تبريزي و مولانا، شوراي عالي استانها، دادستان كل كشور و استانداران به طور جداگانه الواح تقدير، قرآن و ديوان نفيس حافظ به پاس خدمات حجت‌الاسلام مصطفي پور محمدي به وي اهدا و همچنين متني از سوي كاركنان وزارت كشور براي تقدير از خدمات پورمحمدي خوانده شد.

ـ علي لاريجاني پس از سخنراني حجت‌الاسلام پورمحمدي و انجام تقدير از وي اين مراسم را ترك كرد.

ـ پس از سخنراني پرويز داودي معاون اول رئيس‌جمهور، سيد مهدي ‌هاشمي، سرپرست وزارت كشور سخنراني كرد و با اين جمله كه «خداوندا مرا آن ده كه آن به»، سخنانش را به پايان رساند.

ـ پس از پايان مراسم توديع و معارفه وزير كشور و هنگامي كه حاضران در سالن وزارت كشور قصد ترك مراسم را داشتند، دختر مصطفي پور محمدي با تقديم دسته گلي به پدر، علاوه بر تقدير از زحمات وي، باعث حلقه زدن عكاسان و خبرنگاران به دور وزير كشور سابق شد و پايان مراسم را براي دقايقي به تعويق انداخت.

ـ پور محمدي پس از مراسم در محوطه بيروني تالار بزرگ كشور، حدود نيم ساعت در حلقه خبرنگاران پاسخگوي پرسش‌هاي آنان بود.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 256]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن