تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820641141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بايگاني مراسم توديع و معارفه وزير كشور؛لاريجاني: پورمحمدي خدمات صادقانه اي به كشور كرد


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: بايگاني مراسم توديع و معارفه وزير كشور؛لاريجاني: پورمحمدي خدمات صادقانه اي به كشور كرد


تهران – حيات

علي لاريجاني با بيان اينكه پورمحمدي به توسعه و پيشرفت كشور علاقه مند بود، گفت: اميدوارم ايشان در آينده در جايگاه مناسبي قرار گيرند.
به گزارش خبرنگار سياسي حيات، علي لاريجاني نماينده منتخب مردم قم در مجلس شوراي اسلامي صبح امروز دوشنبه در مراسم توديع مصطفي پورمحمدي وزير كشور با بيان اينكه سخنراني در اين مراسم براي من از اعمال شاقه است گفت: از اينكه فرصت ايشان براي خدمت كردن فرصتي كوتاه بود متاسفم.
وي در ادامه افزود: همه وزارتخانه ها در كشور ما داراي اهميت هستند اما برخي از اين وزارتخانه ها شان استراتژيك و تاثير زيادي دارند و مي توانند به عنوان قوه محركه كشور عمل كنند كه وزارت كشور از جمله اين وزارتخانه ها است.
وي با بيان اينكه دليل اهميت بيشتر وزارت كشور به دليل جايگاه و تنوع كاري آن است اضافه كرد: به همين دلايل جايگاه وزير كشور متناسب با اين مشخصه ها تعريف مي شود.
رييس هيات مديره موقت فراكسيون اصولگرايان در مجلس هشتم با اشاره به اينكه در اين حوزه ذكر چند نكته ضروري است ادامه داد: نكته اول اينكه وزير كشور بايد نگاه عميق همراه با نظريه نو در مسايل امنيتي داشته باشد زيرا كه اشراف به اين معقوله باعث آرامش جامعه و حفظ حريم خصوصي افراد مي شود.
وي گفت: آقاي پورمحمدي به دليل تحصيلات حوزوي و سابقه امنيتي و ذهنيت خلاق اين خصوصيت را همواره با خود داشت.
وي افزود: نكته دوم رويكرد توسعه گرايي است كه بايد وزير كشور داشته باشد زيرا كه اين وزارتخانه موتور محركه كشور است و عدم ديدگاه توسعه گرا باعث خمودگي و جمود در ساير بخش هاي مديريتي كشور مي شود، از اين رو ايشان با توجه به برخورداري زياد از سوابق اجرايي همواره فردي علاقه مند به پيشرفت و توسعه كشور بود.
نماينده مقام معظم رهبري در شوراي عالي امنيت ملي تصريح كرد: ايران به دليل مختصات طبيعي احتياج به همگرايي و وحدت ملي دارد كه پورمحمدي در كارها و استفاده از نيروها يك نگاه باز و وحدت گرا داشت و سعي مي كرد تنازع را كم كند كه اين مساله يكي ديگر از خصوصيات مهم او بود.
وي خصوصيت ديگر وزير كشور را داشتن تئوري براي نهادهاي مدني عنوان كرد و گفت: متاسفم كه برخي از افراد نگاه منفي نسبت به احزاب دارند زيرا اساس دموكراسي كه يكي از مسايل جوهري كشور ما محسوب مي شود، احزاب است.
وي گفت: بايد در كشورها نهادهاي مدني فعال و بانشاط داشته باشيم كه البته آقاي پورمحمدي اعتقاد راسخ به سامان دهي نهادهاي مدني داشتند.
لاريجاني با اشاره به اينكه در زمان تصدي پورمحمدي در وزارت كشور تعامل اين وزارتخانه با ساير نهادها به خصوص با شوراي عالي امنيت ملي نزديك و سازنده بود خاطرنشان كرد: ايشان طي سه سال با تعامل با ساير قوا خدمت صادقانه اي به كشور كردند.
وي تاكيد كرد: اميدوارم ايشان در آينده در جايگاه مناسب خود قرار گيرند.
نماينده خانه ملت در پايان به سوابق مهدي هاشمي در دوران دفاع مقدس و پس از آن اشاره كرد و گفت: اميدوارم آقاي هاشمي كه فردي خدوم و خوش فكر هستند خصوصيات و كارهاي آقاي پورمحمدي را ادامه دهند.
پايان پيام
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 198]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن