تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815408804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كارآفرين برتر استان گلستان : نخستين مكان تفريحي - اقامتي گنبد را براي جوانان ايجاد كردم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كارآفرين برتر استان گلستان : نخستين مكان تفريحي - اقامتي گنبد را براي جوانان ايجاد كردم
اقتصاد. اقتصادي. جشنواره. كارآفرينان
كارآفرين برتر استان گلستان مي‌گويد: با هزينه شخصي نخستين مكان تفريحي و اقامتي گنبد را براي كودكان ، نوجوانان و جوانان استان ايجاد كردم .

دكتر فريد عابدي نخستين طرح اقامتي و تفريحي شهرستان گنبد را با نام پارك شادي ، با سرمايه شخصي در سال ‪ ۸۶‬راه اندازي كرده است .

اين كارآفرين در ادامه در مورد طرح يادشده تاكيد كرد، اين طرح اقامتي و تفريحي شامل فضاي ( مسقف )تفريحي به مساحت سه هزار و ‪۶۰۰‬متر مربع براي كودكان ، نوجوانان و جوانان و يك فضاي اقامتي شامل ‪۱۶‬سوئيت است .

عابدي در ادامه افزود:در زمان حاضر هشت ماه از ايجاد اين مركز تفريحي كه تنها شهر بازي شهرستان گنبد است، مي‌گذرد و ‪ ۳۰‬نفر در اين مجموعه مشغول به كار هستند .

وي افزود: فضاي اقامتي اين مجموعه به دليل فراهم نشدن وام از محل تسهيلات بنگاه‌هاي زود بازده هنوز كاملا آماده نشده است كه با راه اندازي كامل آن براي ‪۱۹‬نفر ديگر نيز اشتغال ايجاد خواهد شد.

عابدي براي اجراي اين طرح تاكنون يك و نيم ميليارد تومان سرمايه‌گذاري كرده و اميدوار است با دريافت وام يك ميليارد توماني طرح خود را تكميل كند.

اين كار آفرين در مورد انگيزه ايجاد اين مركز تفريحي گفت: شهرستان گنبد كاووس ،شهرستاني مهاجر پذير است كه ‪ ۱۸‬قوميت مختلف در اين شهرستان ساكن هستند و به دليل نداشتن امكانات تفريحي ،افراد مهاجر بخصوص نيروهاي متخصص بعد از يك مدت اقامت اين شهرستان را ترك مي‌كنند ، اين نياز موجب شد كه من نسبت به اجراي اين طرح اقدام كنم .

وي داراي مدرك پزشكي عمومي است .

اين كارآفرين برتر استان گلستان در مورد مشكلات پيش روي اجراي طرح خود گفت : مشكل مهم و اساسي كه در راستاي ايجاد اين مجموعه داشتم ، مقررات دست و پاگير اداري بود كه راه اندازي پروژه را يك سال به تاخير انداخت .

عابدي در خاتمه مي‌گويد : براي كمك به توسعه اقتصادي كشور بايد مسئولان نسبت به رفع موانع كارآفريني به طور جدي اقدام كنند تا افراد خلاق و علاقه مند بتوانند وارد كار و فعاليت دراين عرصه شوند.
 دوشنبه 30 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1574]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن