تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816253931




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سي و چهار هفته تلاش تيم‌ها براي كسب جام - ليگ هفتم از نگاه مربيان/‪/۲‬


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سي و چهار هفته تلاش تيم‌ها براي كسب جام - ليگ هفتم از نگاه مربيان/‪/۲‬
داخلي. ورزشي. فوتبال.

احمد طوسي : ليگ هفتم نقاط ضعف زيادي داشت
..........................................

سرمربي تيم صنعت نفت آبادان تنها نقطه قوت ليگ هفتم را تمام شدن آن دانست اما گفت درخصوص نقاط منفي آن سخن بسيار است كه بايد بصورت كارشناسي مورد بررسي قرار گيرد.

احمد طوسي از تغييراتي كه در نيم فصل در برنامه مسابقات ايجاد شد ، تعطيلات نوروز، يك نواخت نبودن سطح داوران،حرفه‌اي نبودن برخي از بازيكنان، رفت و امد بين شهرها به ويژه آنها كه فرودگاه يا پرواز مستقيم نداشتند را عواملي دانست كه بر روند كار تيم‌ها لطمه زد و باعث به هم ريختگي آنان شد.

وي مهمترين مسئله در فوتبال كشور را فرهنگ‌سازي به ويژه در ورزشگاهها دانست وگفت: هيچ كس دوست ندارد در جوي حاضر باشد كه به افراد توهين مي‌شود و شخصيت انان زير سوال مي‌رود.

وي باتاكيد بر لزوم سالم‌سازي ورزشگاههاافزود:بعضي ازبرخوردها مربيان را مجبور مي‌كند كه از حيثيت داوران ياافرادي كه به نوعي مورد توهين قرار مي گيرند، دفاع كنند.

حضور در ورزشگاهها براي مردم تفريح و وسيله‌اي براي لذت بردن از اوقات فراغت است، نبايد عاملي در جهت ازار و اذيت انان باشد.

شكست وپيروزي درهمه جاي دنيا است اما در هيچ كجا مردم به بخاطر برد و باخت تيمشان به‌خيابانها نمي‌ريزند، وسايل عمومي را از بين نمي‌برندو فحاشي نمي كنند. برخي از تماشاگرنماهاي ما در ورزشگاهها خود را فراموش مي‌كنند و به سير جريانات منفي حاكم بر محيط مي‌پيوندند.

طوسي گفت:همه تيم‌ها بايستي دست به دست هم بدهند و درراه بهبود جامعه بهتر و فوتبال زيباتر بكوشند.

بهمن فروتن : نقطه عطف ليگ هفتم ، فينال آن بود
................................................

سرمربي تيم شموشك نوشهر گفت: نقطه عطف ليگ هفتم فينال آن بود كه بين دو تيم پرسپوليس و سپاهان انجام شد واگر همه ليگ به اين شكل انجام مي‌شد، مي‌توانستيم از يك ليگ خوب صحبت كنيم ولي متاسفانه اين گونه نبود و من آرزومندم كه سراسر فصل آينده ليگي با چنين كيفيتي داشته باشيم.

بهمن فروتن افزود: فوتبال در جامعه ما بسيار ارزشمند است و اگر به آن توجه بيشتري شود كه شفاف و پاك بماند واقعا قدرت واقعي،توان و استعدادهاي مملكت ما نمايان شده وديگر هيچ غم و غصه‌اي براي ديدارهاي بين‌المللي نخواهيم داشت.

وي اجازه خواست كه راجع به داوري‌ها و بقيه مسائل جاري درفوتبال كشور صحبت نكند وتصريح كرد: شبه دلال‌ها در فوتبال ما تاثيرات سوء دارند كه نمي گذارند كيفيت اصلي فوتبال ايران نمايان شود.

وي افزود: واسطه گري يك شغل شرافتمندانه است اما شبه دلالي شغلي كاذب است كه اثرات منفي بسياري دارد ودرحال حاضر اين افراد سد اصلي فوتبال كشور هستند.

فروتن اظهار اميدواري كرد كه‌در ليگ آينده قانونمندي بيشتري را شاهد باشيم،نظارت و كنترل بر توزيع امكانات باشد و سعي بشود كه سه نهاد اصلي فدراسيون فوتبال،سازمان ليگ و اتحاديه فوتبال هويت فوتبال ايران را تعيين كنند.

نادر دست نشان : نگران تغيير ليگ كشور به ليگ تهران هستم
.......................................................

سرمربي تيم فوتبال پگاه گيلان ازتغييرليگ كشوري به ليگ تهراني در آينده ابراز نگراني كرد وگفت: با حذف تيم‌هاي قعر جدولي به دسته يك و صعود تيم هاي تهراني از دسته يك به ليگ برتر در آينده رقابتها را از سطح كشوري به سطح پايتخت تغيير مي‌دهد.

نادر دست نشان افزود: اگر مي‌خواهند ليگ آينده را ‪ ۱۶‬تيمي برگزار كنند واقعا نياز به يك فكر اساسي و خرد جمعي از كارشناسان و صاحب نظران فوتبال ايران دارند.

به‌اين شكل كه فوتبال ايران در پيش گرفته،سرمايه‌گذاريها بيشتر در تهران متمركز است واستقبال عمومي مردم از تيم‌هاي تهراني بيشتر است.لذا تيم‌هاي تهران هم به لحاظ جذب تماشاگر و هم جذب بازيكنان شهرستاني موفق تر هستند.

وي گفت:بايدتصميماتي براي جلوگيري ازكوچ بي‌رويه بازيكنان شهرستاني به تهران اتخاذ شود.ازطرفي اگر سهميه مي‌خواهيم از ليگ برتر كم كنيم از سهميه تهران باشد.به اين صورت كه بخشي ازتيم‌هاي سقوطكننده ازتيم‌هاي اخر جدولي تهراني و بخشي از تيم‌هاي اخر جدولي شهرستاني باشد.

دست نشان پيش بيني كردكه استيل آذين كه يك تيم تهراني است درفصل اينده از دسته يك به ليگ برتر صعود كنداما استانهايي همچون مازندران، آذربايجان شرقي و بوشهر كه استعدادهاي درخشاني در فوتبال دارند،جايگاهي درليگ نداشته باشند.

وي در خصوص ليگ هفتم گفت: ليگ خوب شروع شد و اوايل با برنامه پيش رفت ومربيان به راحتي مي‌توانستند براي ‪ ۴‬تا ‪ ۵‬هفته آينده تيمشان برنامه ريزي كنند اما وقفه‌هاي ايجاد شده باعث شد كه يك ماه‌اخر فشار زيادي برروي بازيكنان و مربيان باشد و مصدوميت‌ها تشديد شود.

دست نشان افزود: براي آينده بهتر است با هماهنگي با كنفدراسيون فوتبال آسيا، برنامه ريزي منظم تري داشته باشيم .

سرمربي تيم پگاه گيلان، داوري اين دوره از رقابتها را يكي از بهترين داوري‌ها دانست و جوانگري را نقطه مثبت اين امر خواند.

وي گفت: استفاده از مربيان جوان كه صاحب شهامت، جوانمردي و دانش بودند باعث شد كه با تجربه‌ها استراحت بيشتري داشته و با تمركز و ارامش بيشتري رقابت‌هاي حساس را قضاوت كنند.

نكته ديگري كه دست نشان برروي آن تاكيد داشت احترام به راي صادره از سوي كميته انضباطي براي حفظ امنيت بازيكنان، مربيان وداوران ، بود.

وي گفت:كميته انضباطي از اركان مهم فدراسيون است و براي سالم‌سازي فوتبال كشور لازم است كه تصميمات اتخاذ شده از سوي آن اجرا شود.اگر قرار است شوراي استيناف اعمال نظري در راي اين كميته داشته باشد، قبل از صدور راي باشد.

دست نشان افزود: به نظر مي‌رسد شوراي استيناف براي قدرت مدارها، راحت تر تجديد نظر كند آنهم به دلايلي كه زياد قشنگ نيست و براي متوسطها و معمولي‌ها اين قضيه جدي گرفته نمي‌شود.

محمود ياوري : يكي از بهترين ليگ‌ها بود
.......................................

سرمربي تيم فوتبال برق شيراز از ليگ هفتم به خاطر به موقع تمام شدن و داشتن شرايط مساوي براي همه تيم‌ها به عنوان يكي از بهترين ليگ‌هاي برگزار شده نام برد.

محمود ياوري باابراز خرسندي از راه يافتن چهره‌هاي جديد حاضر در ليگ برتر به تيم ملي اظهارداشت: اين امر باعث پويايي فوتبال كشور در سطح ملي مي شود.

وي وقفه‌هاي ايجاد شده در برنامه‌هاي ليگ را يكي از مشكلات اساسي دانست و گفت:اين وقفه‌ها باعث متضرر شدن بعضي از تيم‌ها شد كه بايدبادرس گرفتن، ليگ آينده را برنامه ريزي كرد.

ياوري درخصوص داوري‌ها گفت: جوانگرايي در داورها باعث شد كه نظم بيشتر باشد و اميدواريم در آينده شاهد حضور داوران جوان بيشتري در صحنه رقابت هاي فوتبال باشيم.

وي درادامه خواستار ارائه راهكارهايي براي درآمدزايي باشگاهها، توسعه اخلاق در ورزش،فرهنگ‌سازي در ورزشگاهها و بها دادن بيشتر به ورزشكاران بااخلاق شد.

وي گفت:بايد بازيكناني كه درطول ليگ حتي يك كارت زرد هم نگرفته‌اند با بازيكناني كه به لحاظ اخلاقي حتي درزمين بازي هم مشكل دارند فرق داشته باشند.

ياوري عوامل موفقيت و عدم موفقيت تيم‌هاي حاضر در ليگ برتر را بستگي به دو فاكتور مديريت و برنامه ريزي دانست و تاكيد كرد هر تيمي كه بودجه مناسبي داشته باشد واز اين بودجه استفاده بهينه بكند قدر مسلم موفق خواهد شد.

تيم‌هايي كه در ليگ برتر سقوط كردند يقينا در يكي از اين دو مورد دچار مشكل بوده‌اندبرعكس اين هم صادق است هرچند به نظر من سپاهان براي كسب عنوان قهرماني شايسته تر بود، چرا كه اين تيم حركت يكنواختي در طول فصل داشت و خستگي تنها عامل اصلي عدم قهرماني‌اش بود.

كفاشيان : منتظر گزارش سازمان ليگ هستيم
.........................................

رييس فدراسيون فوتبال نيز درخصوص ليگ هفتم گفت:ازسازمان ليگ خواسته‌ايم گزارش كاملي از روند كار ارائه كند تا نقاط قوت و ضعف آن دقيقا بررسي شود.

علي كفاشيان افزود: ليگ هفتم دستاوردهايي دارد كه براي برنامه ليگ آينده حتما موثر خواهد بود و از تجربيات اين دوره براي بالابردن كيفيت كار استفاده خواهيم كرد.

وي همچنين بر لزوم تنظيم زمان ،تقويت داوري و انجام كارهاي فرهنگي در ليگ آينده تاكيد كرد.

كفاشيان ازاينكه ليگ هفتم به موقع شروع شد و به موقع تمام شد، ابراز خرسندي كرد.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن