تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815348469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

30 بازار روز در كرج احداث مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 30 بازار روز در كرج احداث مي شود
كرج - خبرگزاري مهر: رئيس كميسيون عمران شوراي شهر كرج گفت: تا پايان فعاليت شوراي سوم تعداد بازار روزهاي كرج به 30 بازار خواهد رسيد.

اباذر خدابين در گفتگو با خبرنگار مهر در كرج اظهار داشت: طبق مصوبه هاي شوراي دوم و سوم شهر كرج تاكنون 12 بازار روز به منظور رفاه حال شهروندان در مناطق مختلف سطح كلانشهر كرج ساخته شده است كه تعداد اين بازارها تا پايان فعاليت شوراي سوم به 30 بازار خواهد رسيد.

وي افزود: در صورت احداث اين 30 بازار روز در هر منطقه شهرداري سه بازار فعال خواهد شد تا شهروندان بتوانند تمامي مواد غذايي مورد نياز روزانه خود را به صورت يكجا و با قيمتهاي مصوب خريداري كنند.

اين عضو شوراي شهر كرج خاطرنشان كرد: همچنين تاكنون 12 فرهنگسرا و 14 كتابخانه از سوي شهرداري كرج ساخته و راه اندازي شده است كه اميدواريم از اين پس علاوه بر ساخت اين اماكن فرهنگي در بخش اعتلا و ارتقا مباحث فرهنگي، هنري و اجتماعي در اين مراكز از سوي سازمان هاي مربوطه تلاش شود.

وي اتمام پروژه هاي نيمه تمام شهرداري را از جمله الويت هاي كاري معاونت عمران دانست و يادآور شد: بنا بر سياستهاي دولت اتمام پروژه هاي نيمه تمام در دستور كار نهادها و سازمانها قرار گرفته است و شهرداري كرج نيز بايد در اين راستا گام بردارد و ساير پروژه هايي كه از اين پس تعريف مي شود بايد بر اساس نيازهاي شهر و شهروندان تعريف شود.
 يکشنبه 29 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن