تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815517004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قلعه نويي،مظلومي،دنيزلي منتظر؛آخرين اخبار استقلال از زبان علي فتح الله زاده / مخالف رفتن و آمدن


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: قلعه نويي،مظلومي،دنيزلي منتظر؛آخرين اخبار استقلال از زبان علي فتح الله زاده / مخالف رفتن و آمدن
تغييرات در كادر فني تيم فوتبال استقلال در شرايطي رخ داد كه علي فتح الله زاده مخالف جدايي فيروز كريمي بود و با توجه به پيشينه اتفاقات گذشته مخالف حضور امير قلعه نويي در كادر فني آبي پوشان نيز هست.

به گزارش خبرنگار مهر، علي فتح الله زاده پس از قبول استعفاي فيروز كريمي در گفتگويي تلويزيوني با بيان اين مطلب افزود: پس از شكست هاي اخير تيم فوتبال استقلال كه اعتقاد دارم نبايد اين چنين رقم مي خورد، فشار زيادي به روي كادر فني تيم فوتبال استقلال وارد آمد تا جائيكه فيروز كريمي روز پنجشنبه رسما تقاضاي استعفاي خود را مطرح كرد.

وي ادامه داد: تيم ما كه در جريان مسابقات ليگ برتر و جام حذفي دوبار موفق به شكست ذوب آهن شده بود، در شرايط نه چندان ايده ال برابر اين تيم صف آرايي كرد و متاسفانه تن به شكست داد. اين شكست فشار روحي زيادي را به مربيان استقلال به خصوص فيروزكريمي وارد آورد. وي پس از پايان مسابقه به آرش برهاني گفته بود از فردا ديگر با استقلال نخواهم بود.

مديرعامل باشگاه استقلال خاطر نشان كرد: من بنابر اعتقادي كه دارم، پس از شكست تيم مقابل ذوب آهن از گفتگو با فيروز كريمي خودداري كردم تا فشار از روي دوش وي برداشته شود. تا اينكه روز گذشته (پنجشنبه) با خبر شدم كه سرمربي تيم مايل به جدايي است . به همين خاطر در تماس با ساكت الهامي در جريان اين موضوع قرار گرفتم و از مربيان تيم خواستم طي نشستي نقطه نظرات خود را با من در ميان بگذارند.

فتح الله زاده با اذعان به اينكه وي به عنوان مديرعامل باشگاه استقلال به جمع بندي مي رسد كه چه تصميمي را براي تقويت و يا تغيير و تحول در كادر فني تيم فوتبال اين باشگاه اتخاذ كند، افزود: در قبول يا رد استعفا فيروز كريمي هيچ اعمال نظري از سوي هيئت مديره باشگاه استقلال نشده است و هيچ كدام از اعضا در جريان اين اتقاق نيستند به جز آقاي نفريه كه توسط من از استعفا فيروز كريمي باخبر شد.

مديرعامل باشگاه استقلال در ادامه خاطرنشان كرد: تمايل نداشتم استعفاي فيروز كريمي را قبول كنم اما زماني كه اصرار وي را ديديم، پذيرفتم كه استعفاي وي را بپذيرم. وي تاكيد داشت كه تمام نيروي خود را براي موفقيت استقلال صرف كرده است اما تيم برخلاف روند آماده سازي خود به نتيجه نرسيده است. من هم مي پذيرم و باور دارم كه تلاش زيادي براي تغيير شرايط تيم صورت گرفته اما متاسفانه نتيجه اي در بر نداشته است.

وي با اشاره به اظهارات فيروز كريمي كه تاكيد داشته صادقانه در تيم استقلال كار كرده است، افزود: كريمي اعتقاد داشت، تيم در تمرينات روند خوبي دارد اما در جريان مسابقه شرايط به گونه اي ديگر رقم مي خورد. وي حتي تاكيد داشت، اشكال تيم از كادر فني تيم نيست و مشكل را از جايي ديگر مي ديد.

فتح الله زاده داد: از فيروز كريمي خواستم به كار خود در تيم استقلال ادامه دهد تا پس از بازي با صنعت نفت آبادان در خصوص پذيرش يا رد استعفا وي تصميم گيري كنيم. اما او موافق اين موضوع نبود و تاكيد به جدايي داشت. با وجود تمام فشارهايي كه بود دوست داشتم كريمي در استقلال بماند. از جدايي كريمي ناراحت هستم. وي با معرفت از تيم ما جدا شد.

وي با تاكيد بر اينكه موافق جدايي كريمي از تيم استقلال نبوده و از وقوع اين اتفاق بسيار ناراحت شده است، گفت: كريمي استعفا داده و ما (مديريت باشگاه استقلال) استعفايش نداده ايم.

درحاليكه سرپرست تيم فوتبال استقلال درگفتگويي تلويزيوني از حضور قريب الوقوع اميرقلعه نويي در اين تيم خبر داد، اما فتح الله زاده از اين موضوع ابراز بي اطلاعي كرد و گفت: من با قلعه نويي شخصا مذاكره اي نداشته ام اينكه از سوي مديريت باشگاه با وي گفتگويي شده باشد از آن بي اطلاع هستم اما من به عنوان مديرعامل باشگاه راسا با قلعه نويي و هيچ مربي براي حضور در استقلال مذاكره نكرده ام.

مديرعامل باشگاه استقلال در ادامه پيرامون انتخاب جانشين فيروز كريمي گفت: در اين رابطه سه گزينه را مدنظر داريم: اميرقلعه نويي، پرويز مظلومي و مصطفي دنيزلي. در اين خصوص با آنها هنوز از سوي باشگاه رسما مذاكره اي نشده است اما بصورت غير مستقيم از اين مربيان برنامه خواسته ايم.

وي در ادامه از گفتگوي رسمي با اين گزينه هاي هدايت تيم فوتبال استقلال پس از بازي مقابل صنعت نفت آبادان خبر داد و گفت: در بازي فردا مقابل صنعت نفت آبادان عليرضا منصوريان و صادق ورمزيار تيم را هدايت مي كنند و پس از آن فرصت كافي براي انتخاب جانشين كريمي خواهيم داشت. من از مديرت باشگاه مي خواهم تا فرصت لازم را در اختيار ما قرار دهند تا گزينه اي واجد شرايط انتخاب كنيم.

مديرعامل باشگاه استقلال با اشاره به اينكه ناكامي هاي يك تيم در ضعف مديريت، بازيكنان و يا كادر فني نهفته است، افزود: حتما يك جاي كار ما ايراد دارد كه بايد آن را برطرف كنيم.

فتح الله زاده تصريح كرد: براساس اساسنامه باشگاه استقلال من به عنوان مديرعامل باشگاه حق عزل و نصب اعضا كادر فني را دارم. اما براي احترام به خرد جمعي و نگاه داشتن حرمت اعضا هيئت مديره در اين خصوص با آنها مشورت مي كنم.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 305]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن