تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815362849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايشي در محكوميت جشن ‪ ۶۰‬سالگي رژيم صهيونيستي در بجنورد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: همايشي در محكوميت جشن ‪ ۶۰‬سالگي رژيم صهيونيستي در بجنورد برگزار شد
داخلي. سياسي. همايش. اسراييل.

همايش "‪ ۶۰‬سال آزادگي" در محكوميت برگزاري جشن ‪ ۶۰‬سالگي رژيم صهيونيستي روز پنجشنبه توسط بسيج دانشجويي خراسان شمالي در بجنورد، مركز خراسان شمالي برگزار شد.

به گزارش ايرنا مسوول واحد سياسي عقيدتي منطقه مقاومت بسيج خراسان رضوي در اين همايش گفت: در حالي جشن ‪ ۶۰‬سالگي رژيم صهيونيستي برگزار شده كه اين رژيم غاصب اصلا هويتي ندارد و صهيونيستها در توجيه حضور خود مشكل دارند.

سرهنگ سيدجلال اميني اين تحركات اشغالگران قدس در منطقه را ناشي از جنون آنان پس از شكست در نبرد ‪ ۳۳‬روزه لبنان خواند و گفت: آنها با محاصره غزه و قتل عام فلسطينيان در پي بازسازي روحيه و آبروي از دست رفته خود هستند.

او گفت: هدف اسرائيل از برپايي جشن ‪ ۶۰‬سالگي رژيم غاصب صهيونيستي به نوعي نمايش دستاوردهاي آنان در طول اين مدت، ترميم روحيه تخريب شده يهوديان ساكن در فلسطين، بهره‌برداري جناح حاكم در آمريكا براي پيروزي در انتخابات و خنثي‌سازي آثار مقاومت ملت فلسطين است.

وي همچنين در بخشي ديگر از سخنان خود اظهار داشت: عده‌اي فريب خورده بر اين هستند تا انديشه‌هاي امام خميني (ره) را به نفع خود تفسير كنند و اينجاست كه دانشجويان بسيحي بايد با تيزبيني و هوشياري جلوي اين انحرافات و سوء استفاده‌ها را گرفته و عوامل آن را به مردم معرفي كنند.

مسوول بسيج دانشجويي خراسان شمالي هدف از برگزاري اين همايش را ارتقاي بصيرت و بينش سياسي بسيجيان عنوان كرد.

محمدحسن شريفيان افزود: امروز دانشجويان از مسايل سياسي آگاهيهاي كافي را دارند و بايد همزمان به افزايش سطح سواد علمي خود بپردازند و به موضوع جنبش علمي و نهضت نرم‌افزاري توجه خاص داشته باشند.

در پايان اين مراسم بيانيه بسيج دانشجويي در محكوميت جشن ‪ ۶۰‬سالگي رژيم صهيونيستي قرائت شد كه با تكبير حاضران تاييد شد. ك/‪۲‬
 پنجشنبه 26 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن