تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر کـس به رزق و روزى کم از خدا راضى باشد، خداوند از عمل کم او راض...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815544672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دارنده سهميه المپيك در رشته تيراندازي: هدف كسب بهترين نتيجه در مسابقات است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دارنده سهميه المپيك در رشته تيراندازي: هدف كسب بهترين نتيجه در مسابقات است
ورزش. تيراندازي. تيراندازي با تيروكمان
دارنده سهميه المپيك در رشته تيراندازي با كمان ( ريكرو) هدف از حضور در رقابتهاي تيراندازي تركيه و فرانسه را كسب بهترين نتيجه و در صورت امكان كسب سهميه المپيك براي ديگر تيراندازان دانست.

حجت الله واعظي روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا گفت : با حضور در رقابتهاي جايزه بزرگ تركيه و جام جهاني فرانسه سعي داريم نواقص و كاستي‌ها را برطرف كنيم تا با توان بالا در المپيك ‪ ۲۰۰۸‬حضور پيدا كنيم .

وي افزود : رقابتهاي تركيه اوايل خرداد ماه و در دو بخش بانوان و آقايان و در هر دو رشته ريكرو و كامپوند وجام جهاني فرانسه نيز اواخر خرداد ماه برگزار خواهد شد.

واعظي افزود : در اين رقابتها در رشته ريكرو ‪ ۸‬نفر در دو بخش بانوان و آقايان و در رشته كامپوند نيز ‪ ۶‬نفر حضور مي‌يابند.

وي تصريح كرد : در حال حاضر در اردوهاي شبانه روزي در مجموعه ورزشي طرشت تمرين مي‌كنيم تا با آمادگي جسمي و تكنيكي لازم در رقابتها حضور پيدا كنيم .

وي در خصوص رقباي خود در اين رقابتها گفت : كشورهاي تركيه ، كره ، مالزي ، هند ، چين تايپه ، انگليس و ايتاليا از تيمهاي مطرح محسوب مي‌شوند.

واعظي سطح رقابتهاي تركيه و فرانسه را بالا ارزيابي كرد و گفت : با توجه به حضور تيمهاي مطرح و توان خوبي كه از بچه‌ها سراغ دارم اميدوارم سهميه المپيك نيز كسب كنيم .

وي گفت : در رقابتهاي انتخابي فرانسه كشورهايي كه سهميه نگرفته‌اند مي توانند با تلاش خود سهميه بگيرند.

وي در خصوص مربيان هر دو رشته گفت : در رشته ريكرو از يك مربي خارجي يك زوج كره ايي استفاده مي‌كنيم كه از برترينهاي اين كشور محسوب مي‌شوند.

ملي پوش تيراندازي با كمان ايران گفت : در اين رشته مربيان داخلي نمي توانند تيم را به خوبي هدايت كنند و ما بايد از مربي خارجي استفاده كنيم ،در رشته كامپوند مربي داخلي داريم كه آنها هدايت تيم را بر عهده دارند .

وي در خصوص كمبودهاي تيم گفت : امكانات داريم اما كافي نيست بايد به لحاظ تغذيه صحيح رسيدگي بيشتري صورت گيرد و يك روانشناس و يك پزشك همراه تيم داشته باشند.

واعظي گفت : فدراسيون تا حد امكان توان خود را بكار گرفته و از سازمان تربيت بدني تقاضا داريم فدراسيون را هرچه بيشتر ياري كنند تا بتوانيم در رقابتهاي آتي موفق عمل كنيم .
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن