تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814725091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار بوكان: شوراها نقش مهمي در برگزاري پرشكوه انتخابات داشتند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرماندار بوكان: شوراها نقش مهمي در برگزاري پرشكوه انتخابات داشتند
داخلي. اجتماعي. شوراهاي اسلامي. انتخابات. هشتم.

فرماندار بوكان گفت: شوراها نقش مهمي در برگزاري هشتمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي داشتند.

به گزارش ايرنا، حسن عباسي روز دوشنبه در نخستين همايش شوراهاي اسلامي شهر و روستاهاي اين شهرستان افزود: شوراهاي اسلامي با فراهم ساختن بستر لازم براي مشاركت حداكثري مردم در انتخابات توانستند نقش خود را در اين صحنه مهم سياسي بخوبي ايفا كنند.

وي گفت: با تلاش تمام دست اندركاران برگزاري انتخابات، يكي از سالمترين و پرشورترين انتخابات آذربايجان غربي در اين شهرستان برگزار شد.

عباسي افزود: در هشتمين دوره انتخابات مجلس هشتم، مردم اين شهرستان ‪۱۹‬ درصد بيشتر از دوره هفتم در انتخابات مشاركت داشتند كه اين امر نشاندهنده توجه و مسووليت پذيري مردم اين منطقه است.

وي در مورد نامگذاري امسال با نام سال " شكوفايي و نوآوري " توسط مقام معظم رهبري گفت : همه مردم و مسوولان بايد تلاش نمايند تا همدوش يكديگر با فراهم ساختن زمينه‌هاي لازم در تحقق اين پيام مهم مقام معظم رهبري اقدام نمايند.

فرماندار بوكان با برشمردن اقدامات مهم دولت در مناطق روستايي گفت: يكي از فعاليتهاي مهم امسال در مناطق روستايي اين شهرستان توسعه راههاي روستايي خواهد بود بطوريكه در آينده‌اي نزديك تمامي راههاي روستاهاي بالاي ‪ ۱۰۰‬خانوار از آسفالت برخوردار خواهند شد.

در اين مراسم امام جمعه بوكان نيز با تبريك سالروز تشكيل شوراها گفت: در قرآن و احاديث نبوي بخصوص اسلام به اهميت شوراها تاكيد شده است بطوريكه اسلام همواره بر رفع مشكلات بر مبناي مشورت سفارش كرده است.

عبدالرحمن خليفه‌زاده افزود: شوراهاي اسلامي بايد خدمتگزار مردم و نظام بوده و در تمامي مسايل با ديگر اعضاي شوراهاي اسلامي و بويژه مسوولان مشورت و هماهنگي نمايند.

در پايان اين مراسم رييس شوراي اسلامي شهر بوكان در مورد عملكرد و فعاليتهاي شوراي اين شهر توضيحاتي را ارايه كرد.

---> مجلس.ايرنا.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 337]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن