تبلیغات
تبلیغات متنی
محبوبترینها
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1837328734
خروجی ها موتور طراحی بازی main Core -
واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: خروجی ها موتور طراحی بازی main Core Mahdi_Rashed 26 فروردين 1389, 13:31با سلام خدمت دوستان گل مجید آنلاینی . بلاخره بعد از کلی تلاش من و دوستانم اولین خروجیهای موتور گرافیکی Main Core به نام main Core Advanced Rendering System رو که البته خیلی ساده هست رو اینجا قرار دادم . پایه و اصل موتور DirectX هست و با زبان C# Advanced نوشته شده البته زبان مخصوص MC Script که Main Core Script هست به اون اضافه شده . این موتور به طور کامل با نرم افزار 3D Studio max کار میکنه ولی از هسته و ویرایشگر مخصوص استفاده میشه که به صورت فایلهای پلاگین به Max اضافه میشن . از اینا بگذریم . موتور گرافیکی Main Core طی 6 ماه و حدود 1000 ساعت کار نوشته شده و در طی تست های مختلف و مقایسه با موتور طراحی Unreal Engine تا 70 درصد شباهت گرافیکی داره و به جرات میتونم بگم در بعضی بخشها شبیه Caustic و SSAO بهتر از Unreal نتیجه داده . موتور طراحی Main Core از 3 هسته ی گرافیک با 4 متد رندر Real Time استقاده میکنه . هر هسته یک بخش از فاز رندر پروژه رو بر عهده داره و هر هسته میتونه از 4 متد به صورت جداگانه استفاده کنه . این کار مقدار بار پردازش CPU رو 21 درصد نسبت به مدل مشابه ( موتور گرافیکی متن باز Ogre ) کاهش میده . در تصاویری که به پست پیوست شده میتونید اینا رو ببینید : Global Illumination که نسخه ی آزمایشی هست و مدل های برنامه نویسی اون معادلات نور هست . Bloom که یک Shader محیطی هست و از تکنیک RTT روی محیط قرار گرفته . Detail Normal mapping که تکنین مشابه موتور طراحی بازی آنریل رو داره ولی کیفیت 512 . کیفیت Detail normal موتور Unreal در حالت معمول 256 پیکسل هست . Caustic نور که ثمره ی نوع برنامه نویسی GI هست . Parallax که نوعی تکسچر نرمال و Bump offset که نوعی Displacement رو در محیط بازی ایجاد میکنه . سایه زنی نرم به صورت دینامیک . Dynamic Soft Shadow استفاده از لایت مپ برای Occlusion های ثابت با استفاده از سیستم Collision Detector برای پیدا کردن نقاط مورد نظر برای Occlusion . SSAO یا Screen Space Occlusion که همون Real Time Occlusion هست . البته این تست هنوز کامل نشده و نسخه آزمایشی یا شاید قبل ازمایشی هست . نسخه ی اصلی موتور انشاالله در شهریور ماه آماده میشه . امیدوارم که با نظرهاتون ما رو راهنمایی کنید ممنون . :rose: Amin 4D 26 فروردين 1389, 14:23سلام. کارتون واقعا جای تجلیل داره. فقط یه سوال شما شخصی کار می کنید یا دولتیه کارتون؟ منظورم اینه که با بودجه ی خودتون دست به همچین کار سنگینی زدید یا کمک های دولتی هم هستن؟ در مورد کارها هم همون طور که خودت گفتی اینا کارای ساده ای هستن برای تست قابلیت های موتور ریل تایمتون. قابلیت های موتور رندرتون خیلی خوب و کافیه. راستی در زمینه ذرات و پارتیکال ها و کلا بحث جلوه های ویژه ی موتورتون هم یه توضیحی می دی؟ راستی یه چیزی که هست می خواستم بپرسم برای اینکه بتونید یه پلاگین برای مکس بنویسید که بتونه با موتور شما ارتباط برقرار کنه خیلی باید کار کنید یا نه کار زیاد سختی نیست؟ راستی نمیشه مثلا یه پلاگین هم برای سینما فردی بزنید. باز هم من انجا به شخصه از زحماتی که می کشید برای این کارتون قدردانی می کنم، هرچند فایده ای نداره اما شاید یه کم خستگیتون رو در کنه. موفق باشید. Mahdi_Rashed 26 فروردين 1389, 23:25کارتون واقعا جای تجلیل داره. فقط یه سوال شما شخصی کار می کنید یا دولتیه کارتون؟ منظورم اینه که با بودجه ی خودتون دست به همچین کار سنگینی زدید یا کمک های دولتی هم هستن؟ ممنو از نظرتون . والاّ طی تحقیقاتی که از افراد مختلف در مورد قرار داد با شرکتهای دولتی شبیه بنیاد و تبیان متاسفانه باید کل حقوق کار رو به شرکت طرف قرار داد منتقل کنیم و فقط به شکلی ما فقط یک طراح محسوب میشیم . برای همین بهتر دوسنتیم که خودمون این کار رو بدون وابستگی به شرکتای دولتی انجام بدیم . همچنین یک مشکل دیگه هم بود که اگر روزی خدا طلبید و به GDC وارد شدیم نباید وابستگی به شرکتهای دولتی داشته باشیم چون ایران تحریم هست . برای هزینه هم خوشبختانه این روزا اونقدر کامپیوترها قوی شدن که ما فقط با استفاده از کامپیوترهای خونگی البته یک کم قوی تر و یک سرور برای ذخیره ی فایلها مشغول نوشتن موتور هستیم . بحث نیروی کار هم من و 3 تا از دوستانم با هم کار میکنیم و خوشبختانه فعلاً نیازمند نیروی کار خارجی نشدیم . راستی در زمینه ذرات و پارتیکال ها و کلا بحث جلوه های ویژه ی موتورتون هم یه توضیحی می دی؟ موتور طراحی Main Core از بخشهای متفاوت ایجاد شده . هسته ی موتور . موتور گرافیک . سیستم خروجی و .... در حال حاظر فقط موتور گرافیک در حال کامل شدن هست که هنوز به بخش پارتیکل سیستمها نرسیدیم . میتونید مشخصاتی که در آینده به پکیج موتور اضافه میشن رو در لینک توی امضام بخونید . راستی یه چیزی که هست می خواستم بپرسم برای اینکه بتونید یه پلاگین برای مکس بنویسید که بتونه با موتور شما ارتباط برقرار کنه خیلی باید کار کنید یا نه کار زیاد سختی نیست؟ نرم فزار های معروف همراه Setup نصبشون همیشه یک Software Development kit یا همون SDK دارن که برای ساخت پلاگین استفاده میشن . معمولاً این SDK ها به زبانهای معروف وجود دارن . C++ . C# و VB . ما از این روش یک رابط برای اتصال هسته ی موتور به سیستم مکس استفاده کردیم . اگر به زبان برنامه نویسی و کلاسهای کنترل داده های 3بعدی تسلط داشته باشین کار زیاد سختی نیست . راستی نمیشه مثلا یه پلاگین هم برای سینما فردی بزنید. این که ما داریم برای مکس مینویسیم به این علته که به همه ی بخشهای اون واردیم و همه ی رابطهای اون رو در SDK میدونیم . برنامه کاریمون اینه که بعد از مکس انشاالله برای مایا و سافت ایمیج هم این موتور رو سازگار کنیم ولی هنوز مشخص نیست . انشاالله اگر اینها عملی بشن نرم افزار های دیگه شبیه rhino و C4D هم در برنامه ی کار مون قرار میدیم . باز هم من انجا به شخصه از زحماتی که می کشید برای این کارتون قدردانی می کنم، هرچند فایده ای نداره اما شاید یه کم خستگیتون رو در کنه. موفق باشید. شما لطف دارین . نظر شما مارو روشن میکنه باعث میشه سرعتون بیشتر بشه . ممنون دوست جان . :دی Erfan 27 فروردين 1389, 16:10نمیدونم چی بگم، خیلی زیبا هست !!! اگر بازی هایی مثل کانتر رو با این موتور رندر بگیرن فکر کنم جذابیت چنین بازی هایی چندین برابر بشه. شهریورماه منتظریم ببینیم تست نهایی اش چی میشه ^.^ :rose: .:. soroosh .:. 27 فروردين 1389, 16:27خیلی عالیه دوست عزیز . من در زمینه بازی سازی و این موارد تجربه ای ندارم، اما مشخصه که خیلی برای این کار زحمت کشیدید. از اونجایی که تا حدودی میدونم که پردازش های رندر چه مشکلاتی داره و انجین شما هم شبیه سازی جی آی و کاستیک را انجام میده، کاملا مشخص هست که بر روی این پروژه به صورت حرفه کار انجام شده. و دقت در انجام کار بالا بوده. جای تبریک داره هم برای انجام این پروژه و در کنار بودن چنین جمعی که با هم تا به این جای کار پیش رفتید. امیدوارم همیشه موفق باشید. داش ممد 27 فروردين 1389, 17:10به نام خدا سلام main core یه سیستم رندر یا یه چیز دیگه بعد این سیستم رو خودتون ساختید ؟؟. واقعا محشره راستی زمان رندر ها هم یادتون رفت بگید بعد برنامه ها رو که می نویسید خلاقیت خودتونه یا نه مثل سیستم های دیگه با جزیات بهتر و بدون مشکلات اون سیستم رندر ^.* HamidBN 27 فروردين 1389, 17:53خیلی حرفه ای شده راستش کل حرفهایی که زدی من سردر نیاوردم :-? ولی همینو متوجه شدم که حسابی عالــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــی شده:rose: موفق باشی pclord 27 فروردين 1389, 19:47آفرین ،به عنوان یه محیط رئال تایم خیلی خوب شده.امیدوارم پیشرفت خوبی داشته باشین،حداقل یه گروه بازیسازی حرفه ای تو ایران داشته باشیم. موفق باشی. Farrokh 27 فروردين 1389, 20:16بسیار لذت بردم و خیلی خوشحال هستم (با اینکه در مورد گیم انجین همون قدری که می دونم که موتزارت در مورد ویری می دونست ):green: خسته نباشید و امیدوارم موفق باشید Mandana 27 فروردين 1389, 21:37ایول مهدی هه.خیلی وقته منتظر بودم ببینم چجوریاست...تبریک میگم بسی و کلی منتظر ادامه اش هم استیم.. موفق بباشی دوست جان:rose: Mahdi_Rashed 28 فروردين 1389, 11:58دست همه دوستان درد نکنه از نظرهای خوبشون :green::rose: main core یه سیستم رندر یا یه چیز دیگه بعد این سیستم رو خودتون ساختید ؟؟. واقعا محشره راستی زمان رندر ها هم یادتون رفت بگید بعد برنامه ها رو که می نویسید خلاقیت خودتونه یا نه مثل سیستم های دیگه با جزیات بهتر و بدون مشکلات اون سیستم رندر main core یک موتور طراحی بازی هست که ما نوشتیم و این پروژه توی شهریور تموم میشه . سرعت رندر Real time از 20 فرم در ثانیه تا 80 و حتی بالاتر متغیره و به صورت کامل و جامع توسط خودمون نوشته شده و از هیچ موتور پیش ساهته ای استفاده نشده . mkf.cgi 28 فروردين 1389, 14:30سلام و خسته نباشید. مسلما برای اینکه بفهمیم موتور در دست طراحی چه قابلیت هایی داره باید تکنیکال دموی خوبی هم برای انجین ساخته بشه تا تمام قابلیت های انجین و کارایی های اون در شرایط مختلف و حجم پلیگن بالا تست بشه. منتظر تکنیکال دمو هستیم. موفق باشید و خیلی چیزهای خوب دیگه....:rose: 3D Art 29 فروردين 1389, 10:42این خوبه که این game engin رو نوشتی ولی مقایسه این موتور با unreal دیگه یکم که نه خیلی خود خواهی هست شما که حتما تو کار گیم هستی با UDK کار کردی ?!! نسخه کامل آنریل انجین 3 هست که 4 ماهه به صورت مجانی وارد بازار شده ! البته نمیدونم main core رو با چه نسخه ای از آنریل مقایسه کردی ؟!!! شاید نسخه اول باشه مقایسه شما ولی باز هم بهت تبریک میگم ولی حتما اینو میدونی که اولین موتور گیم ایرانی نیستی و قبل از شما موتور hummer توسط یک ایرانی نوشته شده و خیلی کامله ( البته نه اون hummer کانتر استریک !!! ....ولی از اون بیشتر امکانات داره فقط تشابه اسمی دارن !) Mahdi_Rashed 29 فروردين 1389, 12:02موتور طراحی بازی Main Core با نسخه ی کامل و اصب Unreal Engine 3 ورژن و ویرایشگر Unreal tournament 3 و همچنین UDK . این مقایسه اولیه از نمونه ی مشابه در موتورهایی که گفتم 70 درصد شباهت گرافیکی داشته . البته هنوز نسخه ی موتور گرافیکی Main Core تستی هست ولی بزودی نمونه های بیشتر میذارم . ولی باز هم بهت تبریک میگم ولی حتما اینو میدونی که اولین موتور گیم ایرانی نیستی و قبل از شما موتور hummer توسط یک ایرانی نوشته شده و خیلی کامله ( البته نه اون hummer کانتر استریک !!! ....ولی از اون بیشتر امکانات داره فقط تشابه اسمی دارن !) در یکی از پستهام ذکر کرده بودم که اولین موتور طراحی بازی که کاملاً به محیط نرم افزار 3D Studio Max وابسته و همه ی عملیات ساخت بازی از طراحی . انیمیت و برنام نویسی در مکس انجام میشه وگر ایرانیای زیادی هستن که موتور طراحی بازی نوشته باشن . موفق باشی ممنون از نظرتون ali_tavanaie 06 ارديبهشت 1389, 23:20سلام آقا مهدی،موفق باشی. می تونم بپرسم تحصیلات شما چیه و هدف اصلیتون از کار بر روی بازیسازی چیه؟ Mahdi_Rashed 06 ارديبهشت 1389, 23:46پیشدانشگاهی فعلاً برای کسب تجربه و سابقه ی کار + ساخت موتور طراحی ایرانی pirmard 08 ارديبهشت 1389, 13:10آقا واقعا تبریک می گم . خیلی عالی شده :rose: یعنی واقعا از اون چیزی که انتظارش می رفت فراتره . ظاهرا گذاشتیش برای پیش فروش / آره ؟ به چه شکل ؟ // یه سوال : تو لبه ها(مثلا حدفاصل لبه ی روشن چارچوب ننجره با محیط تاریک بیرون پنجره) خط ها دندونه دندونه میشن انگاری . مدلشه این ؟ Mahdi_Rashed 08 ارديبهشت 1389, 13:44یعنی واقعا از اون چیزی که انتظارش می رفت فراتره . ظاهرا گذاشتیش برای پیش فروش / آره ؟ به چه شکل ؟ بله . در حال حاظر ما اجازه فروش تعداد محدودی لایسنس رو داریم . بنابراین شرکتها و کسایی که میخوان میتونن یک درخواست رد کنن در سایتمون . درخواستها با توجه به شرایط بررسی میشن و نتایج اون در مرداد در سایت قرار میگیره . بعد موتور رو در شهریور تحویل میدیم و پول رو موقع تحویل موتور دریافت میکنیم . یه سوال : تو لبه ها(مثلا حدفاصل لبه ی روشن چارچوب ننجره با محیط تاریک بیرون پنجره) خط ها دندونه دندونه میشن انگاری . مدلشه این ؟ دلیل اون اینه که توی این تست Multi sampling تعریف نشده .
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 382]
صفحات پیشنهادی
خروجی ها موتور طراحی بازی main Core -
خروجی ها موتور طراحی بازی main Core --خروجی ها موتور طراحی بازی main Core Mahdi_Rashed 26 فروردين 1389, 13:31با سلام خدمت دوستان گل مجید آنلاینی .
خروجی ها موتور طراحی بازی main Core --خروجی ها موتور طراحی بازی main Core Mahdi_Rashed 26 فروردين 1389, 13:31با سلام خدمت دوستان گل مجید آنلاینی .
موتور طراحی بازی Main Core -
موتور طراحی بازی Main Core --موتور طراحی بازی Main Core Mahdi_Rashed 28 آذر 1388, ... من محمّد مهدی راشد افتخار دارم تا مدیریت پروژه ی اولین موتور طراحی بازیهای 3بعدی ... سایه زن ها در موتور طراحی Main Core با استفاده از کدهای پیشرفته توانایی استفاده ... همچنین موتور طراحی Main Core با خروجی های نرم افزار Direct fx و پلاگین ...
موتور طراحی بازی Main Core --موتور طراحی بازی Main Core Mahdi_Rashed 28 آذر 1388, ... من محمّد مهدی راشد افتخار دارم تا مدیریت پروژه ی اولین موتور طراحی بازیهای 3بعدی ... سایه زن ها در موتور طراحی Main Core با استفاده از کدهای پیشرفته توانایی استفاده ... همچنین موتور طراحی Main Core با خروجی های نرم افزار Direct fx و پلاگین ...
مشكل حجم بالاي خروجي هاي رندر -
8 فوريه 2008 – خروجی ها موتور طراحی بازی main Core - موتور طراحی Main Core از 3 هسته ی گرافیک با 4 متد رندر Real Time استقاده میکنه ... همچنین یک مشکل ...
8 فوريه 2008 – خروجی ها موتور طراحی بازی main Core - موتور طراحی Main Core از 3 هسته ی گرافیک با 4 متد رندر Real Time استقاده میکنه ... همچنین یک مشکل ...
نمونه ی اجرایی با موتور طراحی بازی Main Core | کاری از گروه ...
نمونه ی اجرایی با موتور طراحی بازی Main Core | کاری از گروه R.S.H.D ... قابلیت shortcut برای دکمه ها نداره :cry: user Interface قابل تغییر نیست و سایز صفحه ی ... تمیز تحویل ایرانیای مشتاق طراحی بازی بدیم یادم رفت بگم که خروجی های نهایی بازی ...
نمونه ی اجرایی با موتور طراحی بازی Main Core | کاری از گروه R.S.H.D ... قابلیت shortcut برای دکمه ها نداره :cry: user Interface قابل تغییر نیست و سایز صفحه ی ... تمیز تحویل ایرانیای مشتاق طراحی بازی بدیم یادم رفت بگم که خروجی های نهایی بازی ...
چگونه ساخت یک موتور طراحی بازی را شروع کنیم؟ -
--چگونه ساخت یک موتور طراحی بازی را شروع کنیم؟ ... البته برای شروع هر پروژه باید اول ایده ها جمع آوری و بهترین ایده انتخاب بشه . .... من موتور طراحی بازی Main Core رو به صورت کامل با C# نوشتم البته با نسخه های Advanced که برای ... استفاده از چند روش رو دارین باید به مواردی دقت کنید وگر ممکنه که خروجی شما به درستی کار نکنه.
--چگونه ساخت یک موتور طراحی بازی را شروع کنیم؟ ... البته برای شروع هر پروژه باید اول ایده ها جمع آوری و بهترین ایده انتخاب بشه . .... من موتور طراحی بازی Main Core رو به صورت کامل با C# نوشتم البته با نسخه های Advanced که برای ... استفاده از چند روش رو دارین باید به مواردی دقت کنید وگر ممکنه که خروجی شما به درستی کار نکنه.
گزیده ای از سیستم هوش مصنوعی هدایت کننده به سوی هدف در موتور طراحی ...
... مصنوعی هدایت کننده به سوی هدف در موتور طراحی Main Core --گزیده ای از سیستم ... سیستم و پایه کلی goal driven تقریباً سنگین هست و کمتر در بازی ها استفاده ...
... مصنوعی هدایت کننده به سوی هدف در موتور طراحی Main Core --گزیده ای از سیستم ... سیستم و پایه کلی goal driven تقریباً سنگین هست و کمتر در بازی ها استفاده ...
يک game engine مجانی ميخواستم -
خروجی ها موتور طراحی بازی main Core - هر هسته یک بخش از فاز رندر پروژه رو بر عهده داره و هر هسته میتونه از 4 متد به صورت جداگانه ... راستی یه چیزی که هست می خواستم ...
خروجی ها موتور طراحی بازی main Core - هر هسته یک بخش از فاز رندر پروژه رو بر عهده داره و هر هسته میتونه از 4 متد به صورت جداگانه ... راستی یه چیزی که هست می خواستم ...
مدل بهینه -
من با مایا مدلسازی میکنم Mahdi_Rashed 30 دي 1389, 22:34مدلی رو که طراحی میکنی بای. ... این کار رو اکثر نرم افزارها از جمله مایا موقع خروجی گرفتن با فرمت fbx یا obj ... اگه uvw ها full unwrap نباشن light map ها در کانالهای تکسچر مختلف دچار مشکل ... و به نحوی بخشی از زمین بازی هست باید با BSP های موتور طراحی بازی ساخته بشن .
من با مایا مدلسازی میکنم Mahdi_Rashed 30 دي 1389, 22:34مدلی رو که طراحی میکنی بای. ... این کار رو اکثر نرم افزارها از جمله مایا موقع خروجی گرفتن با فرمت fbx یا obj ... اگه uvw ها full unwrap نباشن light map ها در کانالهای تکسچر مختلف دچار مشکل ... و به نحوی بخشی از زمین بازی هست باید با BSP های موتور طراحی بازی ساخته بشن .
با چه انجینی شروع کنم -
درواقع موتور طراحی بازی معروف Unreal Engine 3 هست که خیلی از بازیهاشو حتماً دیدن. ... از سیستم برنامه نویسی Node-base در موتور Quest3D ولی خروجی های اون مناسب بازی نیست چون ... من دیگه با UDK کار نمیکنم چون پروژه فعلی خودم یعنی Main Core جوابگوی همه نیازهام هست. ... نه تنها در مورد بازی ها در مورد سایر نرم افزارها هم همینطوره .
درواقع موتور طراحی بازی معروف Unreal Engine 3 هست که خیلی از بازیهاشو حتماً دیدن. ... از سیستم برنامه نویسی Node-base در موتور Quest3D ولی خروجی های اون مناسب بازی نیست چون ... من دیگه با UDK کار نمیکنم چون پروژه فعلی خودم یعنی Main Core جوابگوی همه نیازهام هست. ... نه تنها در مورد بازی ها در مورد سایر نرم افزارها هم همینطوره .
نحوه قرار دادن آخرين ارسال های جوملا رو تو يه صفحه html -
TopoGun 1.06 RC1 (32/64bit)RC1 - · خروجی ها موتور طراحی بازی main Core - · نظرتون در مورد چهارمین کارم چیه - · تمام توان سیستمم در VRAY استفاده نمی شود کمک ...
TopoGun 1.06 RC1 (32/64bit)RC1 - · خروجی ها موتور طراحی بازی main Core - · نظرتون در مورد چهارمین کارم چیه - · تمام توان سیستمم در VRAY استفاده نمی شود کمک ...
-
گوناگون
پربازدیدترینها