واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: Lioagle pixolator 18 تير 1387, 11:09سلام اساتید محترم. کسی فکری در مورد پر گذاشتن برای این بنده خدا داره ؟...هر فکری که به نظرتون می رسه بفرمایید...بالهاش و محدوده سر و گردن تا شکمش پر داره . ممنون یادم رفت بگم...مدل Base توی مایا هستش ( و رندر هم مایا ) و Detail توی Zbrush الان حدود 200 هزار تا poly هستش هنوز جا داره :wink: کانسپت و طرح کار هم خارجی هستش...مال Origin Studio است. Mandana 18 تير 1387, 12:43بهبهبهبه چه کار خوشگلی می که واقعن ازش خوشم اومد.از این جونور های این مدلی خیلی خوشم میادش زیباست و موفق باشی پ.ن: وایر :دی DANG3R 18 تير 1387, 13:11عجب نورپردازی ... :shock: amin2001 18 تير 1387, 13:40خیلی باهاله فقط چین و چروک های ریز تری میدادی طبیعی تر میشد ببین ماندانا چی میگه :دی Farrokh 18 تير 1387, 14:04آقا امین کدوم چین و چروک رو می گی؟ در ضمن فقط یقه ی منو می چسبی می گی وایر فریم بذار؟ Farrokh 18 تير 1387, 14:07دوست عزیز کارتون خیلی قشنگ شده فقط پنجه هاش بیشتر جای کار داره اینا که روی بدنش هست بازتابه یا نه موفق باشی Divine Love 18 تير 1387, 14:49اي ول. چه ابهتي. :eek: اين اگه يه تكسچر قوي هم بشه كار خوفي خواهد شد. :razz: موفق باشيد. pixolator 18 تير 1387, 14:50دوست عزیز کارتون خیلی قشنگ شده فقط پنجه هاش بیشتر جای کار داره اینا که روی بدنش هست بازتابه یا نه موفق باشی روی بدنش انعکاس هستش اگر منظورتون اون قسمتای تیره است.. گفتم هنوز کار داره این هم بدون Dsiplacement وارد مایا شده و همون طور که از wireframe اش می تونید ببینید خیلی سنگینه و مایا چندین بار هنگ کردش با همین تعداد Poly یه دونه عکس هم از داخل Zbrush گذاشتم البته دارم فکر می کنم روی نقاط مختلفش چون Concept ای که داارم جزئیات پایینی داره و نمی دونم چی کار بکنم...پنجه هاش رو هم خودم خوشم نیومد...اونم دارم فکر می کنم چی کارش کنم.. living_for_cg 18 تير 1387, 15:19آفرین پسر . کم پیدای ها . کارت داره خوب میشه. خب چرا با displace نیاوردی تو مایا؟ در مورد بالش هم نمیدونم این چه نوع کاراکتری میخواد بشه. اگر مجسمه هست که بالشم توی زیبراش بساز جالب میشه. وگر نه معمولا برای پرها به صورت ردیفی میچینن. کار نسبتا وقت گیریه. موفق باشی منتظر ادامه کار هستیم ( شدید) :) amin2001 23 تير 1387, 14:30تابنده جان چین و چروک عضلات رو میگم دیگه :) بخون . نوشتم ببین ماندانا چی میگه ماندانا چی گفت ؟ : گفت وایر :دی ایول توی این عکس عضلات بهتر شدن فک کنم بخاطر متریالت بود . عضلات معلوم نبود توی اون اولیا pixolator 31 تير 1387, 07:31یه اشتباه بزرگ کردم دیگه حال برگشتن ندارم...و نه وقتشو !...تو کرارای بعدی باید حواسم باشه...UV نداده داشتم کار می کردم !...حالا با همون UV قراضه Zbrush آوردمش ولی یه خورده مشکل داره ولی خب خیلی خوبه و مایا اصلاً به قول خارجکی ها Stable نیستش !...حدود 6 میلیون poly هستش موقع رندر و با 3.2 گیگ رم کم می آره منتال ری..تکچر ها هم 4k هستش ولی به دلیل UV بد اصلاً اون جوری که باید جواب نداده...Displacement و NormalMap و CavityMap همین دیگه...متریالش هم ساده است تقریباً ...فوقش یه ریگش بکنم سریع و یه تکونی بهش بدم...دیگه ارزش کار بیشتر نداره می رم سراغ یه چیز دیگه...ممنون از همگی :) Mandana 01 مرداد 1387, 16:47حیف شد.خیلی خوشگل شده بود آخه بالهاش توی این کار آخری خیلی دفرمه شده راستی توی مایا با کمترین تعداد Devide بیار بعد از اینکه از زی براش خروجی گرفتی.اینکه هم نرمال داره هم دیسپلیس در غیر این صورت مایا نمی کشه بنده خدا.حق هم داره :دی من جای شما بودم یو وی درست و درمون بهش می دادم و از اول کار می کردم.این کاراکتر به این خوشگلی حیفه بخاطر یو وی هدر بشه نمی گم این بد شده ها.اما خیلی خیلی می تونه بهتر باشه موفق باشی ^.^ alionline1366 01 مرداد 1387, 19:12خداییش حیفه اینجوری هدر میره این ابهت خداییش بشین از اول بساز uv هم بده اسمی شه
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]