تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821119404




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاري كه صدا و سيما بايد زودتر از اينها انجام مي داد


واضح آرشیو وب فارسی:عصر ایران: كاري كه صدا و سيما بايد زودتر از اينها انجام مي داد بسياري از جوانان ديروز بدون آنكه خود بخواهند و فقط به دليل غفلت وارد اين بازي شدند و خارج شدن از پادگان اشرف برايشان بسيار دشوار است و شايد دهها سال طعم زندگي را نچشيده اند و مانند آدم آهني ها نه مي دانند خانواده چيست؟ محبت چيست و كلا زندگي به چه معناست؟آنچه كه آموخته اند خيانت به وطن در زمان جنگ ايران و عراق ، جاسوسي براي غرب و خودسوزي در برابر اروپاييان است . پايگاه خبري تحليلي وطن- فاطمه نوروزی - عصر جمعه 21خرداد شبكه اول سيما مستندي با عنوان "ملاقات پشت ديوارهاي اشرف" را به روي آنتن برد این مستند ناگفته هایی از منافقین (سازمان مجاهدین خلق ) را بر روی آنتن برد که باید زودتر از اینها به نمایش در می آمد تا جوانان نیز با خوی جنایتکارانه ی منافقین که بیش از 12 هزار نفر را ترور کردند  آشنا شوند. 

    تجمع  اعتراضی خانواده های  اسرای اشرف در مقابل درب ورودی پادگان اشرف آنچه كه در اين مستند ديده شده معرفي اعضا و عملكردهاي تروريستي اين سازمان تروريستي بود . شنيدن سرگذشت تلخ بسياري از افراد جداشده از اين سازمان عبرت آموز بود ،افرادي كه با نقشه هاي فريبكارانه ي اين سازمان سالها در قرارگاه اشرف بسر بردند آن هم با قوانين بسيار عجيب و غير اخلاقي اين فرقه ي تروريستي ،يكي از اين افراد بعد از 23 سال در جستجوي دخترش كه در سالهاي اوليه ي ورودش به سازمان به يكي از كشورهاي اروپايي انتفال يافته بود وتحت سرپرستي خانواده اي غير ايراني بود از سرگذشت تلخ خود سخن گفت ،ازاين كه  بعد از عضويت در سازمان مجبور به طلاق و جدايي از همسر وفرزندش شدوديگر نمونه هایی که در این مستند آموزنده به تصویر کشیده شد.   

  پدر سمیه محمدی که دخترش سالهاست که در دام منافقین قرار دارد نكته بسيار مفيد اين برنامه كه براي نسل جوان امروز بسيار ضروري  است اشاره به دام هايي است كه براي جوانان توسط اين سازمان خصوصا در دنياي مجازي گسترده شده است .اين برنامه اولين مستندي بود كه در اين زمينه به تصوير كشيده شده بود و به دليل تاثيرات بسيار مفيدي كه درآگاه ساختن جوانان خواهد داشت ضرورت دارد كه  رسانه ي ملي در اين زمينه بيش از پيش فعاليت كند.شايد اين اولين باري بود كه جوانان ما در رسانه ي ملي مستندي را شاهد بودند كه بايد زودتر از اينها درباره ي آن مي شنيدند . درباره ي كساني كه اساس همه كارهايشان نفاق و دروغ بود . كساني كه امروز با ژست هاي حقوق بشري و فيگور هاي دموكراتيك در پارلمان كشورهاي اروپايي بر عليه ملت ايران فعال هستند .گروهي كه براي انجام اعمال  تروريستي و بهره كشي از انسانها قانون طلاق اجباري و خارج كردن رحم از زنان و جدا كردن فرزندان از پدر و مادر را اجرا مي كند و اعضاي خود را از احساس تهي كرده و به صورت رباط در آورده اند و براي دستيابي به اين كار از متدهاي شستشوي مغز بهره مي برند .آري ، بسياري از جوانان ديروز بدون آنكه خود بخواهند و فقط به دليل غفلت وارد اين بازي شدند و خارج شدن از پادگان اشرف برايشان بسيار دشوار است و شايد دهها سال طعم زندگي را نچشيده اند و مانند آدم آهني ها  نه مي دانند خانواده چيست؟ محبت چيست و كلا زندگي به چه معناست؟آنچه كه آموخته اند خيانت به وطن در زمان جنگ ايران و عراق ، جاسوسي براي غرب و خودسوزي در برابر اروپاييان است .بنابراين رسانه ملي با درست نشان دادن واقعيات اين فرقه تروريستي  مي تواند چشم و گوش جوانان را نسبت به چنين گروههايي كه تا كنون شايد حتي نامشان را نشينيده اند باز كند و جوان امروز بداند كه پشت نقاب چنين گروههايي چه چهره اي وجود دارد. 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: عصر ایران]
[مشاهده در: www.asriran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 349]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن