محبوبترینها
چگونه با ثبت آگهی رایگان در سایت های نیازمندیها، کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید؟
بهترین لوله برای لوله کشی آب ساختمان
دانلود آهنگ های برتر ایرانی و خارجی 2024
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1845104486
مهدي ستيزي(3)
واضح آرشیو وب فارسی:راسخون:
مهدي ستيزي(3) نويسنده: احمد رضا سالکمنبع : راسخون فعاليت دشمن در زمان حاضر: با داشتن کمي درايت سياسي و دشمن شناسي درمييابيم که روند جاري تبليغات غرب که از طريق کانالهاي ماهوارهاي و شبکههاي اينترنتي و فيلمهاي هاليوودي پيش ميرود و سعي در تخريب چهره جهان اسلام و ايران و خصوصاً تشيع را دارد همان مسير و راهي را ميرود که در گذشته معاندان آل علي براي براندازي اهل بيت پيش ميبردند و جهان غرب با معرفي خود و تفکر ليبرال دموکراسي به عنوان منجي و دوست بشريت سعي دارد خود را در قالب دوست و حامي مردم جهان و مسلمانان جا بزند و فرهنگ مهدوي و اسلامي و ايراني را بعنوان دشمن و خطر بشريت نشان دهد.گفتني است اين برنامهها اختصاص به نسل حاضر ندارد، بلکه از هم اکنون به دنبال برنامهريزي براي نسل آيندهاند.نمونههايي از آن به صورت خلاصه بيان ميشود: 1ـ تخريب اصل اسلام: الف: در قالب فيلم: محاصره، شمشير اسلام و... که در آنها اسلام و مسلمانان محور خشونت معرفي شدهاند. فيلم دلتا فورس(Delta force) دشمنان چهرههاي عربي دارند، که گاه با لجهه عربي، الفاظي مانند «عدوّ» را به کار ميبرند و گاه با لهجه فارسي، جملاتي چون«دشمن به ما حلمه کرده» و «حاجي! يکي داره ميياد» به کار ميبرند. بر روي جعبههايي که هر از چندگاه، در مقابل مخاطب ما قرار ميگيرد و جزء اموال دشمنان به شمار ميآيد، نمادهائي با آرم «لاالهالاالله، محمد رسول الله» و علامتي شبيه آرم آستان قدس رضوي به چشم ميخورد.ب: در قالب بازي: IGI2 در اين بازي نمادهاي اسلامي، تلاوت قرآن و حتي صداي اخبار فارسي از راديو جمهوري اسلامي ايران، ويژگي دشمناني است که کودک با آنها درگير است و بايد آنها را از پاي درآورد و الا امتياز از دست داده يا نابود ميشود.گفتني است، همنشيني اخبار جمهوري اسلامي ايران و الفاظ فارسي مخصوصاً الفاظي که در زمان دفاع مقدس به کار رفته است حاجي (که به فرماندهان گفته ميشد) با الفاظ عربي، تلاوت آيات قرآن يا اذان، به ارتباط اسلام و انقلاب ايران به طور غير مستقيم اشاره داشته و خطر بودن هر دو را گوشزد ميکند و براي مخاطب به عنوان دشمن مشترک معرفي ميشوند.2ـ تخريب مهدويت: الف: در قالب فيلم: مردي که آينده را ديد the man who saw tomorrow)) يا پيشگوييهاي نوسترآداموس محصول 1981 اثر رابرت ژنت(1)با تحريف پيشگوييهاي فردي به نام نوسترآداموس که در قالب اشعاري رمز آلود بيان شده است و قائل به نجات بخش الهي و آيندهاي روشن و نوراني و پيروزي مسلمانان است.(2) اين فيلم توسط کمپاني «گلدن ماير» صددرصد صهيونيستي ساخته شد و چهره امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف را چهرهاي خشن و بسيار مخرّب و وحشتزا معرفي، و پيامد حضور ايشان را جنگها و جنايتها و ناامنيها قلمداد کرده است.اين فيلم، حضرت مهدي عليهالسلام سومين شرآفرين ـ پس از هيتلر و ناپلئون ـ و خشنتر از آنان معرفي کرده است. اين فيلم، سه مرحله دارد: گذشته، حال و آينده؛ گذشته؛ با استفاده از آرشيوها عهدهدار بيان اين نکته است که پيشگوييهاي نوسترآداموس در گذشته صد درصد اتفاق افتاده است. «حال» که به حوادث اتفاق افتاده در عصر حاضر ميپردازد و جالب اين است که از ميان حوادث (که در اشعار نوسترآداموس، همزمان بوده است)، به مهمترين حادثه که همان انقلاب اسلامي در ايران است، ميپردازد. سپس با ذکر نمونههاي فراوان در گذشته و حال، بيننده را به اين نتيجه ميرساند که هرچه نسبت به آينده گفته است، محقق خواهد شد. آنگاه آينده مطابق ميل سازندگان فيلم تحريف شده و بعد از همه ميخواهند که اگر به فکر خود و فرزندان خود و فرزندان فرزندان خود هستند، بايد تلاش کنند چنين آيندهاي (آمدن رهبر شرقي، يا سومين ضد مسيح و شرآفرين) تحقق پيدا نکند.فيلم پيشگويهاي نوستراداموس، نمونهي کوچکي است از صدها فيلم و سريال که هاليودها عهدهدار ساخت و پخش هنرمندانهي آناند تا حقيقت را به گونهاي که خود ميخواهند تفسير کنند و آينده را آن چنان که با اميالشان سازگار است، تغيير دهند:Nostradamusب: در قالب بازي:«جهنم خليج فارس»، «معروف به يا مهدي» (the Persian Golf inferno): که کودک به جاي قهرمانبازي، که فردي است آمريکايي، قرار ميگيرد و بايد با کشتن مسلمانان که با صداي نفرتآوري «الله اکبر» و «يا مهدي» ميگويند، امتياز به دست آورد و در نهايت، به مراحل بالاتر ميرود و الا با غفلت از آنان، کشته شده و امتياز از دست داده و يا از بازي اخراج ميگردد. بنابر قضيه شرطي «پاولوف» کودک چنان ميشود که با شنيدن «الله اکبر» و «يا مهدي» تيراندازي ميکند و... بالاخره در روح کودک، بذر نفرت، از اين دو واژه کاشته ميشود تا روزي استکبار بتواند از محصول آن فايده برد.8و 9ـ ترويج روحيه دنيا طلبي و منفعت گرايي و ترويج فساد و بيبندوباري و لغو گرايي سردرگمي و سرگرمي ميان مردم در صدر اسلام کفار مکه مشرکان با تطميع مردم سست ايمان سعي داشتند جلوي ترويج اسلام و گرويدن مردم به اسلام را بگيرند، پس از آن در زمان علي عليه السلام يکي از اهرمهاي معاويه براي جلب بيشتر مردم به سمت خود و افزودن دشمني ميان مردم و علي، دادن رشوه و تطميع مالي و مناسب و مقامها به اطرافيان و مردم بودکه هرکس از علي جدا ميشد به معاويه ميپيوست دنياي خود را تأمين ميکرد و آخرتش را از دست ميداد. اين روند در زمان بقيه امامان نيز ادامه داشت و حتي يکي از ايراداتي که امام حسين به يزيد گرفت، ترويج لهو و لعب و شراب خوارگي او بود و اينکه او با ميمون و بوزينه مشغول بازي ميشود.اين روند در طول تاريخ بوده است و در زمان حال نيز ادامه دارد. با بررسي وضعيت جوامع در زمان حال به اين نکته پي ميبريم که سياستهاي حکومتها و دولتها به سمت ترويج مصرفگرايي دنيا طلبي و ترويج سرگرمي و بازي و فساد است تا با اين روش مردم را از آگاهي و شعور و دين مداري دور کنند. روند زندگي ماشيني امروز هرچه بيشتر مردم را از خود دورتر ميکند و به سوي بيگانگي نسبت به خدا و خويشتن ميروند. شکل و شمايل شهرها و بازارهاي امروزي سوق دادن روحيه مصرفگرايي و مدگرايي را بر مردم غالب ميکند تا مردم بجاي آنکه در نوع معيشتشان دين و اخلاق را محور قرار دهند، مُد و بيبندوباري را معيار بدانند.يکي از راههاي گسترش اين فرهنگ، گروههايي مثل فراماسونري و روشنفکران ميباشد که به آن ميپردازيم: فراماسونري: فراماسونري که ارتباط نزديک آن با صهيونيسم، فقط با دستيابي به مدارک بسيار سرّي آن روشن گرديده است، عيناً بر مبناي تلقينات تورات شکل گرفته و در حقيقت يکي از شاخههاي مخفي و سرّي فعاليّتهاي يهوديگري است.نظر فراماسونرها نسبت به خدا«انسانها آزادند که معمار بزرگ کائنات را بنام انرژي، طبيعت و يا کائنات، بخوانند. او در ارتباط با انسانها نميباشد. پيغمبري ندارد، کتب مقدس نميفرستد، دين و شريعتي برقرار ننموده است. لوح محفوظ، بهشت، جهنّم، شيطان و ملک ندارد، او زائيده تفکّرات است. او يک ايدهال است. او يک برداشت فلسفي است. ولي آنچه مسلم است اينست که: معمار بزرگ کائنات، با خداوندي که با اوصاف و قواعد اسلامي و توسّ قرآن کريم، خود را به ما شناسانده، ارتباطي ندارد.» (3) برابر عقايد ماسوني، انسانهاي اوليه، بعلت عدم اطلاع از چگونگي رويدادهاي طبيعي، به اين نيروها نسبت خدائي دادهاند (مانند خداي باران، خداي طوفان و...) با گذشت زمان و بتدريج تعداد خدايان به چند خدا و عاقبت به يک خدا تنزل پيدا کرده است. با بيان اينگونه مطالب، ماسونها در پي اثبات نظريه اولسيون اديان برميآيند. در حاليکه ميگويند «ما دين را قبول داريم»، دين را در قالب«ضرورت اجتماعي غير قابل انکار» ميبينند.رد کردن عقايد توحيدي که بوسيله وحي بوجود آمده، ساخته و پرداخته دست بشر نبوده و در دوره اولين انسان روي زمين نيز موجود بوده، ثابت ميکند که بسياري از ماسونها، دين اسلام را قبول ندارند. يکي از دلايل ارائه عقايد توحيدي توسط انبياء، آيه زير است:«پيش از تو، هيچ پيغمبري نفرستاديم مگر اينکه به او وحي کرديم، که خدائي بجز من نيست، پس مرا عبادت کنيد.» (سوره مبارکه انبياء ـ آيه 25)در مفاهيم ماترياليستي نيز، با قبول اولسيون، از تز تحول دين دفاع ميشود.«يکي از خصوصيات بارز دين، اعتقاد به ماوراء الطبيعه است. مارکسيسم دين را از نظر اجتماعي و تاريخي، بعنوان پديدهاي مشروط و گذرا ميشناسد. در طول مدت يک دوره تاريخي بسيار دراز، انسانها خبري از آن چيزي که دين ناميده ميشود، نداشتند. دين در دورههاي معين با رشد زندگي اجتماعي و با احساس ضعف بشر در مقابل نيروهاي طبيعت حاصل گرديده است.»(4) ماسونها چگونگي پيدايش عقايد مذهبي در ايمان به خداي واحد را که در اثر تحول اديان به وقوع پيوسته، چنين تعبير و تفسير ميکنند:«خداوند زائيده اذهان مايند و زنده به عقايدي که تقديمشان ميکنيم.» (الکساندر ديويد نيل)«از مو پلي ساختهاي / بردگان بيايند و بگذرند / کنار بايستيم ما / اينکه تو بگذر اگر دليري / اي خدا.»(کايگوسيز ابدال) انکار وحي و نبوت «مگر عيسي مسيح، افکار مربوط به دين مسيحيت را از محل و محيط زندگي خود، منطقه جنوب غربي آناطولي و سرزمين مزوپوتاميه، جمع آوري ننمود؟ مگر محمد، اساس اسلام را از منطقه خودش الهام گرفته، تثبيت نکرد؟ (5)با اين توضيحات، معلوم ميگرديد، ماسونها ضمن رد اسلام مبتني بر وحي الهي، عقيده دارند که اسلام قواعدي است که توسط يک فرد داهي و باهوش، با جمعآوري آداب منطقه، بوجود آمده است. تخريب اديان ماسونها ظاهراً، مبارزه با خرافات و عقايد کهنه را هدف خود قلمداد مينمايند، ولي در اصل، هدف باطني آنان مبارزه با اديان بخصوص دين اسلام است. با اين وصف نه تنها با وجودبسياري از عقايد خرافي و توضيحات گمراه کننده تورات تحريف شده، عليه آن فعاليتي نشان نميدهند، بلکه در مقام ستايش و تمجيد دين يهود نيز برآمدهاندضمن اشاره به عدم وجود مغايرت بين علم و يهودي گري موضوع دفاع از اين مرام تحريف شده مطرح است. از مهمترين و بزرگترين آرمانهاي ماسوني، يکي هم، فائق آمدن بر تمام اديان و در نتيجه حاکميت بر جهان است. اين عقيده را در بسياري از نوشتههاي آنها ميتوان مشاهده کرد.«اختراع بزرگ ماسوني، نيروي محرکه عظيمي است که بشر را با درک و فهم عالي، در ماوري تمامي اديان قرار داده است.»(6) براي رسيدن به اين آرمان، انتشار افکار و نظريات فيلسوفان يهودي، بهترين شيوه محسوب ميگردد. در طول تاريخ نظريات ماديگرايانه مختلفي، توسط متفکران يهودي ارائه و سبب شده که بشر با نگاهي پر از شک و ترديد، به اديان بنگرد. در بعضي از کشورها تحت تأثير تبليغات مسموم کننده يهودي ـ ماسوني قرار گرفته بودند، اين شک و ترديد، تبديل به عداوت و دشمني با دين گرديد.زماني شبکههاي ماهوارهاي به بازار آمدند و سعي در پر کردن تمام وقت مردم مينمودند و 24 ساعته با پخش برنامههاي گوناگون و تبليغات مختلف در بيش از 1000 کانال ماهوارهاي سعي در بردن مردم به قهقراي غفلت و دنيازدگي داشتند. زماني ديگر اينترنت و سايتهاي کامپيوتري به ميان آمد و با ريختن دريايي از اطلاعات و مطالب گوناگون بر سر مخاطب او را به سوي پوچي و سردرگمي سوق ميداد. و حال تکنولوژي مدرن ديگر که همه آنها را در يک جا جمع کرده است، به ميدان آمده است و آن موبايل ميباشند. با يک وسيله کوچک به اندازه کف دست هر نوع نياز فرد را با حجم بسيار بالا پاسخ داد و بشر امروز تحت تأثير تبليغات و دنيازدگي تنها و تنها استفاده دنيايي و مادي و غير اخلاقي از آن ميبرد.شايد به توان اينگونه بيان کرد که دنيايي که اهل باطل به تصوير ميکشند و سعي در شکل دهي آنرا دارند، دنيايي است که براي لذت بردن، هويپرستي و شهوت راني و بيهودگي و بيبندوباري و پوچ زندگي کردن خلق شده است. هر وسيله و ابزار اگر در مسير اين هدف قرار گيرد بهينه و قابل توجه است و هر موضوع ديگري که انسان را از اين مفاهيم دور کند براي بشر امروز و گرداندگان او مفهومي انتزاعي و بدور از توجه است. وقت در نوع تبليغاتها در رسانهها و سطح جامعه، دقت در نوع آموزش و پرورش در سطح جهان، دقت در نوع عرضه و تقاضا در حيطه اقتصاد، بررسي روشهاي توليد و توزيع کالا، دقت در روش ساخت مسکن دقت در نوع دينگرايي و خواستههاي مردم از دين، همگي نشان دهنده نوعي مصرفگرايي و دنيا طلبي و انسان مداري به جاي خدا محوري، معادگرايي و توليد محوري است.با اين بررسي به وضوح درک ميشود که شکل دادن جامعه به اين صورت يکي از بهترين روشهاي دشمنان مهدويت براي مبارزه با تفکر مهدوي و اسلامي ميباشد و مردم را در حالتي نيمه بيدار و نيمه مرده نگه ميدارند تا اصلاً نياز به ظهور منجي مهدوي را احساس نکنند و هرچه که آنان بخواهند در دنياي ليبرال دمکرات غرب برايشان مهيا باشد و اين تبديل کردن ذهن بيدار و آگاه خلاق انسانها به موجودات نيمه زنده افيون زدهاي است که تنها و تنها نيازشان تأمين شهوت و شکم است.شايد اين راهکار دنياي غرب، وسيعترين و کارآمدترين روش براي مبارزه با مهدي ستيزي و نفوذ در تفکر مهدوي و اغفال آن باشد، چون ابعاد و حيطه آن تمام بشريت از مسلمان و غير مسلمان را احاطه ميکند و براي هر نوع مليت و فرهنگي قابل ارائه است، چون با نفس و هوس انسان همراه است. 10ـ دشمن براي انتقال و القاء فرهنگ خود، با استفاده از تمام امکانات، از ابزارهاي متفاوتي مدد ميگيرد:1ـ کتب، نشريات، کنفرانسهاي به اصطلاح علمي: در اين زمينه بايد به رديف بودجه سازمانهاي جاسوسي و ضدديني غرب نگاه کرد و همچنين دانشگاههايي که قبلاً در خدمت ترويج مکتب اسلام بوده ولي اکنون ضد اسلام ترويج ميشود مثل دانشگاه الأزهر مصر و همچنين نشر و چاپ کتاب ضدديني در جوامع غربي و حتي اسلامي گواه اين مطلب ميباشد.2ـ رسانههاي متنوع همگاني؛ راديو، تلويزيونهاي مختلف، ماهواره با هزاران شبکه و کانالهاي متفاوت.3ـ بازيها (Gam): زماني کلوپها، جايگاه مشخصي داشتند و افراد معدودي به آن مکانها مراجعه ميکردند لکن امروز کامپيوترها در درون خانهها، تلفنهاي همراه و... همه وسايلي هستند که لحظهاي افراد را تنها نميگذارند.بازيها در نظر اوليه، يک سرگرمي است ولي دقت در نمادها، محتوا و پيامهاي آنها، به خوبي ما را به خطري که از ناحيه بازيها، ـ به صورت مستقيم يا غير مستقيم، ـ به افراد منتقل ميگردد، واقف ميسازد. امروزه درصد زيادي از مردم جهان، اعم از کودک، نوجوان، جوان و... به انواع بازيهاي رايانهاي مشغول و سرگرم ميباشند. اين محصولات نيز مانند ديگر آثار هنري، فرهنگي؛ نجاتبخشي و برتري غرب و بيهويتي، خرافيگري، خشونت و وحشيگري غير آنان را ميرساند.4ـ اينترنت: در ميان رسانهها، با همه گستره و مزايايي که دارند، از اهميت بالاتري برخوردار است.اينترنت با هزينه کم داراي استفاده بسيار است، هرچه آماده ميشود با زبانها و مخاطبهاي متنوع براي مدت طولاني قابل عرضه، حتي در بقيه رسانههاست بر خلاف رسانههاي ديگر که داراي محدوديتهاي بسيارند.تهاجم تبليغاتي صهيونيستها براي زيباسازي چهره زشتشان نزد افکار عمومي جهان، با تهاجم تبليغاتي ديگري براي نازيبا جلوه دادن چهره اعراب و مسلمانان همراه بود. اين تهاجم، همزمان دو سمت به خود گرفت؛ سمت نخست قصد داشت تاريخ اسلام را مسخ، و خطر اين دين را به مسيحيان اروپا و امريکا گوشزد کند. صهيونيستها برگهاي تاريخ را ورق ميزدند و پيروزيهاي مسلمانان را در صدر اسلام در سرزمين شام مصر و افريقا و در دورههاي بعد، در اروپا و قسطنطنيه يادآوري ميکردند.(7) صهيونيستها روي شکست صليبها به ويژه در جنگ «حطين» انگشت ميگذاشتند. آنان براي برانگيختن ديگران از هيچ کاري فروگذار نبودند، براي مثال، سخنان پاپ اويانوي دوم را خطاب به اعضاي شوراي کليساها در جنوب فرانسه يادآوري ميکردند. پاپ، فعّاليت ضدّ مسلمانان را تجويز ميکرد و از رهبران کاتوليک ميخواست که در جنگهاي صليبي مشارکت کنند. در سخنان پاپ آمده است:به سوي شرق برويد و سرزميني را که خداوند به بني اسرائيل بخشيده، از وحشيهاي اشغالگر باز پس بگيريد هدف تبليغات دشمن: سمت ديگر تبليغات صهيونيستها اين بود که اعراب را مردمي عقب افتاده، شهوتطلب، زناکار، ميگسار و قمارباز معرفي ميکردند و آنان را مردمي نشان ميدادند که عواطف انساني را نميفهمند و ناداني بر آنان سايه انداخته است.هدف صهيونيستها از اين تبليغات، زشت جلوه دادن اعراب و مسلمانان نزد افکار عمومي جهان بود. آنان ميخواستند به مسيحيان اثبات کنند که مسلمانان، دشمنان تمدّن اروپاي مسيحي هستند. وقتي اين انديشهها را تبليغ ميکردند در مرحله بعد ميتوانستند از افکار عمومي بخواهند که در مبارزه با مسلمانان در کنارشان بايستند.بدون هيچ تعارفي بايد گفت که صهيونيستها در اين زمينه به هدف خود رسيدند و اکنون افکار عمومي امريکا و اروپا با عينکي که آنان برايشان تهيه کردهاند. به مسلمانان نگاه ميکنند. صهيونيستها نيز ديگر آن چهره زشت سابق را ندارند.تبليغات تجاري، يکي ديگر از رسانههاي تحت سلطه صهيونيسم است که از آن براي توهين به اسلام و مسلمانان استفاده ميشود. در يکي از تبليغاتهاي تلويزيوني امريکا که براي صابون خاصي صورت ميگيرد، اعلام ميشود که اين صابون همه چيز حتّي اَعراب را هم تمييز ميکند، سپس فردي در لباس عربي ظاهر ميشد که سر و صورتش چرکين و کثيف است. چند دختر نيمه عريان او را در وان قرار داده، با صابون مذکر شروع به شست و شوي وي ميکنند، در حالي که پس از خارج شدن از وان به خوبي پاک نشده است. و گوينده اعلام ميکند: خانمها و آقايان! ميبخشيد ما سعي کرديم که بهترين و پاککنندهترين صابون را بسازيم. هر صابون ديگري که بتواند اين عرب را تميز کند خود را معرفي کند. در اين هنگام فردي وارد ميشود و اعلام ميکند: از خبرگزاري فلان اطلاع داده شده که اين صابون در سطح بسيار عالي ساخته شده و عيب در وجود عرب است نه صابون. اين عرب است که هيچ وقت تمييز نميشود، و همين جا فيلم پايان مييابد.(8) اين نمونهاي از تبليغات منفي و کينهجويانه صهيونيسم ضدّ اعراب و مسلمانان است که به چنين اعمال ناشايستي اقدام ميکنند تا به خواستههاي خود دست يابند.صهيونيسم در شيطنتي ديگر در جهت القاي شهوتپرستي مسلمانان به ويژه اعراب اين گونه به تبليغ ميپردازد:دختر جواني به آرامي از راهي ميگذرد که ناگهان مردي با لباس عربي به او هجوم ميآورد تا به وي تجاوز کند. زن جوان نيز با آرامش خاطر محلول بيهوش کننده (موضوع آگهي تجاري) را به صورت او ميپاشد و او را بيهوش مينمايد. پس از آن، در حالي که با تنفر آب دهان به صورت او ميافکند به راه خود ادامه ميدهد.نمونههايي از اين نوع که همگي بر خشونتطلبي، هوسبارگي، دور افتادگي از تمدّن و... اشاره دارند بسيار است. در نمونهاي ديگر در يکي از آگهيهاي تبليغاتي در سينماهاي يونان به اين شاهکار خيانتبار برميخوريم:در اين آگهي، مرد عربي، با موهاي سپيد و کمري که از شدّت پيري خميده، در حالي که پيراهن بلند عربي بر تن دارد، در مقابل دکّهاي که مجلات سکسي عرضه ميکند، ميايستد. يکي از آن مجلات را برداشته و آهسته ورق ميزند. در چشمانش برق شهوت آشکار ميشود. ناگهان دستي به سوي او دراز ميشود با يک بطري که حاوي محلول نشاطآور جنسي(موضوع آگهي تجاري) است، عرب بطري را گرفته و جرعهاي از آن را مينوشد. بيدرنگ به اسب چموشي مبدّل ميشود که ديوانهوار در کوچهها و خيابانها به دختران و زنان حملهور ميشود.(9) اما چرا اعراب سوژه اين گونه حملات بيامان واقع ميشوند؟ شايد بتوان علّتهاي ذيل را در اين جهت مطرح کرد:1ـ اعراب، جبهه اول و خطّ مقدم مسلمانان در برابر صهيونيسم به شمار ميروند، از اين رو بديهي است مورد تهاجم مستقيم دشمن قرار بگيرند و در جنگي رواني، هويتشان به تمسخر گرفته شود.2ـ با حمله يک طرفه به اعراب، حساب آنان را از ديگر مسلمانان جدا سازند و به گونهاي فريبکارانه اين گونه وانمود کنند که آن چه مورد تمسخر قرار ميگيرد، اعراب هستند نه اسلام و مسلمين؛ البته علمکردهاي ناسيوناليستي افراطي در اين زمينه کمک به سزايي در اين تهاجم داشته است.3ـ از آنجا که بيشتر آموزههاي مشترک اسلامي با توجه به ادبيات و فرهنگ اسلامي به عربي شکل گرفته است، با حمله به اعراب ميتوان اين آموزههاي مشترک را مورد تهاجم قرار داد.4ـ به دليل ثروت بسيار کشورهاي نفت خيز و عدم رعايت احکام روشنگرانه اسلام از سوي حاکمان و سوداگران عرب، نقاط ضعف بسياري در رفتارهاي آنان به چشم ميخورد که امکان سوء استفاده را فراهم ساخته است.(10) صهيونيستها به همين مقدار هم بسنده نکرده، براي توهين به اسلام و مسلمانان از پارچه و لباس و کاغذ هم به شکلهاي گوناگون استفاده ميکنند که براي نمونه به موارد ذيل ميتوان اشاره کرد:در«بروکسل» پايتخت «بلژيک» اوايل سوره مبارکه مريم و بقره را بر روي کاغذهاي بستهبندي چاپ کردند.در «گلاسکو»ي بريتانيا و ديگر شهرهاي اروپايي، صهيونيسم بر اماکن فحشا، اسم «مکّه» را گذاشته است.در باغ وحش شهر «بازل سوئيس» غرفه نگهداري خوکها به شکل مساجد اسلامي ساخته شده است.در «قبرس» يک نفر صهيونيست کفشهاي ورزشي ساخته است که اسم جلاله «الله» بر کف آن نقش شده است.در امريکا، کاغذهايي مستعمل در توالتها با تصاوير علماي اسلام به بازار عرضه شده است.(11) اينها نمونههاي کوچک و قابل بيان از صدها برخورد ناشايست صهيونيستها با جهان اسلام است که شنيدن آن قلب هر انسان وارسته و پاکي را به درد ميآورد. از طرف ديگر، زنگ خطري براي اعراب و مسلمانان است که با اتّحاد و برادري در مقابل دسيسههاي آنان ايستادگي و مقاومت، و اسلام را از گزند توطئههاي آنان حفظ کنند.سينما (به رغم رقابتي که تلويزيون با آن دارد) همچنان يکي از مهمترين کانالهاي ارتباط مردمي باقي مانده است ديدگاههاي خود را نيز به ميليونها تماشاگر تحميل و القا ميکند. صهيونيستها خيلي زود به اهميّت تبليغاتي صنعت سينما پي بردند و براي مهار آن به تکاپو افتادند. بر اين اساس، هيچ عجيب نيست که ميبينيم طلايهداران صنعت سينماي جهان و به ويژه سينماي امريکا، اغلب از يهوديان هستند.ديري نپاييد که يهوديان با خريدن مشهورترين شرکتهاي توليد فيلم جهان، به ويژه در امريکا توانستند مهار اين رسانه را در دست بگيرند. در برخي آمارها آمده است که بيش از 90 درصد از کلّ دستاندرکاران سينماي امريکا (از تهيه کننده و کارگردان گرفته تا بازيگر و فيلمبردار و تدوينگر) از يهوديان هستند. شايد بتوان گفت نخستين شرکت توليد فيلم در امريکا که بازوان اختاپوس صهيونيسم بيش از همه آن را در برگرفت، شرکت «فيناگراف» است. اين شرکت، توليد فيلمهاي صهيونيستي را از سال 1909 ميلادي، آغاز کرد.شايد قابل توجه باشد که براي وصف سيطره صهيونيسم بر صنعت سينماي امريکا، فرازي از يک مقاله را بياوريم. در اين مقاله که در نشريه «کريسچين فري نيوز» (اخبار آزاد مسيحي) چاپ لوسآنجلس شماره اول ماه آوريل 1938، چاپ شده، آمده است:صنعت سينما در امريکا کاملاً يهودي است و يهوديان بدون رقيب ميتازند و هرکس را که در جرگه آنان نباشد، از ميدان به در ميکنند. تمام دستاندرکاران اين صنعت يا يهودي هستند يا طرفدار آنها. بر همين اساس، شهر هاليود به «سدوم» عصر حاضر مبدّل شده است. به عبارتي، شهري است که در آن فضيلت از بين رفته و رذيلت بر آن حاکم شده است. شرافتها سبک گرفته ميشوند و اموال به غارت ميروند و هيچ کس نيست که از اين رفتارها جلوگيري کند. آنان براي تعميم نقشههاي جنايت کارانه خود زير پردههاي دروغين و فريبکارانه، از هيچ کاري فروگذار نميکنند. آنان با چنين شيوه کثيفي، اخلاق را در اين نقطه از ميان بردهاند و مردانگي و شرافت را خوار کرده و آرمانهاي نسلهاي امريکايي را به پستي کشاندهاند.(12) اين نشريه، مقاله خود را با اين گفته به پايان ميرساند:اين صنعت جنايت کارانه را متوقف کنيد، زيرا اکنون بزرگترين سلاح در دست يهوديان براي ترويج ادّعاهاي گمراه کننده و فاسد آنها است. تأثير صهيونيستها بر صنعت سينما، از مدّتها پيش آشکار شده است. آنان از همان سالهاي آغازين سينما، فيلمهايي ضدّ مسلمانان و اعراب ساختند؛ براي مثال، در سال1905 ميلادي، فيلم شبهاي عربي ساخته شد و در سال 1921 ميلادي، فيلم «شيخ» با بازيگري «رودلف والنتيو» روي پرده آمد. اين دو فيلم، زندگي اجتماعي مسلمانان عرب را به شکلي تحريف آميز و مسخ شده تصوير ميکردند و مردان عرب را نمادي از مردان شهوتپرست نشان ميدادند که تعداد زيادي زن را در حرمسراي خود زنداني کرده بودند. نکته عجيب اين که چند سال پيش نيز فيلم ديگري به نام «شبهاي عربي» ساخته شد که از نوع فيلمهاي برهنه، و براي مسلمانان اعراب اهانتآميز بود.در نيمههاي دهه 1950 ميلادي، فيلم «خروج» به کارگرداني اوتو بيرمنگر يهودي ساخته شد. اين فيلم، مهاجرت يهوديان را به فلسطين و ماجراي برپايي کشورشان را باز ميگويد و در جاي جاي آن، صحنههايي از رنج يهوديان هنگام مهاجرت گنجانده شده و احساسات تماشاگران را برميانگيزد. همچنين اين فيلم اعراب را وحشي و تشنه به خون يهوديان تصوير کرده است.کينهتوزي و دشمني صهيونيستها در اغلب فيلمهاي ساخته شده ضدّ اسلام و مسلمانان، به روشني مشهود بود تا جايي که زياد ابوغنيمه در اين باره مينويسد:در سال 1959 ميلادي، شرکت «مترو گلدن ماير» فيلم «بن هور» را ساخت. اين فيلم، داستان يک قهرمان اسطورهاي يهودي به نام «بن هور» است. نگارنده به ياد دارد که در سال 1960 ميلادي، وقتي اين فيلم در يکي از سينماهاي شهر استانبول به نمايش درآمد، به همراه چند جوان ديگر عرب که در دانشگاههاي اين شهر تحصيل ميکرديم، به نزد صاحب آن سينما رفتيم و از او خواستيم نمايش فيلم «بن هور» را متوقف کند. ما تلاش کرديم تا احساسات اسلامي او را برانگيزيم. او هم تحت تأثير سخنان ما قرار گرفته بود و نزديک بود گريه کند، به خصوص که ما از کينه صهيونيستها به اسلام و مسلمانان و از جنايات آنها در حقّ مسلمانان فلسطين، سخن سر داديم. وقتي صاحب سينما را در چنين حالتي ديديم، فکر کرديم به نتيجه دلخواه خود رسيدهايم؛ اما صاحب سينما با اين که حرفهاي ما را قبول داشت، عذرخواهي کرد و گفت نميتواند از نمايش آن جلوگيري کند. علّت را جويا شديم، با صراحت تمام گفت که چند نفر از ثروتمندان يهودي استانبول، سينماي او را براي نمايش اين فيلم اجاره کردهاند و بهاي تمام بليطها را براي تمام مدّت نمايش فيلم پرداختهاند و حتّي به او لطف هم کرده و گفتهاند که ميتواند خودش هم بليطها را بفروشد و پول آنها را ببرد. بد نيست يادآوري کنيم فيلم «بن هور» تا به حال سه بار ساخته شده است:(13) کوشش صهيونيستها اغلب در اين فيلمها بر اين است که مسلمانان به ويژه فلسطينيان را انسانهايي وحشي و داراي چهرهاي منفي براي جهانيان معرفي کنند. از فيلمهاي ساخته شده در اين زمينه ميتوان به فيلم «انتبه» اشاره کرد. در اين فيلم، دلاوريهاي صهيونيستها براي نجات سرنشينهاي هواپيماي اسرائيلي که چريکهاي فلسطيني در فرودگاه «انتبه» اوگاندا آن را به گروگان گرفتهاند، نشان داده شده است. قهرمان اين فيلم، گرک داگلاس يهودي است.صهيونيسم با نفوذ و سيطره بر سينماي جهان، اهداف خود را در قالب فيمهاي احساسي و به وسيله هنرپيشههاي معروف و زبردست بر جهانيان القا ميکند؛ به ويژه در اين فيلمها تبليغات منفي و ناجوانمردانه ضدّ اسلام و مسلمانان و اعراب به شکل گستردهاي قابل مشاهده است. اين اعمال صهيونيستها در عرصه سينما و عرصههاي ديگر، وظيفه مسلمانان و اعراب را سنگين ميکند که به خود آيند و براي دفاع ا زحقّانيت خويش واکنشهاي لازم و منطقي را در برابر صهيونستها از خود نشان دهند. سيطره صهيونيسم بر حوزه ادب و هنر صهيونيستها از اين حوزه نيز غفلت نکرده و به دليل اهميّت فراوان آن، سرمايهگذاري قابل توجهي کردهاند؛ به طوري که کارتونهاي کودکان و نوجوانان و کتابهايي را که در اين زمينه براي آنان نگاشته شده است. شامل ميشود؛ به طور مثال، بچههايي که در کارتونهاي تلويزيوني، مادرشان را گم کردهاند، پيامي براي يهوديان دور از اسرائيل دارد با زبان قصّه و تصوير به آنها ميگويد که براي چه نشستهايد که اورشليم مادر، آغوشش را براي رسيدن شما باز نگه داشته است.(14) از اين گستردهتر و کلّيتر، نوجواني است که خانواده خود را ترک ميکند تا به دنبال «سرنوشت» دنيا را زير پا بگذارد. وقتي در داستاني اين مفهوم مطرح ميشود دو خاصيت دارد:بچههاي يهودي را تحريک ميکند که خانه و خانواده خود را رها کرده، به اسرائيل بروند؛ زيرا که به نظر صهيونيستها سرنوشت آنها اين است.بچههاي غير يهودي با تحت تأثير قرار گرفتن از اين بدآموزي و فرار از خانه، بدترين لطمه را به خود و خانواده خود ميزنند.بحران روحي و ناامني اجتماعي که در اثر آن گونه داستانها ايجاد ميشود بر کسي پوشيده نيست و از گرفتاريهاي بزرگ خود امريکا و اروپاي امروز، همين فرار بچهها از خانه است. در هر حال، پيدا است که اين گونه داستانها براي صهيونيسم آثار و نتايج بسيار ارزنده دارد و آن آثار عبارتند از: •برهم زدن نظام خانوادگي و انسجام عاطفي •ايجاد جامعهاي از هم پاشيده، همان هدفي که با ترويج سکس و فحشا و زنازادگي هم دنبال ميشود.آيا تاکنون يک فيلم، يک نمايشنامه، يک داستان، يک قطعه و خلاصه يک اثر هنري و ادبي ديده شده است که رابطه لطيف و عاشقانه پدر و مادر را با بچههاي يکي دوساله نشان دهد؛ چنان که خواننده و بيننده جوان، تحت تأثير قرار گرفته، تصميم بگيرد خانواده تشکيل دهد و بچهدار شود تا از اين لذّت عظيم و لطيف بهره ببرد؟ چقدر کم است آثاري که در آنها نوجواني را نشان دهند که با اخلاص و پاکي و عشق، کنجکاوانه به دنبال مسائل فکري و تحقيقاتي است، مطالعه ميکند و خلاصه اهل دقت است. مگر نوجوانان در اين سن، اين چنين نيستند؟ مگر اينها وقايع و پديدههاي موجود زندگي نيست؟ مگر جوامع بشري به چنين زمينههايي نياز ندارند؟ در اين همه داستان، فيلم و قصّه که از شهوترانيها، عشقهاي جنسي، ماجراهاي خشن، يا وقايع ماليخوليايي و غيرواقعي و يا مسائل بسيار ظريف و لطيف، اما غير عادي گفته ميشود، چرا به خانواده و روابط عاطفي آن و زيباييهاي روحي نوجواان و جوانان پرداخته نميشود؟پاسخ روشن است. اگر چه ممکن است بسياري از هنرمندان و نويسندگان به اين مسائل پرداخته باشند، دستگاههاي صهيونيستي نميخواهند اين موارد شيوع يابد؛ چرا که خانواده سالم، مقدمه جامعه سالم است و چنين جامعهاي تفالهها و زبالههاي خود را پاکسازي ميکند. و در چنين جايي تکليف آنها روشن ميشود. آنها تا ميتوانند فرويديسم را ترويج ميکنند، و خشونت و تجاوز و عيّاشي را رواج ميدهند. اگر مردم از اين نمونهها دل زده شدند، آن وقت درويش مسلکي و احساسات لطيف اما غير منطقي و نامعقولي چون قهرمان پروريهاي خيالي يا احمقانه، خيالپردازيها و افکار غير واقعي را تبليغ ميکنند.(15) يکي ديگر از مواردي که ميتواند نوع جريانهاي ادبي و هنري را نشان دهد، قصه «جوجه اردک زشت» هانس کريستين اندرسن است که مهمترين اثر او و خود او مهمترين نويسنده کودکان تلقّي ميشود تا جايي که يونسکو روز تولدّش را روز جهاني کودک قرار داده است. در حالي که اين داستان، داستان يهود است و به روايت خود آنها چنين آمده است:در ميان يک مشت جوجه اردک، يکي زشت است(يعني يهودي) از ابتدا و به دليل نژادش در ميان ديگران منفور است و مورد آزار اذيت آنان، و به همين دليل هم منزوي ميشود؛ اما کمکم که بزرگ ميشود ميفهمد که از نژادي برتر و برگزيده است. بعد هم به همراه يک دسته قو، به سمت افق و دريا و خورشيد که سمبلهاي يهود براي سلطه و بزرگي اسرائيل است، روانه ميشود. آيا ميتوان احصا کرد از روي اين قصّه، چند نوع و چند طرح مختلف چاپ شده باشد؟ و بعد از اين همه چاپ و تصوير، تازه نوبت ميرسد به والت ديسني که نه فقط آن را به صورت کارتون ميسازد، بلکه اصلاً قهرمان آثار، او ميشود. «دانيل داک» يعني اردکي که نامش شخص يهودي است، و بعد هم تقليدهاي مکّرر از کارهاي «والت ديسني».(16) آري، اگر صهيونيستها توانستند از آن چهره منفور و مطرود خود در چشم جهانيان، چهرهاي به ظاهر مقبول و مظلوم بسازند، به اين جهت است که به مسائل ظريف و حسّاسي چون هنر، ادبيات، تئاتر و تلويزيون توجه لازم را داشته، از آنها استفادهاي بهينه را جهت جذب جوانان و اقشار گوناگون جامعه به سوي خويش بردهاند و ميبرند.اگر پذيرفته باشيم که عنصر صهيونيستي در جريانهاي سياسي امروز جهان، عنصر تعيين کننده است و پشتوانه عظيم از يک تاريخ تجربه توطئه و دسيسه در پس پرده دارد، و اگر بدانيم که بزرگترين شرکتهاي انتشاراتي جهان و وسايل ارتباط جمعي و مطبوعات و سينما و راديو و تلويزيون و مؤسسات خبري و تشکيلات بينالمللي در زمينههاي گوناگون علمي و ادبي، عموماً در اختيار صهيونيستها است و خيل عظيمي از فراماسونرها و متخصّصان، دانشگاهها و سازمانهاي تربيتکننده متخصّص، کارگزار سياستهاي آنها ميباشند آن گاه بايد به يک حقيقت تلخ و وحشتناک اقرار کرد و آن اين است که مردم دنيا با يک فاجعه عظيم فرهنگي و مسخ روحي و رواني روبرو هستند.اگر برندگان جوايز نوبل، هنرپيشههاي سينما و نويسندگان بزرگ و مشهور را به دقّت ملاحظه کنيم، پي خواهيم برد که از ميان اشخاص، کساني که به درد صهيونيستها (اين صاحبان دستگاههاي شهرتساز) ميخورند، از يک کتابشان، صدها نوع بزرگ، کوچک، مصوّر، جيبي، لوکس، رنگي، سياه و سفيد، مفصّل و خلاصه و در قطعهاي مختلف چاپ ميکنند. تازه به همين هم بسنده نميکنند؛ بلکه سريالهاي تلويزيوني، فيلم، کارتون و... نيز ميسازند.(17) به اين طريق، نويسنده به لشکري از عناصر تبليغي تبديل ميشود که به گوش و مغز مردم هجوم ميآورد و يک حرف را به صد زبان آن قدر تکرار ميکنند تا همه باورشان شود که آن نويسنده چنين و چنان است و به تعبيري از کاه، کوه ميسازند و آنچه را به نفعشان باشد، آن قدر بزرگ ميکنند که در باور کسي نميگنجد.لازم است در برابر اين توطئهها خودمان را مهيا کرده، فريب نيرنگهاي آنان را نخوريم، و بدانيم که اين دشمن غدّار مکّار و حريص به دنيا که قرنها برنامهريزي کرده، فقط از راههاي معمول و ساده استعماري و نظامي و سياسي وارد کارزار نميشود؛ بلکه افزون بر اينها، هرچه بتواند دقيقتر و پيچيدهتر عمل ميکند تا محصول بهتري هم برچيند و بچه محصولي بهتر از ادبيات و هنر؟ پس بايد بهوش و مراقب بود، و در هر آنچه از جانب غرب و صهيونيستها ميآيد، به ديده شک نگريست تا خلافش ثابت شود. سيطره بر دانشگاهها، متون آموزشي و فرهيختگان صهيونيستها به دليل اهميّت کتابهاي ديني و آموزشي، و اهميّت فوقالعاده آن در تربيت فکري و روحي کودکان و نوجوانان و جوانان، توجّه بسياري به آن دارند؛ به طوري که بر تعليمات ابتدايي، دانشگاهي و... کنترل و تسلّط کامل يافتهاند. در ضمن، گروه فراواني از دانشجويان امريکا را يهوديان تشکيل ميدهند.در پروتکل شانزدهم درباره دانشگاهها و سياستهاي اعمال شده در اين زمينه، چنين آمده است: براي آن که تمام نيروهايي را که در راه به وجود آوردن هماهنگي فکري و همبستگي اجتماعي کار ميکنند(به جز نيروي خود ما) از بين ببريم، بايد نخستين حلقههاي اين زنجيره، يعني دانشگاهها را از هم بگسليم. راهش هم اين است که روشهاي آموزش را از اساس خراب کنيم و آنها را در قالب روشهاي نو با سمت و سويي جديد بريزيم. استادان و دستاندرکاران مشاغل آموزشي بر طبق برنامههاي سرّي و عملي ما به گونهاي مطلوب تربيت شده و دست و پاي آنها به وسيله اين برنامهها محکم بسته خواهد شد تا هيچ کدامشان نتوانند به اندازه تار مويي از آنها تخطّي کنند.(18) يکي ديگر از جنايتهاي صهيونيستها اين بود که با بودجه خود، عدهّاي از جوانان مستعدّ کشورهاي افريقايي را وارد دانشگاههاي کشاورزي تحت سلطه خود ميکردند و به نام بالا بردن سطح کشاورزي در افريقا تعليم ميدادند که بعد ملعوم شد اين عده از جواان در اين گونه مراکز فقط مشغول فرا گرفتن دفاع از ايدئولوژي صهيونيستي بودند و يگانه علمي که ذرّهاي نياموختند، علم کشاورزي مدرن بود.(19) صهيونيستها در افريقاي جنوبي، آموزشگاهي بزرگ داير کردهاند که در آن، رهبران آينده افريقا مشغول فراگيري آموزشهاي تبعيض نژادي هستند.عادل توفيق عطاري، در کتاب خويش در خصوص نقش اسرائيل و صهيونيسم در تعليم و تربيت دياسپورا مينويسد:مؤسسههاي تربيتي اسرائيل در پرورش جوانان يهود در دياسپورا مشارکت دارند. تعدادي از جوانان يهود تمام دروس يا بعضي را در مدارس و دانشگاههاي اسرائيل ميگذرانند. گروهي از اينان براي دورههاي تابستاني به اسرائيل ميآيند و احياناً تمام کلاسهاي آموزش يهودي مدارس يهود در دياسپورا، در چارچوب طرحي که «پل برادري» بين دانشجويان و دانشآموزان اسرائيل و يهود دياسپورا ناميده شده است، براي مدّت يک فصل تحصيلي با بيشتر به فلسطين منتقل ميشود، و اميد چنان است که برخي از اينان تصميم بر ماندن در کشور اسرائيل بگيرند. براي اين دانشجويان، خوابگاه و کمک هزينه در نظر ميگيرند؛ چرا که آنها به صورت بورس از ادامه تحصيل برخوردار ميشوند.(20) به منظور حلّ مشکلاتي که دانشجو را از تحصيل در آنجا باز ميدارد، اسرائيل در جهت دستيابي به تأييدهايي بر نظام درجهها و گواهينامههاي تحصيلي اسرائيل، از دانشگاههاي خارجي، به خصوص از امريکا، کوشش ميکند. براي حل مشکل زبان نز «دانشگاه النقب» اقدام به بازگشايي يک انستيتوي دبيرستاني براي تدريس به زبان انگليسي کرده است؛ به گونهاي که دانشآموزان دبيرستاني که از انگليس و امريکا ميآيند، امکان يابند، تحصيلاتشان را بر طبق نظام آموزشي رايج در کشورهايشان دنبال کنند. همچنين يک دانشکده امريکايي براي جذب دانشجويان امريکايي ايجاد شده است که دانشآموزان در درسهاي اختصاصي و دورههاي فشرده آموزش زبان عبري، در جهت آماده شدن براي ورود به دانشگاه حضور مييابند. بسياري از مسؤولين اسرائيل اعلام کردهاند که به زودي دانشکدهاي به زبانهاي خارجي، براي جوانان مهاجر برپا خواهند کرد؛ (21)البتّه صهيونيستها جهت تعليم و تربيت نسل نوجوان و جوان براساس ديدگاههاي خويش و تحميل خواستههاي صهيونيستي بر آنها به تأسيس مراکز آموزشي مختلفي اقدام کردهاند که از جمله آنها به موارد ذيل ميتوان اشاره کرد:بنابراين، صهيونيستها با تسخير مراکز علمي ـ فرهنگي، در وهله اول، توجه خود را معطوف به مراکز علمي ـ تربيتي خويش کردند و سرمايهگذاري اساسي را در اين زمينه به عمل آوردند تا بتوانند نسل نوجوان و جوان را به نحو مطلوب و براساس خواستههاي خويش تربيت کنند و در وهله دوم، کوشش خويش را بر کنترل مراکز علمي غير يهودي معطوف ميسازند تا به اين طريق، هم اقدامهاي صورت گرفته ضدّ صهيونيست را کنترل کنند و هم سمپاشيهاي تبليغاتي ضدّ اسلام و اعراب را در اين مراکز حسّاس در سرتاسر جهان با تمام قوا عملي سازند. بزرگنمايي شخصيتهاي علمي يهود صهيونيستها جهت ترويج اهداف خود و تبليغ صهيونيسم جهاني از طريق رسانهها به بزرگ جلوه دادن شخصيتهاي يهودي و صهيونيستي اقدام ميکنند تا به اين طريق، صهيونيسم را در اذهان عمومي جاي دهند. براي اثبات مدّعاي خويش به مواردي جهت تنوير اذهان عمومي اشاره ميکنيم:چرا ماکس پلانک، فيزيکدان برجسته و محقّق ممتاز قرن بيستم به اندازه انيشتين، فيزيکدان ديگر آلماني شهرت جهاني و تودهاي ندارد؟ چرا هايزن برگ، دانشمند و محقّق بزرگ ديگر فيزيک که عميقترين اثر را بر تحول فيزيک کوانتوم قرن بيستم گذاشت، به اندازه انيشتين مشهور نيست؟جالب است بدانيم که پلانک در سال 1918 ميلادي، برنده جايزه نوبل فيزيک شد و انيشتن در سال 1921، و هايزن برگ در سال 1932 و نيز پلانک و هايزن برگ، هر دو به لحاظ عمق انديشه فلسفي و برداشتهاي نظري از دانش فيزيک، از انيشتن قويتر و نيرومندتر بودند.پس چرا انيشتن از آن دو دانشمند هم وطنش مشهورتر است؟ پاسخ ساده است. چون انيشتين يهودي بود و از «اسرائيل» حمايت ميکرد؛ به همين سبب کنفورميسم تصويري استکبار، با طرح زندگاني انيشتين در سينما، او را بزرگترين، موفقترين و خدمتگزارترين چهره علمي اين قرن کرد و با تأکيدهاي تبليغاتي متعدّد، شخصيت علمي او را به درون حافظه ملّي صدها فرهنگ و تاريخ برد.به اين جهت است که چهرههاي پلانک و هايزن برگ فقط براي دانشجويان رشته فيزيک شناخته شده است، اما انيشتين را هم تاجر فرش، هم ميوه فروش سربازار، هم بستني فروشهاي دوره گرد و هم سياستمداران ميشناسند؛ زيرا قدرت تصويري صهيونيسم گستر، به حافظه جهان معاصر ميخواهد به دروغ بگويد: فقط يک نفر در تحوّل اساسي فيزيک نقش داشته، و آن يک نفر هم يهودي صهيونيست به نام آلبرت انيشتين است.ابن ميمون، يکي از صدها دانشمند فلسفي دوره اقتدار طلايي فرهنگ و تمدّن اسلامي در ده قرن پيش است. با اين همه، مشهورترين و پرآوازهترين دانشمند دوره حيات فرهنگي و علمي مسلمانان در تاريخ فرهنگ غرب به شمار ميرود.ابن هيثم، برادران خوارزمي، ابن نديم و امام محمد غزالي که از ستارههاي پرفروغ دانش و فرهنگ و انديشه در آن دوران هستند، شهرت علميشان در تاريخ فرهنگ غرب، هرگز با ابن ميمون قابل قياس نيست. علت چيست و چرا چنين اتّفاقي رخ داده است؟ آيا ابن ميمون، دانش عدسيها و روابط علمي نور را خيلي عميقتر از ابن هيثم ميشناخت؟ يا در انتولوژي ديني، خيلي کاوشگرتر و پژوهندهتر از «احمد غزالي» بود؟ پاسخ اين پرسشها نيز ساده است، زيرا ابن ميمون يک يهوديزاده بود و بس.پوپر در جايگاه متفکر اجتماعي، چرا از خوزه اورتگاي گست و رنه گنون و توين بي و... مشهورتر، ژرفانديشتر، انديشهورتر و در يک کلام، فاضلتر خودنمايي کرده است؟ آيا خوزه و گنون و توينبي از ديکتاتوري و بستن پنجرههاي تنفّس زندگي سياسي جوامع دفاع کردهاند؟ البته که پاسخ منفي است. اين سه متفکر، پيوسته مدافع آزادي و حيثيت انساني و روابط اجتماعي به دور از هر گونه سلطه و فشار و ستم بودهاند.با وجود اين همه امتيازات در سه دانشمند مذکور، پوپر در همه محافل علمي و روشنفکري، حضور روشمندانه مستدام دارد و آنها و خيليهاي ديگر از امکان چنين حضور جهاني بر کنار شدهاند. علّت چيست؟ پاسخ روشن است. پوپر يهودي است.باز اگر مشاهده ميکنيم که گلدزيهر، مستشرق آلماني از بارتولد، مستشرق روسي در فضاي آکادميک شرقشناسي جهان، به مراتب مشهورتر و پژوهندهتر چهرهنمايي کرده است، نه به سبب عرضه داشتن پژوهشهاي عميق و ابتکاري و گرهگشا بوده؛ بلکه فقط به اين دليل که يهودي و اسلام ستيز بوده است.(22) جعل هنر و معماري اسلامي صهيونيستها در دستيازي بر هنرهاي اصيل و جعل و ثبت آنها به نام خويش، سابقه طولاني دارند. آنان ميکوشند با ساختن افسانههايي، آن هنر يا معماري خاص و ظريف را به خود نسبت دهند که به طور نمونه به يکي از مصاديق بارز آن اشاره ميکنيم:با وجود اين که مورّخين، هنرمندان و باستانشناسان بر اين امر تأکيد دارند که ستاره داوود يک افسانه دروغ صهيونيستي است و در اصل، يک شکل مورد استفاده عربي بوده که توسّط يهوديان به سرقت رفته است، ولي صهيونيستها آن را به خود منتسب ميکنند و به نام ستاره داوود از آن نام ميبرند؛ در حالي که هيچ سند تاريخي نداشته؛ بلکه صرفاً يک جعل و افسانه است.همه حقايق تاريخ، مؤيّد اين امر است که اسرائيل، دولتي بدون اصل و تاريخ و يک نبات شيطاني است
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: راسخون]
[مشاهده در: www.rasekhoon.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 378]
صفحات پیشنهادی
مهدي ستيزي(3)
مهدي ستيزي(3) نويسنده: احمد رضا سالکمنبع : راسخون فعاليت دشمن در زمان حاضر: با داشتن کمي درايت سياسي و دشمن شناسي درمييابيم که روند جاري تبليغات غرب که ...
مهدي ستيزي(3) نويسنده: احمد رضا سالکمنبع : راسخون فعاليت دشمن در زمان حاضر: با داشتن کمي درايت سياسي و دشمن شناسي درمييابيم که روند جاري تبليغات غرب که ...
مهدي ستيزي(2)
مهدي ستيزي(2) محقق: احمد رضا سالک منبع : راسخون علل ظهور شيوههاي مهدي ... (3) وقتي دشمن نتوانست، عقيده اثربخش مهدويت را از مردم بگيرد، سعي ميکند آن را در ذهن مردم ...
مهدي ستيزي(2) محقق: احمد رضا سالک منبع : راسخون علل ظهور شيوههاي مهدي ... (3) وقتي دشمن نتوانست، عقيده اثربخش مهدويت را از مردم بگيرد، سعي ميکند آن را در ذهن مردم ...
مهدي ستيزي(1)
مهدي ستيزي(1) نويسنده: احمد رضا سالک منبع : راسخون مقدمه: لزوم پرداختن به بخش .... (3) بزرگترين قدرت و هنر شيطان تحريف حقيقت است و تحريف در بستر جهل ...
مهدي ستيزي(1) نويسنده: احمد رضا سالک منبع : راسخون مقدمه: لزوم پرداختن به بخش .... (3) بزرگترين قدرت و هنر شيطان تحريف حقيقت است و تحريف در بستر جهل ...
چهره عدل مهدوي در ادعيه و زيارت امام مهدي(علیه السلام)
يكي از مفاهيم بسيار مهم و ارزشمند قرآن كريم كه در ادعيه اهل بيت: و زيارات ويژة امام مهدي(ع) مطرح شده است، مفهوم ارزشي عدل گرايي و ستم ستيزي ميباشد. 3. مراتب متفاوت ...
يكي از مفاهيم بسيار مهم و ارزشمند قرآن كريم كه در ادعيه اهل بيت: و زيارات ويژة امام مهدي(ع) مطرح شده است، مفهوم ارزشي عدل گرايي و ستم ستيزي ميباشد. 3. مراتب متفاوت ...
شکل و شمایل حضرت مهدی اینگونه است
مهدي ستيزي(3) اين فيلم، حضرت مهدي عليهالسلام سومين شرآفرين ـ پس از هيتلر و ناپلئون ـ و ... شکل و شمايل شهرها و بازارهاي امروزي سوق دادن روحيه مصرفگرايي و ...
مهدي ستيزي(3) اين فيلم، حضرت مهدي عليهالسلام سومين شرآفرين ـ پس از هيتلر و ناپلئون ـ و ... شکل و شمايل شهرها و بازارهاي امروزي سوق دادن روحيه مصرفگرايي و ...
پرسشهایی پیرامون آغازظهورامام زمان(علیه السلام)
مجله انتظار مقاله مهدي ستيزي، حكومت حهاني و جهاني ساز، 2. انتظار شماره 6، 3.كتاب در انتظار ققنوس ص309، 4.مجله موعود، 5. مجله انتظار نوجوان ،شماره 5.پرسش: امام زمان (عجل ...
مجله انتظار مقاله مهدي ستيزي، حكومت حهاني و جهاني ساز، 2. انتظار شماره 6، 3.كتاب در انتظار ققنوس ص309، 4.مجله موعود، 5. مجله انتظار نوجوان ،شماره 5.پرسش: امام زمان (عجل ...
هجمه سلمان رشدي و ادامه استراتژي اسلام ستيزي در غرب (2)
هجمه سلمان رشدي و ادامه استراتژي اسلام ستيزي در غرب (2)-هجمه سلمان رشدي و ادامه ... احادیث و روایات: حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و .... اسلامي هر مسلمان آزاده اي که چنين مطالبي را بگويد«مرتد فطري»(3) ناميده ميشود.
هجمه سلمان رشدي و ادامه استراتژي اسلام ستيزي در غرب (2)-هجمه سلمان رشدي و ادامه ... احادیث و روایات: حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و .... اسلامي هر مسلمان آزاده اي که چنين مطالبي را بگويد«مرتد فطري»(3) ناميده ميشود.
8سال ظلم ستيزي
8سال ظلم ستيزي انتخاب: خديجه والايي صمد به کجا مي رويم؟ ... پاره خوشبختم در آستان خدا بي کفن شدن خوب استهميشه مهدي موعود در کنار من است و دست هاي «ابوالفضل، ...
8سال ظلم ستيزي انتخاب: خديجه والايي صمد به کجا مي رويم؟ ... پاره خوشبختم در آستان خدا بي کفن شدن خوب استهميشه مهدي موعود در کنار من است و دست هاي «ابوالفضل، ...
مصطفوي:ارتقاء آگاهيهاي ديني عامل كاهش تعصبات كور و اسلام ستيزي ...
مصطفوي:ارتقاء آگاهيهاي ديني عامل كاهش تعصبات كور و اسلام ستيزي است ... به گزارش خبرگزاري مهر، دكتر مهدي مصطفوي رئيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي روز پنجشنبه در ديدار ... هياتمديره سازمان بورس صادر كرد؛ 3 مجوز براي كارگزاران بورس .
مصطفوي:ارتقاء آگاهيهاي ديني عامل كاهش تعصبات كور و اسلام ستيزي است ... به گزارش خبرگزاري مهر، دكتر مهدي مصطفوي رئيس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي روز پنجشنبه در ديدار ... هياتمديره سازمان بورس صادر كرد؛ 3 مجوز براي كارگزاران بورس .
نويسنده: محسن حيدري سير تحول گفتماني غرب ستيزي تا ...
نويسنده: محسن حيدري سير تحول گفتماني غرب ستيزي تا استكبار ... از جمله نقدهاي علمي و منصفانه اي كه بر تفكر دكتر شريعتي به طور غيرمستقيم وارد شد، تبيين هايي بود كه در كتابهاي "قيام و انقلاب مهدي" و "جامعه و تاريخ" ارائه شد. 3-آيت الله مطهري ...
نويسنده: محسن حيدري سير تحول گفتماني غرب ستيزي تا استكبار ... از جمله نقدهاي علمي و منصفانه اي كه بر تفكر دكتر شريعتي به طور غيرمستقيم وارد شد، تبيين هايي بود كه در كتابهاي "قيام و انقلاب مهدي" و "جامعه و تاريخ" ارائه شد. 3-آيت الله مطهري ...
-
گوناگون
پربازدیدترینها