تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812736922




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار كوتاه از فوتبال
ناراحتي عزيز محمدي در مراسم توديع و معارفه
مراسم توديع و معارفه رئيس پيشين سازمان ليگ برتر و سرپرست جديد اين سازمان با حضور رئيس فدراسيون فوتبال و جمعي از اعضاي هيات رئيسه برگزار شد.
در اين مراسم كه از ساعت 11در دفتر رياست سازمان ليگ برگزار شد، كفاشيان دلايل تغيير رياست سازمان ليگ برتر را به عزيز محمدي توضيح داد و اين تغيير را تصميم هيات رئيسه فدراسيون عنوان كرد. عزيز محمدي هم توضيحاتي درباره مسئوليتي كه داشته و اتفاقات پيرامون انتخابات فدراسيون فوتبال بيان كرد. او البته اذعان داشت كه مشكلي با تصميم گرفته شده ندارد اما به نظر از رفتار فدراسيون و تغيير زودهنگام ناراحت بود.
عزيز محمدي كه دوشنبه پس از انتخابات فدراسيون گفته بود مشكلي براي ادامه همكاري او و كفاشيان وجود ندارد و هدايت سازمان ليگ را تا زمان معرفي كانديداي پيشنهادي فدراسيون براي اين پست برعهده خواهد داشت، ديروز تمايلي به مصاحبه در اين رابطه نداشت. او از نحوه باخبر شدنش نسبت به اين تغيير گله مند بود چرا كه ظاهرا از طريق رسانه ها متوجه رفتنش از سازمان ليگ شده است و انتظار داشت حداقل پيش از اعلام عمومي اين مسئله، تماسي با وي گرفته مي شد.
در پايان جلسه حاضرين عكس يادگاري گرفتند اما عزيز محمدي حاضر نشد همراه آنها عكس بگيرد.
توني: تلاش مي كنم به سپاهان گل بزنم
مهاجم تيم فوتبال النصر امارات گفت: سپاهان يكي از تيم هاي مطرح آسيا است و آن گونه كه من مي دانم هميشه در ليگ آسيا خوب كار كرده است. لوكا توني اظهار كرد: خيلي خوشحالم كه براي اولين بار به ايران آمده ام، اميدوارم كه بتوانيم تيم سپاهان را شكست دهيم. مهاجم اسبق تيم ملي فوتبال ايتاليا اظهار كرد: من به تازگي به تيم النصر پيوسته ام و اميدوارم در اولين سال حضور خود در اين تيم بتوانيم يك كار بزرگي در اين تيم انجام دهيم.
توني سابقه قهرماني با تيم ملي فوتبال ايتاليا در جام جهاني 2006 را دارد و در تيم هايي همچون بايرن مونيخ و يوونتوس بازي كرده است.
جعفري: برخي دوستان تعمدي به من بي مهري كردند
مديرعامل باشگاه تراكتورسازي تبريز گفت: برخي دوستان گفته بودند در انتخابات شركت كنم اما همان افراد به من بي مهري كردند. محمدحسين جعفري در پاسخ به اين سؤال كه چرا نتوانست براي حضور در انتخابات فدراسيون فوتبال تاييد صلاحيت شود، عنوان كرد: نتوانستم 5 امضايي كه براي تاييد شدن نياز داشتم را جمع كنم. دوستاني كه پيش از آن با هم صحبت كرده بوديم و توافق شده بود من كانديدا شوم بي مهري كردند و عده اي تعمدي برگه امضا شده را ديرتر از زمان قانوني به فدراسيون تحويل دادند و همين مسئله باعث شد از انتخابات كنار گذاشته شوم. من مي خواستم اداي وظيفه كنم اما دوستان بعدا پشيمان شدند.
مارادونا: مي خواهم ونگر الوصل شوم
مارادونا تاكيد كرد كه هدفش همكاري بلند مدت با الوصل امارات است.
سرمربي الوصل كه تيمش سه شنبه شب در نخستين بازي خود در جام باشگاه هاي خليج فارس، مقابل النهضه عمان به ميدان مي رود گفت كه مي خواهد سالها در الوصل بماند. مارادونا كه تيمش با پيروزي چهار بر سه مقابل الجزيره به مرحله نيمه نهايي جام اتصالات امارات راه يافت، افزود: مي خواهم تا پايان مدت قراردادم در الوصل بمانم و بعد از آن هم قراردادم را تمديد كنم. اميدوارم كه بتوانم به آرسن ونگر در الوصل تبديل شوم.
اسطوره فوتبال آرژانتين افزود: اينجا در امارات همه چيز خوب و شرايط كار مهيا است . مردم به خوبي فوتبال را مي فهمند و احترام زيادي برايم قائل هستند. عشق به فوتبال در ميان مردم امارات و طرفداران الوصل موج مي زند، اين كه در چنين كشور دوره افتاده اي اين گونه عشق به فوتبال وجود دارد، نعمت بزرگي است.
فينال جام حذفي قطعا در حافظيه شيراز برگزار مي شود
سرپرست جديد سازمان ليگ برتر گفت: احتمال جابجايي مكان برگزاري فينال جام حذفي شايعه است و اين مسابقه قطعا در ورزشگاه حافظيه شيراز برگزار مي شود .
بهروان با تكذيب شايعه گرفتن ميزباني فينال جام حذفي از ورزشگاه حافظيه شيراز بخاطر نامناسب بودن زمين اين ورزشگاه گفت: اين موضوع به هيچ وجه واقعيت ندارم. ظاهرا مدتي است كه مسئولان شيراز براي بهبود زمين ورزشگاه حافظيه اقداماتي را شروع كردند كه اميدواريم تا زمان برگزاري فينال جام حذفي به پايان برسد. اما تحت هر شرايطي مسابقه فينال در اين ورزشگاه برگزار خواهد شد .

چهارشنبه|ا|17|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن