تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817419410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حفظ و تقويت منابع طبيعي ضرورتي بسيار مهم و حياتي است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: حفظ و تقويت منابع طبيعي ضرورتي بسيار مهم و حياتي است
استاندارخراسان جنوبي افزود:منابع طبيعي جزو منابع ملي محسوب مي شود وحفظ و تقويت آن موضوعي بسيار مهم و حياتي است و همه اقشار جامعه در حفظ و نگهداري آن مكلف بوده ومسئوليت دارند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ قهرمان رشيد هرگونه تجاوز به منابع طبيعي و محيط زيست را گناهي نا بخشودني دانست وتصريح كرد: براي رفع اين مشكل عزمي همگاني و اطلاع رساني وفرهنگ سازي از امور بسيار ضروري محسوب مي شود.
وي مراتع و جنگل ها را منحصر به يك سازمان ، وزارتخانه و يا يك دولت خاص ندانست و يادآور شد: منابع طبيعي ،مراتع ، جنگل ها و ساير منابع طبيعي متعلق به همه مردم ، نظام و حكومت و نسل هاي آينده است كه بايد حفظ تقويت و نگهداشت آن به صورت مطلوب مورد توجه همه اقشار جامعه قرار گيرد.
استاندار خراسان جنوبي ادامه داد: به مسئولين امر در استان همواره تذكرات لازم داده شده است تا جلوي سوء استفاده كنندگان از منابع طبيعي و زمين ها و اراضي ملي را بگيرند و تحت تاثير القائات و جوسازي هاي عده اي معدود كه به دنبال مقاصد خاص خود هستند قرار نگيرند.
رشيد تصريح كرد: به هيچ كس در استان اجازه نداده و نمي دهيم كه به بهانه هاي واهي منابع ملي را تصرف كرده و به دنبال اهداف ديگري باشد ، اين درحاليست كه به ساير دست اندركاران اين امر از جمله اعضاي كميسيون ماده 21 نيز همواره تاكيد شده است كه اين مهم رامورد توجه قرار دهند.
وي ادمه داد: ما به عنوان مسئول در استان، ضمن صيانت از حقوق شهروندان و متقاضيان عزيز جلوي ضايع شدن حقوق بيت المال را نيز در اين زمينه گرفته و خواهيم گرفت.
استاندار خراسان جنوبي تصريح كرد: در كميسون ماده 5 نيز همواره تاكيد شده است در صورتيكه يك متر مربع زمين از فضاي سبز به تجاري يا مسكوني تغيير كاربري پيدا مي كند بايد به جاي آن 2متر مربع زمين با كاربري فضاي سبز به مجموعه شهري اضافه شود.
رشيد حفظ منابع طبيعي در مبلمان شهري را نيز مورد تاكيد قرار داد و خاطر نشان ساخت: در توسعه مبلمان شهري نيز هميشه به شهرداران تاكيد شده است تا حفظ منابع طبيعي و منابع زيست محيطي مورد توجه قرار گيرد.
وي توجه مضاعف مسئولين به حفظ منابع حياتي انسان ها در همه نقاط استان را مورد توجه جدي قرار داد و افزود: مديران و مسئولين دستگاه هاي اجرايي بايد ضمن رعايت حقوق مردم در واگذاري ها حقوق بيت المال را نيز مورد توجه جدي قرار دهند و اگر مديري به اين مباحث بي توجهي كند قطعاً لياقت مديريت در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را ندارد.
استاندار خراسان جنوبي با بيان اينكه در هفته منابع طبيعي 13 پروژه در بخش هاي مختلف آبخيزداري و آب و خاك با 314 ميليون تومان اعتبار مورد بهره برداري قرار مي گيرد، گفت: در سال جاري 9 ميليارد و 900 ميليون تومان اعتبار به اداره كل منابع طبيعي استان اختصاص يافته است كه 50 درصد اين اعتبارات در بخش آبخيزداري بوده است.
وي با اشاره به اينكه در سال جاري 233 پروژه در قالب 410 عمليات در حوزه منابع طبيعي به بهره برداري رسيده است، گفت: در هفته منابع طبيعي امسال 400 هزار اصله نهال در سطح استان توزيع شده است./س

دوشنبه|ا|15|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن