تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803338947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح تشديد برخورد با تخلفات ساكن آغاز شد اعلام مبالغ جرايم تخلفات ساكن


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: طرح تشديد برخورد با تخلفات ساكن آغاز شد اعلام مبالغ جرايم تخلفات ساكن
رييس پليس راهنمايي و رانندگي تهران بزرگ از آغاز طرح تشديد برخورد با تخلفات ساكن از شنبه در پايتخت خبر داد.
سردار حسين رحيمي روز شنبه در گفت وگو با ايسنا، با اشاره به اينكه تخلفات ساكن عامل بيش از 50 درصد بار ترافيك و اختلال در انضباط ترافيكي پايتخت است گفت: اين تخلفات همچنين به صورت محلي بيش از 70 درصد در ايجاد بار ترافيكي نقش دارند.
وي با اشاره به اينكه هم اكنون روزانه با حدود 10 هزار تخلف ساكن رانندگان شامل پارك دوبله، پارك در حريم پياده رو، پارك در محل ممنوع، پارك در ميادين، پارك در حريم تقاطع، توقف دوبله و سد معبر و ... برخورد مي شود گفت: از اين تعداد حدود يكهزار و 500 مورد مربوط به پارك دوبله است.
رييس پليس راهور تهران از تقويت بكارگيري دوربين هاي نظارتي براي ثبت تخلفات ساكن در پايتخت همزمان با روزهاي پاياني سال خبر داد و افزود: هم اكنون روزانه 500 تخلف ساكن توسط دوربين هاي نظارتي اعمال قانون مي شود كه با ظرفيت سازي صورت گرفته در راستاي طرح تشديد برخورد با تخلفات ساكن در پايتخت علاوه بر تيم هاي ويژه عملياتي كه از امروز نسبت به برخورد با تخلفات ساكن اقدام مي كنند، پليس از تمام توان دوربين هاي نظارتي سطح شهر نيز براي برخورد با اين دسته از تخلفات استفاده مي كند.
وي تمركز اجراي اين طرح را در مناطق 11 و 12 و مراكز خريد شامل ميدان هفت تير، هفت حوض، نازي آباد و مراكز خريد شمال تهران عنوان كرد و گفت: بر اين اساس جرثقيل هاي لازم آماده شده اند كه تا ساعات پاياني شب نيز خودرو رانندگان متخلف را به پاركينگ منتقل مي كنند.
رييس پليس راهور تهران با اشاره به اينكه طرح ويژه انضباط ترافيكي خريدهاي نوروزي از ابتداي اسفندماه سال جاري در پايتخت به مرحله اجرا گذاشته شد گفت: از همان روزهاي اول هم به رانندگان تذكر داديم و درخواست كرديم كه از توقف هاي ساكن و سد معبر كه موجب انسداد ترافيكي در محورها و نارضايتي و تضييع حقوق ساير شهروندان مي شود به طور جدي خودداري كنند اما از اين پس ديگر به اين تذكرات اكتفا نكرده و قطعا رانندگان متخلف اعمال قانون شده و به تناسب نوع تخلف آنها در صورت سد معبر و يا بروز گره ترافيكي قطعا خودرو آنها به پاركينگ منتقل مي شود.
وي تصريح كرد: شهرونداني كه خودروهاي آنها به پاركينگ منتقل مي شود مي توانند با ارسالVIN خودرو خود كه به صورت عمودي در پشت كارت خودرو درج شده است به پيامك 30005353 از توقيف خودرو مطلع شوند.
رييس پليس راهور تهران همچنين به جريمه توقف ها و پارك هاي غيرمجاز در پايتخت اشاره كرد و به ايسنا گفت: بر اساس قانون جديد رسيدگي به تخلفات رانندگي توقف دوبله در محل ايستادن ممنوع و توقف و سد معبر در سطح يا حريم تقاطع ها و ميادين يا سطوح شطرنجي 50 هزار تومان، توقف در ابتدا و انتهاي پيچ ها، روي پل، داخل تونل، توقف در محل ايستادن ممنوع (توقف مطلقا ممنوع)، توقف وسايط نقليه در پياده رو و سوار و پياده كردن مسافر يا سرنشين در محلهاي غير مجاز يا به نحوي كه موجب اختلال در عبور و مرور گردد 40 هزار تومان، توقف وسايط نقليه عمومي حمل بار و مسافر در خارج از ايستگاه هاي تعيين شده، توقف ساير وسايل نقليه در ايستگاه هاي وسايط نقليه عمومي، توقف دوبله در معابر، توقف وسايل نقليه در حاشيه راه ها براي فروش كالا و هر نوع توقف كه منجر به سد معبر و يا اختلال در عبور و مرور گردد 30 هزار تومان، توقف وسايل نقليه در جهت مخالف حركت وسايط نقليه ديگر و توقف در محل ممنوع (پارك ممنوع) 20 هزار تومان جريمه به همراه دارد.
وي به توقيف خودروها بر اثر ارتكاب تخلفات ساكن اشاره كرد و گفت: آمارها نشان مي دهد 66 درصد خودروهاي توقيفي در بخش تخلفات ساكن روزانه به دليل توقف در محل مطلقا ممنوع، 11 درصد به دليل پارك در پياده رو، 9 درصد به دليل پارك در ميادين و حريم آنها، 9 درصد به دليل سدمعبر، 3 درصد به دليل پارك در حريم تقاطع ها، 2 درصد به دليل توقف هاي دوبله به پاركينگ منتقل مي شوند.
رييس پليس راهور تهران با تاكيد بر اينكه در طرح ويژه تشديد برخورد با تخلفات ساكن با توقف در پياده رو و توقف بر روي پل پاركينگ شهروندان به شدت برخورد مي شود خودروي اين دسته از رانندگان متخلف حتما به پاركينگ منتقل مي شود.

يکشنبه|ا|14|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن