تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815258752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران زمين


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ايران زمين
رباط كريم و بهارستان رنگ و بوي انتخاباتي گرفت

بهارستان – اصغري

همزمان با نزديك شدن به آستانه نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي شهرستانهاي پرجمعيت استان تهران، رباط كريم و بهارستان رنگ و بوي انتخاباتي به خود گرفت. به گزارش خبرنگار ما، 16 نامزد انتخاباتي كه 6 نفر آنان را خانمها تشكيل داده رقابت انتخاباتي خود را دو روز است كه آغاز كرده و هر كدام به عناوين مختلف درصدد تبليغ توانمندي خود هستند.

در اين دوره از انتخابات دو نفر روحاني نيز در اين عرصه با يكديگر رقابت دارند و نكته حائز اهميت در اين دوره اين است كه تعامل و همدلي جالبي بين ستادهاي تبليغاتي كانديداها وجود دارد، چرا كه در اولين روز شروع تبليغ رسمي كه هر يك از ستادها درحال تزئين كردن محل خود بوده و از آنجاييكه برخي از كانديداها در كنار هم به فاصله چند متر ستاد داشتند، كمك حال يكديگر بودند و اين امر نشانگر شعور و درك بالاي اجتماعي و سياسي اين افراد است.

يكي از مسئولين ستاد تبليغاتي در بخش گلستان گفت: خوشبختانه در اين شهرستان شور و حال انتخاباتي بسيار مطلوب است و همه با تعامل و همدلي به يك هدف فكر مي‌كنند آن هم حضور مردم در پاي صندوقهاي اخذ راي و انتخاب فرد اصلح. آقامحمدي تصريح كرد: كانديداها بايد نقاط ضعف تبليغات را در دستور كار خود قرار دهند و با كوچكترين انتقاد يا پيشنهاد جبهه‌گيري نكنند چون اساس نظام ما براساس تفكرات دروني مردم است.وي اظهار داشت: ملت شجاع و قهرمان ايران و همچنين كانديداها در طول 33 سال از عمر پربركت اين نظام اسلامي و در كنار برخي ضعفها، پيروزي‌هاي ارزشمندي را كسب نموده و بر نقاط ضعف و قوت تبليغات به‌خوبي آگاه هستند.اين مسئول ستاد تبليغاتي ادامه داد: نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اين مقطع حساس جهاني براي ايران اسلامي اهميت ويژه‌اي دارد و بايد به مشاركت حداكثري مردم در پاي صندوقهاي اخذ راي فكر كنيم چرا كه اين حضور براي ايران اسلامي يك موضوع كاملا حياتي و اساسي به شمار مي‌رود. وي در پايان به كانديداها و هواداران آنان توصيه كرد كه در موقعيت حساس از هرگونه توهين و افترا كه مي‌تواند درزمينه كاهش حضور حداكثري اثرگذار باشد، خودداري كنند.

به همت دفتر روابط عمومي شركت آب و فاضلاب شرق استان تهران؛

سومين نمايشگاه نقاشي با موضوع "آب و زندگي"برگزار مي‌شود

رودهن - خبرنگار آفرينش

با همكاري روابط عمومي شركت آب و فاضلاب شرق استان تهران و ادارات آموزش و پرورش شهرهاي تحت پوشش، سومين نمايشگاه نقاشي كودك و نوجوان با موضوع "آب و زندگي" نيمه اسفندماه جاري برگزار مي‌شود.به گزارش خبرنگار آفرينش به نقل از روابط عمومي شركت آبفاي شرق استان تهران، ميربيوك حجازي مدير اين دفتر ضمن اعلام اين خبر گفت: به‌منظور ترويج فرهنگ صرفه‌جويي و ارتقاء سطح آموزش صحيح و بهينه از آب در بين دانش‌آموزان به عنوان قشر زيربناي جامعه، سومين دوره مسابقات نقاشي اين شركت در مقاطع دبستان و راهنمايي طي آذر و دي ماه سال جاري برپا شد.

وي در ادامه ضمن اشاره به آمار ارسالي به دبيرخانه اين نمايشگاه افزود: نزديك به 700 اثر توسط دانش آموزان مدارس شهرهاي تحت‌پوشش ارسال شد كه از اين ميان تعداد 300 اثر توسط داور انتخاب و در نمايشگاه در معرض ديد بازديد كنندگان قرار خواهد گرفت. همچنين تعداد 26 اثر به‌عنوان برگزيده انتخاب شده‌اند. مدير دفتر روابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب شرق استان تهران تصريح كرد: انتقال پيام آب، فرهنگ‌سازي، افزايش سطح آگاهي شهروندان، تغيير نگرش در رفتار، كمك به صرفه‌جويي و مصرف بهينه آب ازجمله سياستهاي راهبردي در برگزاري اين مسابقه بوده است.

با نزديك شدن به روزهاي آغازين سال جديد و بالارفتن ميزان مصرف آب روشهاي صرفه‌جويي در مصرف به دانش‌آموزان مدارس رودهن آموزش داده شد.با نزديك شدن به ايام نوروز و بالا رفتن ميزان مصرف آب توسط مشتركين به منظور انجام امورخانه تكاني منازل، مروج دفترروابط عمومي و آموزش همگاني شركت آب و فاضلاب شرق استان تهران با حضور در مدارس شهر رودهن، روشهاي صرفه‌جويي در مصرف آب را به دانش‌آموزان آموزش داد. هرساله در آستانه فرارسيدن ايام نوروز و شست‌وشوي بيش از حد در انجام خانه‌تكاني توسط شهروندان، ميزان مصرف آب افزايش مي‌يابد. درهمين راستا شركت آب و فاضلاب با برنامه‌ريزي‌هاي از پيش به‌عمل آمده، دوره‌هاي آموزشي لازم را در اين‌خصوص براي دانش‌آموزان مدارس برگزار تا بدين وسيله آموزشهاي لازم به خانواده‌ها انتقال يابد. درادامه برگزاري دوره‌هاي فوق، مسابقاتي با موضوع آشنايي با روشهاي مصرف بهينه آب بين دانش‌آموزان اجرا و جوايزي به آنها اهداء شد. همچنين اقلام تبليغاتي – فرهنگي ازجمله مدادرنگي، دفترچه يادداشت ازسوي شركت آبفا بين دانش‌آموزان توزيع شد. شايان ذكر است مراسم افتتاحيه و اهداء جوايز به نفرات برگزيده سومين نمايشگاه نقاشي آب 15 اسفند ماه در سالن آمفي تاتر وصال رودهن برگزار خواهد شد و نمايشگاه تا 17 اسفند برپا مي‌باشد.

افتتاح ساختمان جديد شركت گاز استان اصفهان

اصفهان - راعي

ساختمان جديد شركت گاز استان اصفهان با حضور جمعي از مسئولين و مديران ارشد استان و شركت ملي گاز ايران افتتاح گرديد. به گزارش خبرنگار ما از اصفهان، در تاريخ 26 بهمن ماه سال جاري همزمان با هفتمين گردهمائي رؤساي امور پژوهش شركتهاي تابعه شركت ملي گاز ايران ساختمان جديد شركت گاز استان اصفهان با حضور آقاي مهندس كشكولي معاون مديرعامل شركت ملي گاز ايران آقاي صمصام شريعت معاون امور عمراني استانداري اصفهان آقاي مهندس طغياني مديرعامل شركت گاز استان اصفهان و اعضاي هيأت مديره شركت ملي گاز ايران و جمعي از مسئولين و مديران ارشد استان و شركت ملي گاز ايران افتتاح گرديد. گفتني است اين مجموعه با زيربناي بيش از 24 هزار مترمربع در زميني به‌مساحت 6100 متر مربع در 8 طبقه (شامل دو طبقه پاركينگ، رستوران، 5 طبقه ساختمان اداري و سالن همايش، با تجهيزاتي شامل دوربين مداربسته در كل ساختمان، سيستم اطفاء حريق، سيستم برق اضطراري و 3500 مترمربع فضاي سبز با هزينه‌اي بالغ بر 130 ميليارد ريال در خيابان چهارباغ بالا طراحي و احداث گرديده است.

درخشش هنرمند فيلم‌ساز پاكدشتي در سوگواره فيلم 72 ثانيه‌اي

پاكدشت – مجيد انوري

به گزارش روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي پاكدشت، عليرضا گوشبر مسئول انجمن سينماي جوان و هنرمند فعال پاكدشت مفتخر به دريافت رتبه دوم سوگواره فيلم كوتاه 72 ثانيه‌اي با ارائه فيلم كوتاه "بانوي صبر" گرديد. شايان ذكر است مستند وقف از اين هنرمند مراحل پاياني تدوين را سير مي‌كند. مستند مذكور با هدف ترويج فرهنگ وقف و با مشاركت اداره كل اوقاف استان تهران تهيه و مقرر است در رسانه ملي پخش گردد.

افتتاح دو فرهنگسراي تخصصي ديگر تا پايان امسال

مشهد - افسانه پاك‌فطرت

مديرعامل سازمان فرهنگي و تفريحي شهرداري مشهد از افتتاح دو فرهنگسراي تخصصي ديگر تا پايان سال در مشهد خبر داد. علي اكبر عصارنيا در مراسم افتتاح فرهنگسراي زيارت با اشاره به راه‌اندازي پارك مفاخر در فرهنگسراي بهشت خاطرنشان كرد: فرهنگسراي كودك و آينده، اقدام به آموزشهاي شهروندي مي‌كند كه اين فرهنگسرا نيز تا 25 اسفند ماه به بهره‌برداري خواهد رسيد. وي ادامه داد: در سال 89 كلنگ ساخت 4 بوستان بزرگ مشهد به زمين خورد و همزمان با آن روند ساخت 4 فرهنگسراي بزرگ نيز در مشهد آغاز شد كه فرهنگسراي دفاع مقدس در گلزار شهداي بهشت رضا(ع) يكي از آن‌ها است. مديرعامل سازمان فرهنگي تفريحي شهرداري مشهد به طراحي 2 فرهنگسراي تخصصي ديگر در سال آينده نيز اشاره كرد و گفت: مشهدبه عنوان پايتخت معنوي ايران شناخته مي‌شود و اميدواريم درراستاي تحقق اين شعار، گامهاي مفيدي برداشته شود.

رايانه‏اي شدن فرايند ثبت‏نام راي‏دهندگان

دماوند - خبرنگار آفرينش

فرماندار دماوند از رايانه‏اي شدن فرايند ثبت‏نام راي‏دهندگان در حوزه انتخابيه شهرستان‏هاي دماوند و فيروزكوه خبر داد. به نقل از ستاد كميته اطلاع‏رساني و تبليغات حوزه انتخابيه دماوند و فيروزكوه، قاسمي‏فرزاد اظهار كرد: با توجه به رايانه‏اي شدن فرايند ثبت‏نام راي‏دهندگان، همراه داشتن كارت ملي به همراه شناسنامه در روز اخذ راي الزامي است. وي تصريح كرد: به اطلاع عموم ملت شريف شهرستان‏هاي دماوند و فيروزكوه مي‏رساند كه با توجه به رايانه‏اي شدن فرايند ثبت‏نام راي‏دهندگان جهت اخذ راي در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در اجراي تبصره هفت ماده 9 قانون انتخابات مجلس شوراي اسلامي دائر بر نوين‏سازي شيوه‏هاي اخذ راي براي شركت در انتخابات علاوه بر شناسنامه، همراه داشتن كارت ملي نيز الزامي است. فرماندار دماوند خاطرنشان كرد: از عموم هم‏وطنان عزيز دعوت مي‏شود در روز جمعه، 12 اسفند با همراه داشتن كارت ملي و شناسنامه خود، مجريان انتخابات را نيز در هر چه بهتر برگزار كردن آن ياري كنند.

راديو البرز؛ ركورددار حضور و دريافت جايزه در جشنواره‌هاي اخير راديو شد

كرج - خاكپور

به گزارش روابط عمومي، شبكه البرز در جشنواره‌هاي اخير راديو توانست در رقابت با ساير شبكه‌هاي راديويي عنوانهاي برتر جشنواره‌هارا به خود اختصاص دهد. مسئول دبيرخانه دائمي جشنواره‌هاي راديو البرز اظهار داشت: برنامه‌سازان و هنرمندان راديو البرز از جشنواره اقتصادي راديو دست پر بازگشتند.وي با اشاره به اهميت اين جشنواره در سال جهاد اقتصادي و منويات رهبري پيرامون مسائل اقتصادي اين جشنواره را از جشنواره‌هاي مهم و موفق صدا دانست. آناهيتا برزويي گفت: در جشنواره اقتصادي راديو برنامه‌سازان و دست‌اندركاران راديو البرز موفق به كسب 6 رتبه برتر شدند.وي ادامه داد: در اين جشنواره حميد محمدي گوينده برتر، نويد دانشور گزارشگربرتر، گيتي محمدي تهيه كننده برتر، شيوا رمضاني نويسنده برتر، روزبه رضوي صدابرداربرتر و امير محمد صمصامي به عنوان كارشناس مجري برتر معرفي شدند.

جايزه اول جشنواره بين‌المللي 100 در دستان راديو البرز

برزويي يادآور شد: در هشتمين جشنواره بين‌المللي 100 نيز الهه بيات تهيه‌كننده راديو البرز توانست با ساخت برنامه "خانه ما" برنده جايزه دوم جشنواره شود. وي ادامه داد: با برنامه‌ريزي‌هاي صورت‌گرفته در دبيرخانه دائمي جشنواره‌هاي راديويي البرز تلاش مي‌شود ضمن بهره‌گيري از هنر و خلاقيت در قالب صدا، پيامهاي موردنظر به مخاطب منتقل شود. برزويي موفقيتهاي اخير راديو البرز در جشنواره‌هاي صدا را توجه ويژه مديركل راديو البرز به حضور موفق و ارائه كارهاي جديد به جشنواره‌ها و حمايت وي از برنامه‌سازان راديو در البرز خواند.

چهارشنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن