تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812752165




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حضور حداكثري مردم، دگربارجهانيان را شگفت زده مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: حضور حداكثري مردم، دگربارجهانيان را شگفت زده مي كند
شيراز - به گفته برخي صاحبنظران ، انتخابات مجلس نهم ، اگر چه طوفان توطئه هاي 88 را پشت سرگذاشته ، اما با پشتوانه ، حضور و مشاركت گسترده مردمي بيش از گذشته جهانيان را شگفت زده خواهد كرد.


فرماندار زرين دشت در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: انتخابات تجلي گاه ارزشهاي جامعه انساني است كه انقلاب اسلامي در مسير 33 ساله خود به همين تعداد آن را تجربه كرده است.

خليل اقتصادي افرود: دشمنان نظام در هر دوره انتخابات با تبليغات گسترده و هزينه هاي ميليارد دلاري سعي بر كمرنگ كردن حضور مردم در اين عرصه داشته اند

وي اظهار داشت: اما در پايان انتخابات ، همه دشمنان حيران از حضور گسترده مردم در تعيين سرنوشت خود و نقش بر آب شدن دسيسه هاي شوم خود شدند.

وي ادامه داد: داوطلبان نمايندگي مجلس بدانند با مردمي هميشه در صحنه ، روبرو هستند بنابراين توانمنديها و تجربه هاي خود را به اين مردم عرضه كنند تا برترين آنها در مرجع قانونگزاري قرار گيرند.

بگفته وي ، زيرساختهاي برگزاري انتخابات سالم در شهرستان فراهم است و مجريان بر اساس قاعده و قانون ، امانتداري آرا مردم هستند.

اقتصادي بيان داشت: جهانيان يك بار ديگر چشم به ايران اسلامي دوخته اند تا مردمي بودن نظام را با حضور حداكثري مردم در انتخابات محك بزنند.

فرماندار فراشبند در گفت و گو با ايرنا بيان كرد: برگزاري انتخابات در جمهوري اسلامي با ديگر كشورها تفاوت فاحشي دارد ومنشا آن تنها ديدگاه ، نظر و انتخاب مردم ملاك است.

حسين عاليشوندي اظهار كرد: داوطلبان نمايندگي مجلس بايد تبليغات خود را در خور شان اين مردم در نظر بگيرند و از مسيرهاي خارج از آن عبور نكنند.

وي بيان داشت : مجلس شوراي اسلامي كانون قانون گزاري ، حامي مردم و مدافع منافع ملي است از اين رو بايد افرادي توانمند ، مجرب و شايسته را در خود جاي دهد.

وي افزود: كانديداهاي انتخابات به تكليف خود عمل كرده اند و وارد عرصه انتخابات شده اند ، مردم فهيم نيز با حضور حداكثري خود در انتخابات به وظيفه شرعي خود عمل مي كنند.

عاليشوندي گفت: مردم با گزينش افراد اصلح و توانمند و نمايندگان مجلس با توانمندي و ايده هاي نوين خود ، دين خود به جامعه و شهداي انقلاب را ادا مي كنند.

فرماندار ممسني در گفت و گو با ايرنا اظهار كرد: كانديداهاي انتخاباتي بايد بدانند در عرصه اي قدم گذاشته اند كه جز قانون مداري و احترام به قوانين مسايل ديگر بي ارزش است.

اله بخش گنجه اي افزود: اگر نامزدهاي انتخاباتي ، مجريان و ناظران انتخابات در چارچوب قانون انجام وظيفه كنند هيچگونه مشكلي پيش نخواهد آمد، زيرا قانون بهترين حكم و محك است.

وي ادامه داد: داوطلبان نمايندگي بايد منويات رهبري را سرلوحه فعاليتهاي خود قرار دهند ، زيرا مردم ولايتمدار به زرق و برق هاي تبليغاتي توجهي ندارند.

وي اضافه كرد: دلسوزان و حاميان نظام ، فضاي انتخاباتي در شهرستانهاي رستم و ممسني را هدايت كرده اند ، كانديداهاي انتخاباتي با شور و شعور سياسي فعاليتهاي خود را ساماندهي كرده تا زمينه حضور حداكثري مردم در 12 اسفند ماه فراهم باشد.

انتخابات مجلس نهم ، 12 اسفندماه برگزار مي شود.ك/4

680 /675

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80012535

چهارشنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن