تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818988075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانشجويان خراسان شمالي: حضور در انتخابات راه‌ را بر نفوذ دشمن مي‌بندد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دانشجويان خراسان شمالي: حضور در انتخابات راه‌ را بر نفوذ دشمن مي‌بندد
بجنورد - شماري از دانشجويان خراسان شمالي ضمن دعوت از مردم براي شركت در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي گفتند: حضور پرشور در انتخابات راه‌هاي نفوذ دشمن به كشور را سد مي كند.


آنان در گفت و گو با ايرنا اظهار داشتند: انتخاب يك حق و نيز يك تكليف است و ما به عنوان شهروندان مسلمان حق داريم در سرنوشت خود دخالت كنيم.

يك دانشجوي بجنوردي گفت: با شركت پررنگ مردم در انتخابات بسياري از توطئه هاي دشمن خنثي خواهد شد.

"مريم زره پرور" در گفت و گو با ايرنا اظهار داشت: با توجه به شرايط امروز نظام و هجمه سنگين دشمنان، شركت در انتخابات وظيفه و تكليفي همگاني است.

وي انتخابات را مظهر تجلي مردمسالاري ديني دانست و افزود: هر قدر حضور مردم در صحنه بيشتر باشد نشان از رضايت و اعتماد عمومي نسبت به نظام و مسوولان است كه اين امر دشمنان را نااميد خواهد كرد.

وي گفت: دشمنان اكنون چشم به چگونگي و ميزان حضور مردم در انتخابات دوخته اند، در شرايطي كه كشور بيش از هر زمان ديگري نيازمند وحدت، يكدلي و يكپارچگي است، بايستي همگان نسبت به حضور حماسي در انتخابات اهتمام داشته باشند.

يكي ديگر از دانشجويان خراسان شمالي ضمن دعوت از تمامي مردم براي شركت در اين دوره از انتخابات گفت: با توجه به شرايط امروز نظام و تبليغات دشمن براي بي اعتنا كردن مردم نسبت به انتخابات 12 اسفند، حضور در همايش ملي انتخابات مجلس، يك وظيفه مي تواند باشد.

"سمانه قانعي" اظهار داشت: استكبار جهاني از ماه ها قبل تحولات انتخاباتي كشور را رصد مي كند و درصدد مايوس كردن مردم از انتخابات و نيز جايگاه مجلس به عنوان قوه اي كه حضرت امام آنرا در راس همه امور خواندند، است، غافل از اين كه ملت ايران حماسه پرشور 22 بهمن را بار ديگر در 12 اسفند تكرار خواهد كرد.

وي بر توجه و دقت نامزدهاي انتخاباتي بر رعايت اخلاق و انصاف در تبليغات انتخاباتي تاكيد و بيان كرد: بايد به شعور مردم احترام گذاشت، نامزدهاي انتخاباتي وعده‌هاي غيرقابل عمل و غيرعقلايي به مردم ندهند، كه در صورت عدم تحقق عامل مهمي در بدبيني مردم نسبت به نظام اسلامي خواهد بود.

وي ريخت و پاش هاي اضافي در امر تبليغات انتخاباتي را مذموم دانست و افزود: نامزدها براي جلب راي مردم تنها به انتقاد كردن از زمين و زمان نپردازند بلكه توانمندي هاي خود براي بهبود امور را بيان كنند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به تاكيد رهبر معظم انقلاب بر ضرورت اخلاق‌ محوري نامزدها اظهار داشت: همانطور كه رهبر فرزانه انقلاب فرمودند انتخابات مصونيت آفرين است، بنابر اين بايد همگان در انتخابات با حضوري آگاهانه پاسخي كوبنده به ياوه گويي هاي دشمنان بدهند.

اين دانشجو با اشاره به اينكه شرايط خاص ملي، منطقه‌اي و بين‌المللي ايران اسلامي اهميت ويژه‌اي به انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي بخشيده است، گفت: بصيرت و شعور بالاي مردم فهيم و هوشيار ايران اسلامي، حماسه ديگري را در 12 اسفند ماه رقم خواهد زد.

يكي ديگر از دانشجويان خراسان شمالي ضمن دعوت همگان به حضور گسترده در انتخابات گفت: دفاع از خون شهدا و ميراث انقلاب ايجاب مي‌كند كه همه در انتخابات شركت كرده و دشمن را مايوس كنيم.

"صادق فيروزه اي" افزود: انتخابات امسال چند ويژگي مهم دارد كه نخستين انتخابات بعد از فتنه ۸۸ و بعد از بيداري اسلامي است و تمام جهان چشم به ما دوخته‌اند كه ببينند در ايران چه خبر است.

وي اظهار داشت: با حضور پررنگ مردم در 12 اسفند شاهد برگزاري انتخاباتي پرشور و با نشاط و آگاهانه خواهيم بود و تمام ترفندهاي فتنه گران داخلي و دشمنان خارجي نظام نقش برآب خواهد شد.

قريب 40 هزار دانشجو در دانشگاهها و مراكز آموزش عالي دولتي و آزاد استان خراسان شمالي تحصيل مي كنند. ك/4

7184/626/330

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 80012506

چهارشنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن