تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816941401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پس از شكست در داربي بسكتبال اصفهان محسن صادق زاده: براي اولين بار به داوري در ليگ معترض هستم برخي داوران به جاي مديريت قانوني با تابلوي امتيازات هماهنگ هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: پس از شكست در داربي بسكتبال اصفهان محسن صادق زاده: براي اولين بار به داوري در ليگ معترض هستم برخي داوران به جاي مديريت قانوني با تابلوي امتيازات هماهنگ هستند
خبرگزاري دانشجويان ايران - اصفهان
سرويس: قهرماني - همگاني

سرمربي تيم بسكتبال فولاد ماهان با اشاره به اشتباهات داوران ديدار اين تيم با ذوب آهن گفت: جدا از برخي اشتباهات كوچك هميشه وجود دارد، اما برخي داوران به جاي اجرا و مديريت قانوني با تابلو امتيازات هماهنگ هستند و بر اساس آن بازي را مديريت مي‌كنند كه اين باعث نابودي تيم‌ها است.

به گزارش خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) منطقه اصفهان، محسن صادق زاده بعد از باخت تيمش مقابل تيم همشهري ذوب‌آهن در كنفرانس مطبوعاتي اظهاركرد: وظيفه داوران اجراي قوانين و مقررات بر اساس يك چارچوب فني است، اما گاهي چارچوب رعايت نمي‌شود كه نمونه بارز آن، اين بازي بود.

وي ادامه داد: به دنبال آن نيستم كه ارزش كار و توان بازيكنان ذوب‌آهن را پايين بياورم چرا كه اين تيم شايسته پيروزي بود، اما اتفاقاتي كه در روند اجراي قوانين ايجاد شد فشار رواني به وجود آورد. تيم ما با اين اتفاقات تحليل رفت و زمان بازي را از دست داديم. البته در كوارتر اول بهتر بوديم و اين تفكر ايجاد شد كه مي‌توانيم پيروز بازي باشيم، اما در ادامه همه چيز تغيير كرد.

صادق زاده خاطر نشان‌كرد: در طول ليگ اين اولين بار است كه معترض به داوري هستم، داوران امروز مشكل اجراي قوانين داشتند كه اين موضوع را به مسؤولان فدراسيون حاضر در سالن ياد آور شدم. در واقع روند مسير داوري ما به سمتي مي‌رود كه داوران نگاهشان به تابلو امتيازات است و بر اساس امتيازات و تعداد خطاها، بازي را مديريت مي كنند و اين بزرگ‌ترين مشكل داوري ما است.

وي با بيان اينكه داوران بايد به عنوان قاضي قوانين را اجرا كنند، تصريح كرد: اگر اعتراضي خارج از مباحث فني رخ دهد و تذكر درستي باشد حرفي نيست، اما اين گونه قضاوت موجب مي‌شود داوران با بازيكن معترض برخورد نامناسبي ‌كنند و موجب شوند فشار روحي ورواني بازيكنان بالا برود كه در نوع بازي تاثيرگذار است و در پايان تغيير نتيجه به وجود مي آيد.

صادق زاده ادامه داد : هر بازيكني داراي ظرفيتي است، با توجه به وضعيتي كه در آن قرار داريم و جنگ‌هاي رواني كه ايجاد مي‌شود اين ظرفيت نوسان پيدا مي‌كند. در مسابقات امارات ما به اين مساله رسيديم وبراي رفع آن بايد تدابير خاصي در نظر بگيريم تا در مرحله پلي‌آف به مشكلاتي اين چنيني برخورد نكنيم.

وي در خصوص واكنش بابك نظافت به داور و پيامدهاي آن اظهاركرد: نظافت بازيكن خوبي است، اما آنقدر فشار بر روي وي بود كه به ناچار در چندين مورد او را تعويض كردم تا از نظر روحي بهتر شود؛ كاري كه در طي فصل بارها انجام دادم. وقتي بازيكني خطايي انجام نمي‌دهد و در حساس‌ترين زمان، داور با گرفتن خطا وي را متوقف مي كند از نظر روحي به هم مي‌ريزد. اگر فيلم بازي را ببينيد دقيقا هر زمان كه نظافت تاكيد مي‌كرد خطا شده واقعا خطا شده بود، اين اتفاقات فشارهايي روي او ايجاد مي‌كند و در نهايت ما مجبور مي‌شويم او را تعويض كنيم.

سرمربي تيم بسكتبال ماهان در پاسخ به اينكه چرا برخي به‌دنبال عدم موفقيت ماهان هستند گفت: در حقيقت برخي موفقيت بسكتبال اصفهان و فولاد ماهان را نمي‌خواهند. در اين سالها ما در اصفهان رقيب داشتيم، اين ايجاد رقابت مي‌تواند به ما كمك كند تا جام قهرماني به اصفهان بازگردد. هدف ما بازگشت قدرت واقعي و تمام عيار بسكتبال ذوب‌آهن با ايجاد رقابتي سالم است. امروز مجموعه‌اي خصوصي سرمايه گذاري كرده است، اما ما به جاي اينكه انگيزه اين مجموعه را زياد كنيم و در طرف مقابل از ذوب‌آهن حمايت كنيم تا مشكلات را پشت سر بگذارد، اما يكي را تحت فشار مي‌گذاريم تا ديگري موفق باشد.

وي با اشاره به مطلبي در يكي از روزنامه ها با دلخوري عنوان‌كرد: در روزنامه‌اي خواندم كه حضور صادق زاده در تيم‌ملي از صدقه سري ذوب‌آهن بود، اما بهتراست ياد آوري كنم زماني كه من به ذوب‌آهن رفتم يكي از بهترين بازيكنان تيم ملي ايران بودم. ذوب آهن در كنار من ذوب آهن شد، اما هيچ زمان اين پاسخ را ندادم و يك مجموعه سرمايه گذار را تحت فشار قرار ندادم.

صادق زاده در پاسخ به اين سوال كه چرا در بازي‌هاي ذوب آهن به عنوان رئيس هيات بسكتبال حاضر نمي‌شود، گفت: در روز ديدار ذوب آهن و المتحد مديركل با من تماس گرفت و گفت در اين بازي حضور داشته باشم، اما من پاسخ منفي دادم. ممكن است در مقطعي از سعيد آذري دلخور بوده‌باشم، اما هميشه از او تعريف كرده‌ام، آذري پاي من ايستاد. اما يك جاي كوچك كار ايراد داشت. البته آمدن و نيامدن من به اين مسايل مربوط نيست.

وي به حضور سال قبلش در سالن ملت اشاره كرد و افزود: سال پيش در بازي پلي‌آف ذوب‌آهن و پتروشيمي و در روزي كه دليلي و همه مسئولان ذوب‌آهن حضور داشتند حرف‌هاي ركيك به من زده شد كه هيچ واكنش و عكس‌العملي از سوي مسئولان را به دنبال نداشت.

صادق زاده در ادامه گفت: مديريت باشگاه ذوب‌آهن موظف بود با اين مساله مقابله كند، صادق‌زاده يك شخصيت حقيقي دارد و اين در اختيار آنها بود كه با اين جريان مقابله كنند و امروز هم تا زماني كه ذوب آهن از من دعوت نكند به تماشاي ديدارهاي اين تيم نمي‌روم، هرچند كه از روز اول هم هيچ وقت من را دعوت نكرده اند.

وي تعطيلات چهل روزه ليگ را معضل مهم اين روزهاي بسكتبال عنوان كرد وگفت: نمي‌دانم به واقع با اين چهل روز تعطيلي چه بايد كنيم. زمان تعطيلي رقابت‌ها بسيار طولاني است و اين يك بلاتكليفي براي تيم است، چون بايد بازيكن را هم به لحاظ ذهني و هم رواني در شرايط مسابقه قرار دهيم.

انتهاي پيام

چهارشنبه|ا|10|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن