تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر که خشنودی خدا را بطلبد هر چند به قیمت خشم مردم، خداوند او را از مردم بی نیاز م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815653486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازسازي شهر بازي پارك شهيد چمران با اخذ تاييديه استانداردهاي ملي


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: بازسازي شهر بازي پارك شهيد چمران با اخذ تاييديه استانداردهاي ملي
كرج - خاكپور

شهر بازي پارك شهيد چمران كرج به‌عنوان اولين پارك دارنده تاييديه استانداردهاي ملي بازسازي مي‌شود. به گزارش پايگاه خبري مديريت شهري كرج، جمعيت كلانشهر كرج بيش از دو ميليون نفر است. بي‌شك بخش اعظمي از اين جمعيت را كودكان، نوجوانان و جوانان تشكيل مي‌دهند. نياز اين قشر به تفريحات سالم امري غيرقابل‌اجتناب است. هيجان حضور همگان از كودك، جوان و نوجوانان تا افراد مسن و پير در تفريح‍گاه‌ها را به‌راحتي مي‌توان در انتهايي‌ترين طبقات برجهاي بلند قد و شكيلي كه به مجموعه داشتني‌هاي شهرمان اضافه مي‌شوند، ديد. بعضي برجهاي كرج امروز به محل خنديدن، شاد شدن و فروريختن هيجان‌ها منتهي مي‌شوند. صداي شادي كودكان و هيجان بزرگترها از بازي‌هاي كامپيوتري در محيطي بسته خود انگيزه‌اي است براي گذراندن لحظه‌اي شادي.

" شهر كرج يك پارك بزرگ و با امكانات ندارد.... " اين را مردم كرج مي‌گويند. همه كرجي‌ها نشاني پارك بزرگ شهيد چمران را مي‌دانند، پاركي بزرگ كه اتفاقا شهربازي هم دارد. اين پارك چندين سال است كه شاهد فريادهاي شاد كودكاني است كه شاديشان با كوچكي و بزرگي پارك، كم و زياد نمي‌شود و البته باز دلشان پيش پارك ارم و شهر بازي مي‌ماند. از تولد استان البرز در دل كرج دو سال مي‌گذرد و اين دوران بي‌اغراق شاهد تحولات بسياري در ساختار شهري و در همه زمينه‌ها بوديم و به انتظار اجرايي شدن وعده‌هاي بزرگتري هم هستيم. انتظار بازسازي پارك شهيد چمران انتظار شيريني است كه مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري كرج وعده‌اش را داده است.

بازسازي پارك 30 ساله شهيد چمران

از عمر بعضي قسمتهاي پارك شهيد چمران 30 سال مي‌گذرد. چهره‌اش قديمي و شهربازي اش مستهلك شده است. آنقدر فرسوده است كه انگيزه خانواده‌ها را براي حضور در فضايش ايجاد نمي‌كند و كودكان مجبورند رفتن به فضاي ايستاي محوطه‌هاي بازي برجها را به بودن در اين پارك ترجيج دهند و از تاب و ترن هوايي و تونل وحشت دل بكنند. اما عباس زارع، مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري كرج از بازسازي پارك شهيد چمران خبرداده است.

به گفته وي، اين پارك مدتها است كه مستهلك و قديمي شده است و نياز به ساماندهي و بازسازي اساسي دارد. اين مسئول مي‌گويد: بزرگترين پروژه سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري كرج، بازسازي پارك چمران است. زارع خاطرنشان كرد: پارك چمران اولين پارك كشور است كه شهربازي آن با استانداردهاي ملي تاييدشده بازسازي مي‌شود. وي با بيان اينكه، بهسازي و بازسازي پاركها در دستور كار سازمان است، عنوان كرد: پاركهاي قديمي و مستهلك كرج تا پايان سال 92 به طور كامل بازسازي مي شوند. عمليات گسترده در پارك شهيد چمران با شرايط و امكانات جديد ازجمله اقدامات اجرايي در نظر گرفته براي اين پارك است. اين مسئول با اشاره به تغيير طراحي پارك چمران در برنامه جديد بيان كرد: ساماندهي خيابانهاي پارك و نصب روشنايي از ديگر برنامه‌هاي در نظر گرفته شده براي اين پارك است.

رفع مشكلات اجتماعي پارك چمران

انزواي پارك شهيد چمران و عدم استقبال از محيط تفريحي اين پارك از سوي شهروندان كرجي باعث شده است اين پارك تبديل به محلي براي بروز بسياري از مشكلات اجتماعي شود. از راههاي تغيير اين شرايط در پارك چمران به‌عنوان تنها پارك بزرگ كرج كه مي‌تواند بسترهاي خوبي براي پر كردن خلاء اوقات فراغت اقشار مختلف باشد، تحول مثبت و استقبال مردم از پارك است. مديرعامل سازمان پاركها و فضاي سبز شهرداري كرج با اذعان بر وجود مشكلات اجتماعي در پارك اظهارداشت: اجراي طرحهاي جديد در پارك و ساماندهي اصولي آن نقش بسزايي در كاهش مشكلات اجتماعي اين پارك ايفا مي‌كند. زارع اظهاراميدواري كرد: بهره‌برداري از پارك شهيد چمران پس از اجراي طرح بازسازي ضمن برآوردن نيازهاي تفريحي شهروندان در رفع معضلات اجتماعي موفق باشد.

سه|ا|شنبه|ا|9|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن