تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ردم دو گروه‏اند: دانشمند و دانش‏اندوز و در غير اين دو، خيرى نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816774701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تلاش كلينتون در تونس براي مصادره اهداف انقلاب‌هاي منطقه به نفع آمريكاخبرگزاري فارس: وزير خارجه آمريكا كه در سفر تونس به سر مي برد بار ديگر در اظهارات مداخله جويانه واشنگتن براي منحرف كردن انقلاب هاي منطقه، به مقامات تونس وعده داد كه آمريكا به اعمال دموكراسي در اين كشور متعهد است.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تلاش كلينتون در تونس براي مصادره اهداف انقلاب‌هاي منطقه به نفع آمريكاخبرگزاري فارس: وزير خارجه آمريكا كه در سفر تونس به سر مي برد بار ديگر در اظهارات مداخله جويانه واشنگتن براي منحرف كردن انقلاب هاي منطقه، به مقامات تونس وعده داد كه آمريكا به اعمال دموكراسي در اين كشور متعهد است.
خبرگزاري فارس: وزير خارجه آمريكا كه در سفر تونس به سر مي برد بار ديگر در اظهارات مداخله جويانه واشنگتن براي منحرف كردن انقلاب هاي منطقه، به مقامات تونس وعده داد كه آمريكا به اعمال دموكراسي در اين كشور متعهد است.


به گزارش فارس به نقل از پايگاه اينترنتي "نيوز اينترنشنال"، "هيلاري كلينتون" وزير امور خارجه آمريكا بعد از شركت در كنفرانس گروه "دوستان سوريه"، در ديدار روز گذشته خود با "منصف المرزوقي" رئيس جمهوري تونس متعهد شد كه واشنگتن در روند بازسازي اقتصاد و دموكراسي تونس نقش كمكي خواهد داشت.

كلينتون بعد از ديدار با رئيس جمهوري يمن گفت: من با بيانيه اي بسيار ويژه و متعهد از اعلام حمايت (واشنگتن) از اصلاحات سياسي و اقتصادي جاري در تونس به اينجا آمده ام؛ بعد سياسي انقلاب تونس به خوبي در جريان است و من يكي از مدافعان سرسخت و قاطع اعمال دموكراسي در تونس و امور محقق شده در اين كشور هستم.

وزير خارجه آمريكا با اشاره به اينكه چالشي كه وجود دارد اطمينان از هماهنگي ميان پيشرفت هاي اقتصادي در تونس با پيشرفت هاي سياسي اين كشور است، اعلام كرد: واشنگتن با اين اميد كه تونس مثال و الگويي براي ساير كشورهايي در منطقه خواهد بود كه يا حاكمان مستبد خود را سرنگون كرده اند و يا در جريان شورش هاي مردمي هستند، مشتاق است كه به پيشرفت هاي دموكراتيك و موفقيت هاي اقتصادي تونس كمك كند.

كلينتون گفت: تونس كشوري است كه با تظاهرات گسترده سال گذشته خود "زين العابدين بن علي" را سرنگون كرد و بهار عربي را آغاز كرد و الهام بخش ساير جنبش ها و حركت هاي مشابه در مصر، ليبي، سوريه شد.

وزير خارجه آمريكا اعلام كرد كه تونس نيز مي تواند از بودجه 800 ميليارد دلاري ارائه شده از سوي "باراك اوباما" رئيس جمهوري آمريكا، كه جهت تقويت اصلاحات در كشورهاي عربي درگير انقلاب هاي دموكراسي اختصاص داده شده است، استفاده كند.

كلينتون افزود: من تمام تلاش خود را براي تامين حمايت لازم از تونس در كوتاه مدت عملي خواهم كرد اما اين هشدار را نيز مي دهم كه بيش از اين وعده نخواهم داد زيرا همانطور كه شما مي دانيد،‌ ما درگير بحران جهاني اقتصاد هستيم.

وزير امور خارجه آمريكا در ادامه سفر خود به تونس براي اجتماع جوانان اين كشور سخنراني و به آنها تاكيد كرد كه از اصلاحات دموكراتيك كشورشان حمايت كنند.

كلينتون در اين باره گفت: ما شاهد شجاعت شما در خط مقدم اين انقلاب، تحمل شما در برابر گازهاي اشك آور و ضرب و شتم ها بوديم و در شرايط فعلي به نوع ديگري از شجاعت شما براي حفاظت از اعمال دموكراسي جديد در كشور نياز است.

مقامات تونسي كه يك دولت معتدل اسلام گرا را در اكتبر سال گذشته ميلادي براي خود انتخاب كردند، در شرايط فعلي با نرخ بيكاري حدود 20 درصدي دست و پنجه نرم مي كنند و تنش هاي سياسي در اين كشور بدنبال انقلاب آن همچنان ادامه دارد.

انتهاي پيام/ن.ص

يکشنبه|ا|7|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن