تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816333069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در سيستان و بلوچستان/دولت هيچ محدوديتي براي واردات دام زنده از مرز در نظر نگرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در سيستان و بلوچستان/دولت هيچ محدوديتي براي واردات دام زنده از مرز در نظر نگرفته است
دولت هيچ محدوديتي براي واردات دام زنده از مرز در نظر نگرفته است
زاهدان - خبرگزاري مهر: استاندار سيستان و بلوچستان گفت: دولت هيچ محدوديتي براي واردات دام از مرزهاي اين استان در نظر نگرفته و مردم بايد بهترين بهره وري را از اين فرصت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، علي محمد آزاد عصر سه شنبه در جمع ريش سفيدان، معتمدان و روساي طوايف شهرستان هيرمند اظهار داشت: در راستاي مصوبه دولت هر كس توانايي واردات دام را دارد مي تواند با طي مراحل اداري از اين فرصت استفاده كند.

وي گفت: تهيه گوشت مورد نياز كشور فرصت مناسبي است كه مردم و مسئولان دست در دست هم از اين فرصت ارزنده و ارزشمند نهايت استفاده را داشته باشند.

وي با اشاره به موقعيت ارزنده مرز در سيستان و بلوچستان افزود: بايد با برنامه ريزي در راستاي توسعه استان و افزايش درآمدهاي مردم از اين موقعيت استفاده كرد.

استاندار سيستان و بلوچستان بيان داشت: فروش سوخت مرزي نيز در دستور كار بود كه براي اجراي آن دولت مجوز لازم را به اين استان داده است.

وي با بيان اينكه امسال براي تقويت فرهنگ كار و كارآفريني در بخش مشاغل خانگي 940 ميليارد ريال به سيستان و بلوچستان اختصاص يافت، گفت: در اين رابطه تاكنون 810 ميليارد ريال در دو هزار و 455 طرح هزينه شده است.

وي افزود: بايد برنامه ريزي ها را بگونه اي پيش برد كه فرهنگ كار و كار آفريني با توجه به داشته هاي ارزنده صنايع دستي اين خطه احيا شود.

آزاد فرش سيستان را نمونه بارز اين داشته هاي ارزنده بر شمرد و اظهار داشت: بايد در زمينه فرش دستبافت سرمايه گذاري كنيم زيرا احياي اين بخش مي تواند زمينه ساز افزايش درآمدها باشد.

وي گفت: سيستان و بلوچستان به عنوان پهناورترين استان كشور و با تنوع آب و هوايي و توليدات متنوع كشاورزي توان تامين نياز كل كشور را دارد.

وي توليد سالانه 170 هزار تن خرما، 110 هزار تن موز و 45 هزار تن گوشت قرمز براي مصرف مردم كشور را از جمله ظرفيت هاي اين استان برشمرد و افزود: فقط طي زمستان پارسال اين استان 600 هزار تن انواع محصولات كشاورزي به ديگر استان ها صادر كرد.

نماينده عالي دولت در سيستان و بلوچستان وجود تنها بندر اقيانوسي كشور (چابهار) با ظرفيت تخليه و بارگيري 2.5ميليون تن كالا در سال، راه آهن كرمان - زاهدان و اجراي عمليات گازرساني به شهرهاي استان را از جمله زيرساخت هاي موجود و در دست اجراي سيستان و بلوچستان برشمرد.

وي بيان داشت: اين استان از معدود استان هايي است كه برق اضافي براي صادرات دارد.

وي گفت: سيستان و بلوچستان 42 مركز آموزش عالي با بيش از 85 هزار دانشجو در مقاطع و رشته هاي مختلف دارد و به لحاظ شمار دانشجو و تعداد مراكز و رشته ها از استان هاي مطرح كشور است.

وي با اشاره به وجود دو دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي و درماني در اين استان گفت: دولت بزودي سومين دانشگاه علوم پزشكي اين استان را راه اندازي خواهد كرد.

آزاد اظهار داشت: مردم كوشا و فعال سيستان و بلوچستان مرزداراني غيور و توانمند هستند و مرزنشينان اجازه نفوذ به هيچ بيگانه اي را نمي دهند.

وي با توصيه به مسئولان استان گفت: مسئولان بايد به بگونه اي كار كنند كه همه مردم سيستان و بلوچستان از مزاياي زير ساخت ها و امكانات استان بهره مند شوند.

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|3|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن