تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816592600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه/كتابخانه ديجيتال عمومي دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه راه اندازي مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه/كتابخانه ديجيتال عمومي دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه راه اندازي مي شود
كتابخانه ديجيتال عمومي دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه راه اندازي مي شود
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: كتابخانه ديجيتال عمومي دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه راه اندازي مي شود، محكوميت 966 ميليون ريالي عرضه خارج از شبكه نفت گاز در كرمانشاه و... از اخبار مهم استان كرمانشاه است.

به گزارش خبرگزاري مهر، رئيس دانشگاه صنعتي كرمانشاه راه اندازي كتابخانه ديجيتال عمومي در اين دانشگاه در آينده نزديك خبر داد.

علي اكبر اختري در جلسه شوراي فرهنگي دانشگاه صنعتي كرمانشاه با اشاره به نزديكي ايام اعزام كاروان هاي راهيان نور با اذعان به اينكه ديدن مناطق عملياتي هشت سال دفاع مقدس براي ما كلاس درس بزرگي است، گفت: رفتن افراد به مناطق عملياتي ۸ سال دفاع مقدس و ديدن صحنه‌هاي حماسي و دلاوري‌هاي آنان براي همه ما كلاس درس بزرگي است كه با هيچ يك از كلاس‌هاي درس برابري نمي‌كند.

رئيس دانشگاه صنعتي كرمانشاه افزود: توجه به مسائل فرهنگي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي از اولويت‌هاي مهم وزارت علوم، تحقيقات و فناوري است.

اختري همچنين از قسمت هاي مرتبط با مباحث فرهنگي دانشگاه و بويژه مديريت فرهنگي خواست تا بهترين تجهيزات و مناسب‌ترين امكانات خود را در اين امر مهم براي اعزام كاروان راهيان نور براي دانشجويي بكار گيرند.

وي در مورد برنامه هاي آتي دانشگاه صنعتي كرمانشاه در خصوص سيستم رفاهي دانشجويان گفت: در نظر داريم تمامي خدمات دانشجويي دانشگاه از طريق فراخوان در روزنامه ها و و سايل ارتباط جمعي برطرف كنيم.

رئيس دانشگاه صنعتي كرمانشاه در پايان گفت: در تلاشيم كتابخانه ديجيتال عمومي را در دانشگاه صنعتي كرمانشاه راه اندازي كنيم كه در صورت راه اندازي عموم همشهريان مي توانند از امكانات آن برخوردار شوند.

محكوميت 966 ميليون ريالي عرضه خارج از شبكه نفت گاز در كرمانشاه

محكوميت 966 ميليون ريالي عرضه خارج از شبكه نفت گاز در كرمانشاه توسط تعزيرات حكومتي صورت گرفت.

مأمورين مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي شهرستان سرپل ذهاب حين گشت زني به يك تانكر سوخت مشكوك و پس از بازرسي از آن بيش از 22 هزار ليتر نفت گاز خارج از شبكه كشف و ضبط كردند.

در اين رابطه يك شركت حمل ونقل بين المللي كه با سه تانكر اقدام به قاچاق سوخت مي نمود شناسايي كه پس از تنظيم صورتجلسه، پرونده اي در اين خصوص در شعبه تعزيرات حكومتي مطرح و مورد رسيدگي قرار گرفت.

در اين راستا پس از انجام تحقيقات لازم و سير مراحل قانوني و با توجه به محتويات موجود در پرونده، شعبه يادشده تخلف انتسابي را محرز تشخيص و مدير شركت متخلف را علاوه بر الزام به استرداد مواد سوختي در شبكه رسمي توزيع به پرداخت بيش از 966 ميليون ريال جزاي نقدي درحق صندوق دولت محكوم كرد.

شركت پرشور در انتخابات، عرصه حمايت از نظام است

محمد مهدي خدايي در مراسم تجليل از دانشجويان و دانش آموختگان سال تحصيلي 90 – 89 دانشگاه رازي كرمانشاه كه با حضور اعضاي هيئت رئيسه و اساتيد و روساي دانشكده ها و جمع كثيري از دانشجويان دانشكده علوم و فني مهندسي در سالن ورزشي دانشكده تربيت بدني برگزار شد، افزود: جامعه ايران بايد هر روز بر پيشرفت و قدرتش در منطقه بيافزايد.

رئيس دانشگاه رازي كرمانشاه گفت: افزود: تا زماني كه مردم در عرصه هاي مختلف نظام مشاركت چشمگير دارند هيچ تهديدي نمي تواند خدشه اي بر اهداف ملت ايران وارد كند.

وي گفت: دشمنان اين كشور تمامي تلاش خود را با انواع ترفندها صرف مي كنند تا مردم در صحنه حضور نداشته باشند تا بتوانند از مقبوليت نظام بكاهند اما به لطف خدا با حضور بي سابقه مردم در راهپيمايي 22 بهمن و همچنين شركت ميليوني و همگاني در انتخابات مجلس شوراي اسلامي تمامي اين تهديدها نقش بر آب خواهد شد.

خدايي در پايان افزود: دانشجويان بايد تمامي مسائل جهان و كشور خودشان را رصد كنند. ملت ايران جايگاه ويژه اي در جهان كسب كرده است كه تمامي اين عنايات مرهون حمايتهاي مردم از نظام است.

نظارت70 اكيپ بازرسي در ايام نوروز بر بازار كرمانشاه

معاون بازرسي و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كرمانشاه گفت: براي ايام پاياني سال و نيز روزهاي تعطيلات نوروز، 70 اكيپ دو نفره بازرسي، بر وضعيت بازار كنترل خواهند داشت.

حشمت الله كبودي افزود: هم اكنون 106 بازرس وابسته به معاونت بازرسي و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت و نيز 64 بازرس متعلق به مجامع امور صنفي استان در خصوص امر تنظيم بازار فعال هستند كه بخش عمده اين بازرسان مربوط به شهرستان كرمانشاه مي باشند.

وي تاكيد كرد: در اين راستا از خدمات 500 بازرس افتخاري نيز بهره مي گيريم و در طول شبانه روز حداقل 300 مورد بازرسي از واحدهاي مختلف صنفي، توليدي، خدماتي به عمل مي آيد.

كبودي، ميزان پرونده هاي تشكيل شده تخلفاتي در سطح استان را روزانه بين 30 تا 35 فقره عنوان كرد.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن