تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه دیدید که مردی باکی ندارد که چه می گوید و چه درباره اش گفته می شود،چنین ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816173518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هشدار الهام پاوه‌نژاد به تلويزيون: خطر كمرنگ‌ شدن برنامه‌هاي نمايشي براي كودكان و نوجوانان


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: هشدار الهام پاوه‌نژاد به تلويزيون: خطر كمرنگ‌ شدن برنامه‌هاي نمايشي براي كودكان و نوجوانان
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

مراسم رونمايي از مجموعه ويدئو خانگي «خنده‌، گريه‌، يه قصه» عصر دوشنبه ـ يكم اسفند ماه ـ با حضور گروه هنري عموهاي فيتله‌يي و الهام پاوه‌نژاد و دست‌اندركاران و عوامل اين برنامه در لوكيشن اين مجموعه در صنايع نساجي هلال ايران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، پروژه نمايشي «خنده‌، گريه‌، يه قصه» به صورت اپيزوديك عرضه خواهد شد و عموهاي فيتله‌يي در اين رونمايي در حال توليد و اجراي قسمت نوزدهم اين مجموعه بودند.

***

در بخشي از اين مراسم عليرضا آقايي به عنوان تهيه‌كننده اين مجموعه با بيان اينكه عنوان «خنده، ‌گريه،‌ يه قصه» به نام «آسه آسه قصه قصه» تغيير خواهد كرد، خاطرنشان كرد: اين مجموعه در 20 قسمت به صورت رئال نمايشي توليد خواهد شد كه ما اكنون در لوكيشن آن هستيم و عموهاي فيتله‌يي به همراه الهام پاوه‌نژاد جزو بازيگران اصلي اين برنامه هستند؛ البته بازيگران فرعي هم داريم كه به صورت ثابت در پروژه هستند و در موقعيت‌هاي مختلف اين مجموعه حضور دارند.

وي درباره قصه اين مجموعه خاطرنشان كرد: در اين قصه محله‌اي وجود دارد و هميشه اتفاقاتي در اين محله مي‌افتد كه از بخش‌هاي مختلف اين محله مي‌توان به مغازه‌ها، عبورها‌، مهدكودك‌ و دكه روزنامه فروشي اشاره كرد. فضاي كار يك فضاي كاملا آموزشي است اما آموزش در فضاي شاد و مفرح كه به صورت آموزش غيرمستقيم است.

وي با بيان اينكه به جز اين مجموعه يك بخش عروسكي نيز توليد كرده‌ايم كه براي اولين بار دكور عروسكي را با دكور كروماكي كار كرده‌ايم و در ايران انجام نشده است، افزود: اين كار شامل قسمت‌هاي پنج دقيقه‌اي است كه مريم سعادت طراح عروسك‌ها است و كار را نوشته و با تيم بسيار حرفه‌يي و صداپيشه‌هاي اصلي همچون بهمن مفيد و هنگامه مفيد اين كار را توليد كرده‌اند كه در هر آيتم 20 قسمتي مجموعه نمايشي «خنده‌، گريه،‌ يه قصه» پخش خواهد شد.

آقايي درباره‌ي روند توليد اين مجموعه‌ها خاطرنشان كرد: كار ضبط مريم سعادت تمام شده است و در بخش رئال هم قسمت 19 را به پايان رسانده‌ايم، البته به موازات توليد، كار تدوين را هم انجام مي‌دهيم؛ توزيع اين مجموعه نيز در ارديبهشت ماه سال جاري خواهد بود.

وي با بيان اينكه ما هفت سال به طور پيوسته و روتين روي آنتن بوديم، خاطرنشان كرد:‌ يك برنامه روتين نمي‌تواند بودجه‌ بيشتري را به خود اختصاص دهد و تبعا اين برنامه نيز يك بودجه روتين دارد و از سازمان صدا و سيما فراتر از اين نمي‌توان انتظار داشت، اما در حال حاضر از كيفيت برنامه‌اي كه روي آنتن مي‌رود راضي نيستيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه با «عموهاي فيتله‌يي» در رسانه ويدئو خانگي ركورد مي‌زنيم، خاطرنشان كرد: دليلي كه باعث شد براي كار به رسانه‌هاي خانگي روي بياوريم اين بود كه بتوانيم توانايي و قابليت‌هايمان را نشان دهيم و يقينا به دنبال اين هستيم چيزي را نشان دهيم كه مردم آن را در تلويزيون نمي‌بينند و اولين تفاوت آن را مي‌توان تركيب تيم توليدي‌مان دانست كه با حضور الهام پاوه‌نژاد اتفاقات متفاوتي را در آن خواهيد ديد.

وي با بيان اينكه برنامه تلويزيون‌مان را نيز همچنان ادامه خواهيم داد، خاطرنشان كرد: ظرفيت رسانه‌هاي خانگي ظرفيتي نيست كه بتوان از كنار آن به سادگي گذشت بلكه بايد از آن استفاده كرد؛ البته به غير از اين مجموعه قرار است 13 قسمت ويژه برنامه عيد را براي تلويزيون توليد كنيم. اما همچنان كار در تلويزيون بسيار سخت است و اين سختي در كيفيت اثر مي‌گذارد.

***

در ادامه الهام پاوه‌نژاد با بيان اينكه اين مجموعه اولين مجموعه‌اي است كه براي مخاطب كودك و نوجوان در اين ژانر به صورت هفتگي توزيع مي‌شود، خاطرنشان كرد: اين قضيه يك اتفاق مهم براي من است. شايد يكي از دلايلي كه به اين قضيه اشراف دارم اين است كه خودم يك دختر 10 ساله دارم و هر وقت با او به فروشگاه رسانه‌هاي تصويري رفته‌ام هيچگاه نتوانسته‌ام توليداتي را پيدا كنم كه به اين شكل باشد و نهايتا منجر به اين شده است كه كارتون‌ها و انيميشن‌هاي خارجي ‌و همچنين فيلم‌هاي كمدي براي بزرگسالان را انتخاب كنم.

وي ادامه داد: حضور در اين مجموعه برايم خيلي جذاب بود و يكي از دلايلي كه پذيرفتم در اين مجموعه باشم اين بود كه جاي اين جنس محصول در فروشگاه‌هاي رسانه ملي براي اين مخاطب و اين نسل خالي بود؛ مثل قضيه‌اي كه براي سينماي كودك ما به وجود آمد؛ اكنون نيز برنامه‌هاي نمايشي براي كودك و نوجوان كمرنگ شده كه بسيار خطرناك است و بچه‌ها در آن مجبور هستند نيازهايشان را در محصولاتي پيدا كنند كه متناسب با سنشان نيست.

***

در بخش ديگري از اين مراسم حميد گلي به عنوان كارگردان هنري اين مجموعه درباره‌ي اين مجموعه نمايش خانگي اظهار كرد: اگر مشكلات خاصي برايمان پيش نيايد فكر مي‌كنم مردم اين آمادگي را دارند كه از چنين محصول فرهنگي پذيرايي كنند. ما دچار فقر نمايشي شده‌ايم و علت آن را مي‌توان در مديراني جست و جو كرد كه در رسانه فعلي سازمان كار مي‌كنند. شايد نياز باشد كه تغيير مسيري صورت بگيرد.

وي ادامه داد: بهتر است بگويم رقابتي با تلويزيون نداريم چون بحث تلويزيون در نوع خودش متفاوت است البته در آنجا شما يك نمايش 40 دقيقه‌اي را از ما نمي‌بينيد ولي در اين مجموعه موقعي كه نمايش شروع مي‌شود تا انتها ما به يك قصه يا يك نمايش وفادار مي‌مانيم يعني شروع مي‌كنيم و به پايان مي‌رسانيم.

وي با بيان اينكه خيلي وقت است چيزي به نام نمايش نمي‌بينيم، خاطرنشان كرد: سالن نمايش كودك در تهران به عنوان پايتخت خالي از بچه‌ها است؛ ما چند سالن داريم كه براي بچه‌ها باشد و يا اينكه در تلويزيون چند برنامه‌ي نمايشي داريم كه بچه‌ها در ساعتي مشخص بتوانند آن را نگاه كنند؟ برنامه‌ها همه زنده شده‌اند اما ما در كنار اين برنامه‌هاي زنده احساس كرديم كه دچار فقدان نمايش شده‌ايم. يعني با حضور برنامه‌هاي زنده و پركننده آنتن يادمان رفته است كه تلويزيون رسالت ديگري دارد و آن داشتن نمايش و درام براي بچه‌ها است.

***

به گزارش خبرنگار ايسنا‌، پروژه‌ي «خنده، ‌گريه‌، يه قصه» در ارديبهشت 90 آغاز به كار كرد و شروع تصويربرداري آن از دي ماه بوده است. لوكيشن اين مجموعه 600 متر است و اكنون مراحل پاياني كار خود را مي‌گذراند. اين برنامه جوايزي خواهد داشت كه نتايج آن با برنامه‌هاي قبلي كاملا متفاوت است و در هر قسمت بين 75 تا يك هزار برنده وجود خواهد داشت.

قرار است عمو فيتيله‌يي‌ها در پايان امسال يك برنامه جشن گلريزان با هماهنگي و توافق سازمان زندان‌ها براي بچه‌هاي كانون در ستاد ديه برگزار كنند و اگر مانعي به وجود نيايد، اين جشن برگزار خواهد شد.

در پايان مهران ميرصالحي، مدير روابط عمومي اين مجموعه از معاونت سينمايي كه نگاه ويژه‌اي به اين پروژه داشته تشكر و قدرداني كرد.

همچنين او اعلام كرد در پايان هر قسمت از اين مجموعه تعدادي از كتاب‌هاي كودك و نوجوان معرفي خواهد شد.

انتهاي پيام

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن