تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815964920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهره‌برداري و كلنگ‌زني 11 پروژه صنعتيقطار خدمت روي ريل پيشرفت كردستان/ كردستاني‌ها شايسته خالصانه‌ترين خدمات هستندخبرگزاري فارس: استاندار كردستان گفت: قطار خدمت كه نشات گرفته از تلاش‌هاي بي‌وقفه دولت خدمتگزار است روي ريل پيشرفت به سمت آينده‌اي بهتر براي مردم كردستان قرار گرفته است.


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بهره‌برداري و كلنگ‌زني 11 پروژه صنعتيقطار خدمت روي ريل پيشرفت كردستان/ كردستاني‌ها شايسته خالصانه‌ترين خدمات هستندخبرگزاري فارس: استاندار كردستان گفت: قطار خدمت كه نشات گرفته از تلاش‌هاي بي‌وقفه دولت خدمتگزار است روي ريل پيشرفت به سمت آينده‌اي بهتر براي مردم كردستان قرار گرفته است.
خبرگزاري فارس: استاندار كردستان گفت: قطار خدمت كه نشات گرفته از تلاش‌هاي بي‌وقفه دولت خدمتگزار است روي ريل پيشرفت به سمت آينده‌اي بهتر براي مردم كردستان قرار گرفته است.


به گزارش خبرگزاري فارس از سنندج، عليرضا شهبازي دوشنبه‌شب در جلسه شوراي اداري استان كه با حضور معاون اول رئيس جمهور در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: كردستاني‌ها مردمي آگاه و هوشيار بوده كه در هر برهه امتحان خود را پس داده‌اند.

وي تصريح كرد: حضور مردم اين استان در تمام صحنه‌ها نشان از ژرفاي عمق خاص اين منطقه به ولايت است كه در مجاهدت‌هاي بي‌نظير در عرصه‌هاي ايثار و شهادت و استقامت بي‌بديل در تبعيت از ولايت شهره عام و خاص هستند.

وي ادامه داد: تقديم هزاران شهيد و جانباز در راه دفاع از كيان اسلامي و استقبال پرشور تاريخي از مقام معظم رهبري شاهد صادقي بر اين مدعا است.

استاندار كردستان گفت: مردماني كه همواره با حضور عملي در عرصه‌هاي جهادگرانه كار و ابتكار وهمت و تلاش از يك سو و از سوي ديگر با حفظ وحدت ملي و داشتن بصيرت عميق يار و ياور انقلاب و نظام بودند شايسته عالي‌ترين و خالصانه‌ترين خدمات هستند.

شهبازي عنوان كرد: امروز با توجه به توطئه‌هاي دشمنان انقلاب اسلامي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نيازمند مديران و مسئولاني خدمت‌گذاري است كه با نشان دادن اقتدار كشورمان بيش از گذشته به جهانيان در راه آرمان‌ها و ارزش‌هاي انقلاب ثابت قدم باشند.

وي بيان داشت: امروز با تلاش شبانه‌روزي همه خدمت‌گذاران و حمايت‌هاي بي‌‌دريغ هيئت دولت زمينه توسعه همه جانبه و پايداري در كردستان فراهم شده است.

وي خاطرنشان كرد: با افتخار بيان مي‌كنيم كه قطار خدمت كه نشات گرفته از تلاش‌هاي بي‌وقفه دولت خدمتگزار است روي ريل پيشرفت به سمت آينده‌اي بهتر براي مردم كردستان قرار گرفته است.

استاندار كردستان افزود: در بخش‌هاي صنعت و معدن، كشاورزي و دامپروري، شيلات، ساخت سدهاي بزرگ و عظيم، مهار آب‌ها اقدامات بسيار ارزشمندي در استان صورت گرفته و در زمينه اشتغالزايي و محروميت‌زدايي اين استان گام‌هاي مثمر ثمري برداشته شده است.

وي به طرح‌ها و پروژه‌هاي قابل افتتاح و كلنگ‌زني در سفر معاون اول رئيس جمهور به استان اشاره كرد و گفت: در اين سفر شاهد راه‌اندازي، بهره‌برداري و كلنگ‌زني 11 پروژه صنعتي، معدني و طرح‌هاي عظيمي توسط معاون اول رئيس جمهور خواهيم بود.

وي ادامه داد: واگذاري 8 هزار و 687 واحد مسكن مهر در سطح استان، آبگيري سدهاي آزاد و سورال و شبكه آبياري سد سورال، كلنگ‌زني سدهاي اميرآباد و رمشت، بهره‌برداري از 235 كيلومتر جاده بين شهري و روستايي، خودروسازي در سنندج و بيجار، كارخانه سيمان سقز و مريوان از جمله طرح‌هاي افتتاح شده و قابل بهره‌برداري در سفر معاون اول رئيس جمهور بوده و خواهد بود.

استاندار كردستان بيان داشت: بهره‌برداري از اين طرح‌ها باعث رشد و شكوفايي و توسعه همه جانبه استان و هم‌چنين بهبود وضعيت معيشتي مردم خواهد شد.

انتهاي پيام/غ10

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 344]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن