تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816645519




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جلوگيري از يك افشاگري و دوپينگي كه ماست مالي شدگزارش دوشنبه شب برنامه 90تقلب نكن برادر!


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: جلوگيري از يك افشاگري و دوپينگي كه ماست مالي شدگزارش دوشنبه شب برنامه 90تقلب نكن برادر!
برنامه نود در شرايطي روي آنتن رفت كه عادل فردوسي پور در معدود برنامه هايي كه به رشته هاي غير فوتبال مي پرداخت سراغ انتخابات دووميداني رفت و از دخالت بالا دستي ها در انتخاب رئيس خبر داد اما زماني كه مهمان او قصد افشاگري داشت ارتباط خود به خود قطع شد!


آفتاب: در شرايطي كه بسياري منتظر بودند تا فردوسي پور برنامه اين هفته اش را به انتخابات فدراسيون فوتبال اختصاص دهد، او وعده هفته آينده را داد و در طول برنامه بارها تاكيد كرد كه هفته آينده با حضور علي كفاشيان و عزيز محمدي و اگر شرايط فراهم شود محمدحسين قريب، بحث انتخابات فدراسيون فوتبال را بررسي خواهند كرد.

تهيه كننده برنامه 90 كه اين موضوع را در ابتداي برنامه اش اعلام كرد بارها ابراز اميدواري كرد از سوي مقامات بالادستي دخالتي در انتخابات فدراسيون فوتبال نشود و بلايي كه سر انتخابات فدراسيون دووميداني آمد بر سر فوتبال نيايد. فردوسي پور البته براي تكميل صحبت هايش به اتفاقي كه در انتخابات فدراسيون دووميداني افتاده بود اشاره كرد و براي مستند كردن حرف هايش با حسين جلالي يكي از نامزدهاي رياست اين فدراسيون تماس گرفت.

حسين جلالي كه قبل از اين رئيس فدراسيون دووميداني بود روي خط تلفني آمد و با ارائه گزارشي از چگونگي حضور سرپرست و رئيس دووميداني قصد داشت در مورد شب قبل از انتخابات و تماس هايي كه از سوي مقامات بالادستي با برخي اعضاي مجمع گرفته شده بود صحبت كند و دست به افشاگري بزند كه تلفن او به طرز مشكوكي قطع شد و البته ديگر برقرار هم نشد تا فردوسي پور مات و متحير تنها به تكرار جمله هميشگي اش بسنده كند كه "ارتباط به شكل خودجوشي قطع شد و اميدواريم مشكل از تلفن باشد".

بررسي بازيها و قضاوت هاي هفته بيست و ششم رقابتهاي فوتبال ليگ برتر از بخش هاي ديگر برنامه اين هفته نود بود كه مهمترين آن به ديدار تيم هاي صباي قم و پرسپوليس اختصاص داشت. ابراهيم ميرزابيگي كه به عنوان كارشناس داوري در اين برنامه حضور داشت سه پنالتي را تاييد كرد و اعتقاد داشت پنالتي دوم پرسپوليس درست نبود و سعيد مظفري زاده مرتكب اشتباه شده است. عبدالله ويسي سرمربي تيم فوتبال صباي قم هم روي خط تلفني آمد و با بيان اينكه آن حرف ها را بعد از بازي از روي عصبانيت زده است از ميرزابيگي به خاطر كارشناسي داوري اش تشكر كرد.

يكي از مهمترين بخش هاي برنامه اين هفته نود به بررسي حكم چهار بازيكن دوپينگي فوتبال اختصاص داشت كه البته بخش عمده اين بررسي به بازيكنان متهم به دوپينگ استقلال و پرسپوليس تعلق گرفت. در اين ميان فردوسي پور و كارشناس حقوقي معتقد بودند حكم تذكر كتبي به بازيكنان استقلال و پرسپوليس به هيچ وجه منطقي نيست و اين بازيكنان بايد محروم مي شدند.

احمدرضا براتي كه به عنوان كارشناس حقوقي مهمان برنامه نود بود، در اين مورد گفت: اصلا اهميت ندارد كه بازيكن از چه ماده‌اي استفاده كرده است. مهم اين است كه ماده ممنوعه در بدن او هست. مشخص نيست كميته پزشكي فدراسيون فوتبال چطور به اين نتيجه رسيده كه اين ماده با يك مكمل وارد بدن بازيكنان شده و از طريق ديگري و با قصد ديگري وارد بدن آن‌ها نشده است؟! وي تاكيد كرد بازيكن اگر هم بي خبر باشد چون ماده ممنوع در بدنش هست محكوم است.

با اين حال موضوع دوپينگي كه كميته پزشكي فدراسيون فوتبال راي خفيفي در مورد سه بازيكن استقلال و پرسپوليس صادر كرده است يك موضوع داغ بود كه علي فتح الله زاده مديرعامل باشگاه استقلال را هم روي خط تلفني آورد تا از بازيكنانش دفاع كند. او كه نشان داده در مجادله با عادل فردوسي پور يد طولايي دارد در قسمتي از حرف هايش به مجري نود گفت كه مغالطه مي كند كه چند لحظه بعد فردوسي پور اين جمله را به مديرعامل استقلال گفت تا فتح الله زاده بگويد: اين را من گفتم، تقلب نكن برادر!

مديرعامل باشگاه استقلال كه البته عضو هيئت رئيسه فدراسيون فوتبال نيز هست با اشاره به انتخابات پيش روي اين فدراسيون هرگونه دخالت وزارت ورزش و جوانان و تماس آن با اعضاي مجمع براي راي دادن به گزينه مورد نظر اين وزارتخانه را رد و تاكيد كرد كه هيچ تماسي با او براي انجام اين كار گرفته نشده است.

به گزارش مهر،سوال نظرسنجي اين هفته برنامه نود هم به انتخاب بهترين گل ماه قبل اختصاص داشت كه از بين پنج گل منتخب، گلي كه فريدون زندي از روي يك ضربه ايستگاهي به تيم فوتبال سايپا زد به عنوان بهترين گل بيشترين راي را به خود اختصاص داد. فردوسي پور در پايان برنامه اش مجددا وعده داده كه هفته آينده حضور عزيز محمدي و علي كفاشيان در برنامه قطعي است و رايزني خواهند كرد تا محمدحسين قريب هم حضور داشته باشد تا به انتخابات فدراسيون فوتبال بپردازند.

كد مطلب : 146526

سه|ا|شنبه|ا|2|ا|اسفند|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن