تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821065634




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احتمال انتخاب گوآرديولا به جاي ونگر قوت گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: احتمال انتخاب گوآرديولا به جاي ونگر قوت گرفت
تهران - شكست دو بر صفر شنبه شب آرسنال مقابل ساندرلند در جام حذفي انگليس حكومت 16 ساله آرسن ونگر در اين تيم را به مخاطره انداخته و شايعاتي در مورد احتمال ورود "پپ گوآرديولا" به عنوان جانشين او را قوت بخشيده است.


به گزارش ديلي ميل، برخي منابع آگاه در باشگاه آرسنال مي گويند با توجه به اينكه تيم در آستانه دومين فصل ناكام خود و هفتمين سال بدون قهرماني قرار دارد، مذاكراتي براي انتقال ونگر به بخش مديريتي باشگاه در حال انجام است.

شكست چهار بر صفر هفته گذشته آرسنال مقابل ميلان، حذف آنها از ليگ قهرمانان اروپا را قطعي كرد و زنگ هاي هشدار را براي مديران باشگاه كه نگران از دست دادن مسابقات سال آينده هم هستند، به صدا درآورد.

آرسنال از زماني كه "استن كرونكه" عمده سهام اين باشگاه را خريد، تلاش كرده است محبوبيت جهاني خود را افزايش دهد و از اين طريق بر درآمد خود بيفزايد.

موفقيت تيم نقش مهمي در اين امر دارد. كاري كه ظاهرا ونگر از عهده آن بر نمي آيد.

آرسنال همچنين به خوبي مي داند كه با توجه به نامشخص بودن وضعيت قرارداد گوآرديولا در بارسلونا، فرصت زيادي براي به خدمت گرفتن وي ندارد.

اين مربي 41 ساله تا پايان فصل با بارسلونا قرارداد دارد و با وجود درخواست هاي بسيار از سوي سران باشگاه هنوز قرارداد جديدي با آنها امضا نكرده است.

وي شنبه شب در پاسخ به پرسش هايي در مورد تمديد قراردادش گفت: من نمي دانم كه توانايي لازم براي ماندن در چنين تيم بزرگي را دارم يا خير. هر زمان كه به اطمينان رسيدم به مسوولان باشگاه اطلاع مي دهم. ما چهار سال با هم بوده ايم و براي ماندن بايد كاملا به همه جوانب فكر كنم.

سرمربي بارسلونا گفته است: بهتر است زمان بيشتري براي فكر كردن داشته باشم. بايد حداقل با خودم رو راست باشم.

9126**1553

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30825032

يکشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن