تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816977061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سيدحسن نصرالله:(مشروح)آمريكا و اسرائيل نگرانند نه مقاومت/هنوز همه سلاحهايمان را رو نكرده ايم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: سيدحسن نصرالله:(مشروح)آمريكا و اسرائيل نگرانند نه مقاومت/هنوز همه سلاحهايمان را رو نكرده ايم
آمريكا و اسرائيل نگرانند نه مقاومت/هنوز همه سلاحهايمان را رو نكرده ايم
دبيركل حزب الله لبنان با تاكيد بر توان بالاي مقاومت براي دفع هر گونه تجاوز عليه لبنان تصريح كرد : ما مردم مقاوم و مبارز هستيم، ما در صحنه باقي خواهيم ماند و به اين شيوه و اصول پايبند خواهيم بود، اين آمريكا و اسرائيل هستند كه نگرانند نه جريان مقاومت.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از شبكه المنار، سيد حسن نصرالله در سخناني به مناسبت چهارمين سالگرد شهادت عماد مغنيه از رهبران مقاومت در حمله تروريستي رژيم صهيونيستي گفت : ابتدا سالروز شهادت رهبران مقاومت، شيخ شهداي مقاومت، راغب حرب، سيد شهداي مقاومت، عباس الموسوي و حاج عماد مغنيه را گرامي مي دارم.

نصرالله اين سه شهيد را داراي تاثير زياد بر تثبيت پايه ها و اصول و مباني و فرهنگ و نگرش و شيوه مقاومت و حزب الله و در نتيجه مهم براي ثبات مقاومت در ديدگاه، ائتلاف و راهبردهاي آن دانست.

وي افزود : در كشوري مثل كشور ما لبنان و منطقه اي كه همواره در خط زلزله نظامي و امنيتي قرار دارد، بايد ساختار خود را بر پايه هاي قدرتمند و محكم بنا كنيم تا اين ساختار بتواند ايستادگي و مردم و ارزش و ثبات آنها را حفظ كند.

نصرالله گفت : خطر طرحهاي صهيونيستي كه اسرائيل نماد آن است، تمام منطقه را در بر گرفته است، وقتي موضعي عليه اين پروژه در پيش مي گيريم، به اين دليل است كه فلسطين و اماكن مقدس مسلمانان و مسيحيان را اشغال كرده و براي يهودي سازي قدس تلاش مي كند، در نتيجه ما بايد با اين پروژه ها و طرحهاي صهيونيستي مقابله و خنثي كنيم.

وي افزود : بر اساس اين اصل، ما مواضع خود را اتخاذ و اقدام و ائتلاف مي كنيم، و از اين طريق به ديگران نگاه مي كنيم كه مواضع آنها در خصوص قدس، فلسطين و پروژه صهيونيستي چيست، در اين برهه زماني، اولويت اساسي براي جنبشهاي اسلامي روزافزون اين است كه خود را از طريق اين موضعگيري ارزيابي كند

60 سال همدستي و همراهي برخي رژيمهاي عربي با غرب عليه فلسطين

به گزارش مهر، نصرالله در ادامه به همدستي برخي رژيمهاي عربي با غربي ها عليه فلسطين در طول بيش از شصت سال اشاره كرد و گفت : در طول بيش از شصت سال از اقدام اسرائيل در اشغال فلسطين، برخي رژيمهاي عربي با غربي ها عليه فلسطين همدستي و توطئه چيني مي كردند و به بقاي اين رژيم اشغالگر كمك و تلاش كردند ملت فلسطين و ديگر ملتهاي منطقه را به پذيرفتن راه حل سازش آن هم بر اساس شروط اسرائيل متقاعد كنند، برخي رژيمهاي عربي، سرسپرده و دوستدار آمريكا و اسرائيل بوده و برخي به امور داخلي خود مشغول شدند.

وي افزود دسته ديگري از نظامها و دولتهاي عربي، مواضع بازدارندگي در پيش گرفته و خطرات و تحريمها و توطئه هاي بزرگي را تحمل كردند.

نصرالله خاطر نشان كرد زوايايي كه بايد از طريق آن به اوضاع منطقه وارد شويم، جايگاه اسرائيل و چگونگي رفتار و فرصتهايي است كه اين رژيم به آن نگاه مي كند، اسرائيل در خصوص تحولات منطقه در كجا قرار دارد، به ويژه در مصر، سوريه، عراق، لبنان و فلسطين.

سكوت در برابر سركوب مردم بحرين

وي در اشاره به هجمه سازمان يافته عليه سوريه و همدستي رژيمهاي عربي سازشكار با غربي ها، صهيونيستها و القاعده در اين زمينه افزود : همه تمركز خود را بر روي سوريه قرار داده اند، اما هيچ توجهي به آنچه در بحرين رخ مي دهد، نمي كنند و هيچ كس نمي پرسد در بحرين چه مي گذرد.

شور و اشتياق برخي رژيمهاي عربي در خصوص اسرائيل

نصرالله در خصوص اوضاع رقت بار خضر عدنان از رهبران جهاد اسلامي فلسطين در زندانهاي رژيم صهيونيستي پرسيد آيا اگر خضر عدنان اسرائيلي بود، جهانيان امروز همانطوري كه در برابر مرد در حال مرگ كه امور به حقي را درخواست مي كند، رفتار مي كردند، آيا اگر يك اسرائيلي، اسير يك گروه مقاومت بود، رهبران عرب براي دادن تضمين و اطمينان بخشي درباره سلامتي وي دخالت نمي كردند، اگر خوب نگاه كنيم، نگراني و سردرگمي را در چهره سردمداران رژيم اسرائيل مي بينيم.

نصرالله افزود : در كنفرانس هرتزيليا كه اخيرا برگزار شد، باراك(وزير جنگ رژيم صهيونيستي) گفت چالشهاي سياسي و امنيتي كه اسرائيل با آن روبرو است، سرنوشت ساز تر از چالشهايي است كه بنيانگذاران اسرائيل با آن روبرو بودند، در زماني كه بنا بود اسرائيل در مسير قوي تر شدن حركت كند، اسرائيل از خطر وجودي در نتيجه تاثيرات مقاومت جهادي و فداكاري مبارزان صحبت مي كند.

دشمن اعتراف مي كند : اسرائيل ديگر دولتي كه شكست ناپذير باشد، نيست / براي مبارك عزا گرفتند و اكنون از آنچه در سوريه مي گذرد، خوشحالي مي كنند

دبيركل حزب الله در ادامه سخنان خود خاطر نشان كرد : نتانياهو پس از عقب نشيني يكجانبه از لبنان و نوار غزه و پس از جنگ دوم لبنان گفت : اسرائيل ديگر دولتي كه نتوان بر آن غلبه كرد، نيست"، اين سخنان پيش از سقوط مبارك و عقب نشيني آمريكا از عراق گفته شده است، اكنون چگونه است؟ ستونها و پايه هاي قدرت اسرائيل تضعيف شده است، يكي از پايه هاي قدرت اسرائيل، رژيمهايي بودند كه خدماتي را به اين رژيم ارائه مي كردند كه رژيم مبارك از آن جمله بود كه امروز سرنگون شده است، به همين سبب، اسرائيلي ها براي سرنگوني رژيم مبارك عزا گرفتند، اما در خصوص آنچه در سوريه مي گذرد، جشن گرفته اند، عراق كه سد محكمي بود كه دروازه شرقي اسرائيل را محافظت مي كرد، امروز نتانياهو مي گويد عراق به همپيماني براي ايران تبديل شده است، قدرت نظامي از جمله پايه هاي قدرت اسرائيل بود، اما شرط بندي بر روي آن كاهش يافت، زيرا جنگ 33 روزه عليه لبنان و جنگ غزه ثابت كرد كه نيروي هوايي اسرائيل قادر به يكسره كردن نبرد نيست، نيروي زميني نيز از ديگر پايه هاي قدرت دشمن بود كه تضعيف شده است، امروز دشمن از عناصر قدرت امت و قدرت كشورهاي بازدارنده و مقاوم حرف مي زند.

اعتراف دشمن به توان بالاي مقاومت

نصرالله به سخنان مائير داگان رئيس سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي(موساد) اشاره كرد كه گفته بود "توان موشكي و قدرت نظامي حزب الله فراتر از 90 كشور درجهان است"، (اين حرف)درست يا غلط، خدا مي داند، اما همين جمله كافي است تا اسرائيل باور كد كه مقامت لبنان، قدرتي دارد كه 90 كشور جهان ندارند كه اين قدرت عامل بازدارنده در برابر تجاوزگري و حامي لبنان باشد.

اي مصريها در هر هرج و مرج و آشوب، به دنبال رد پاي اسرائيل و آمريكا بگرديد

دبيركل حزب الله در ادامه به تحولات مصر اشاره كرد و گفت : اسرائيلي ها مي گويند تنها فرصتي كه در مقابل آنها در مصر وجود دارد، اين است كه رئيس جمهور جديد انتخاب شود و با ارتش اين كشور براي از بين بردن اراده مردم و ايجاد هرج و مرج ائتلاف كنند، اي مصريها در هر هرج ومرج و آشوب و درگيريهاي مذهبي، سراغ اسرائيل و آمريكا را بگيريد، در عراق هم پس از شكست آمريكا در باقي ماندن در اين كشور، به ايجاد هرج و مرج پرداختند.

درباره سوريه

نصرالله درادامه به تحولات سوريه پرداخت و گفت :در خصوص سوريه، از سرنگوني نظام حرف مي زنند، باراك(وزير جنگ رژيم صهيونيستي) مي گويد رهبران اسرائيل همواره ميان دو گزينه بد و خوب نيستند، ممكن است ميان دو گزينه بد يا بدتر باشند، در اسرائيل هم گزينه اي وجود دارد، اينكه هر نظامي غير از اسد براي اسرائيل بهتر است، اسرائيل معتقد است محيط راهبردي ضد آن در منطقه بايد نظام سوريه سرنگون شود، يعني هر جايگزين ديگري در سوريه به جاي نظام اسد براي اسرائيل بهتر است.

انتقاد از رژيمهاي عربي به سبب مواضع ضد سوري

دبيركل حزب الله در ادامه از اعراب و ديگر ملتها پرسيد بنگريد دليل اين همه اصرار براي سرنگوني نظام سوريه چيست، آيا ائتلاف آمريكا، غرب، كشورهاي موسوم به ميانه رو عرب(جبهه سازش) و القاعده براي سرنگوني نظام اين كشور عجيب و شگفت آور نيست؟

وي افزود : نظام سوريه، نظام بازدارنده و مقاوم است و تسليم آمريكا و اسرائيل نشده و مقاومت را نفروخته است، از جمله مطالبات كالين پاول وزير امور خارجه اسبق آمريكا، تسليم خالد مشعل(رئيس دفتر سياسي حماس) بود، اما نظام سوريه در برابر طرحهاي آمريكايي اسرائيلي ايستاد و از مقاومت حمايت كرد، بله، موارد منفي و اشكالاتي در نظام سوريه وجود دارد و رهبران سوريه به آن اعتراف مي كنند، همه خواهان اصلاح هستند از جمله رهبران نظام كه عملا اصلاحات را آغاز كرده اند و قوانيني در اين زمينه صادر كرده و كميته تدوين قانون اساسي تشكيل داده اند.

نصرالله گفت : من در آن روزها اطمينان داشتم كه رهبران سوريه خواهان اصلاحات هستند و گامهاي اصلاح طلبانه برخواهند داشت، برخي با من بحث مي كردند كه آنها هرگز گامي در جهت اصلاحات برنخواهند داشت، از همان روزهاي نخست، نظام سويه اعلام كرد آماده اصلاحات است، اما اصرار بر رويارويي مسلحانه و سرنگوني نظام، چه منطقي است، دليل اين اصرار چيست؟ وقتي به اين رژيمهاي عربي مي گويي، راه حل با اسرائيل چيست، مي گويند سياسي است، آيا سقف زماني در اين زمينه وجود دارد، خير؟ دهها سال است كه با اسرائيل مذاكره مي كنند و از طرح صلح عربي حرف مي زنند و همچنان روي ميزشان قرار دارد؟

وي در اشاره به مواضع ضد سوري رژيمهاي عربي مانند قطر و عربستان افزود : چطور با اسرائيل دهها سال مذكره مي كنند، اما راه حل سياسي در سوريه را رد مي كنند؟ راه حل سياسي با اسرائيل را مي پذيرند، چرا با نظام عربي كه خيلي موارد مثبت دارد، راه حل سياسي را رد مي كنند.

سلاح به سوريه مي فرستند تا سوريها با يكديگر درگير شوند

به گزارش مهر، نصرالله در اشاره به مواضع خصمانه برخي رژيمهاي عربي عليه مقاومت خاطر نشان كرد آنها از ورود سلاح براي مقاومت لبنان و فلسطين جلوگيري مي كنند، اما سلاح به سوريه مي فرستند تا سوريها با يكديگر بجنگند، به خاطر چه كسي و خدمت به چه كسي؟ اين اصرار غربي اسرائيلي عربي براي جنگ در سوريه و سرنگوني نظام چيست؟

وي افزود : حتي در بحرين با شيوه اي كه نزد شما است، چرا با ملت بحرين نيستند؟ هنگامي كه جنگ عليه غزه آغاز شد، اولين كساني كه درهمبستگي با فلسطيني ها به خيابانها ريختند، مردم بحرين بودند، هنگامي كه به خاطر فلسطين تظاهرات مي كردند، رژيم بحرين با سلاح جنگي به آنها حمله كرد، اگر روزي در بحرين، دولت مردمي تشكيل شود، قطعا در كنار فلسطين خواهد بود، اما موضع رژيم كنوني(آل خليفه) در قبال اسرائيل را خوب مي دانيم.

فرصت بزرگ اسرائيل، هرج و مرج و فتنه است

نصرالله گفت : امروز فرصت بزرگ اسرائيل، ايجاد هرج و مرج و فتنه افكني است كه مي خواهد در فضاهاي تحريك و دروغگويي آن را منتقل كند، آيا بايد به اين اسرائيل چنين فرصتي را بدهيم، در حالي كه اين رژيم از آينده خود نگران است، ما بايد به دنبال راه حل سياسي در سوريه ، لبنان، بحرين، عراق و مصر باشيم، بايد فرصت را از اسرائيل بگيريم.

وي خاطر نشان كرد اصلاحاتي كه اسد و رهبران سوريه انجام داده اند، هيچ يك از سران يا پادشاهان يا شيوخ يا اميران در كشورهاي عربي انجام نداده اند، وقتي اصلاحات جدي در سوريه انجام مي شود، آمريكايي ها آن را به تمسخر مي گيرند، چرا، چون آمريكايي ها خواهان اصلاحات نيستند، بلكه خواهان نابودي سوريه و مصر هستند.

تحولات لبنان

نصرالله درباره تحولات لبنان گفت : هر گونه درخواست براي گفتگوي ملي بدون پيش شرط، قابل قبول است.

وي با بيان اينكه، بخش اعظم حملات 14مارس عليه حزب الله و بخش بزرگي بر سوريه متمركز است، به اظهارات ضد سوري سران 14 مارس از جمله سمير جعجع(رئيس حزب نيروهاي لبناني يا فالانژيستهاي سابق كه در ربودن ديپلماتهاي ايراني در لبنان و تحويل آنها به صهيونيستها دست داشتند) اشاره و تصريح كرد : روابط ما با سوريه راهبردي است، و ما با سوريه به خاطر فلسطين و لبنان نجنگيده ايم.

هشدار شديد به سران 14 مارس و پيامدهاي كمكهاي تسليحاتي آنها به گروههاي مخالف سوري

وي خطاب به سران 14 مارس گفت : حملات خود را بر سوريه متمركز كرده ايد، بر چه اساسي، آيا اين به نفع لبنان و مسيحيان و مسلمانان آن است؟ همه شما در 14 مارس، در شعله ور كردن آتش درگيريها در سوريه دست داريد؟

نصرالله گفت : يادتان هست حدود يك سال قبل، هنگامي كه از موضوع انقلابها و بحرين حرف زدم، سعد الحريري از سران 14 مارس در آن روز به من حمله ور شد و در گفتگو با روزنامه النهار در روز 23 مارس 2011 گفت "موضع حزب الله، بعد ديگري براي صدور شكاف و فتنه است، اين سياست حزب الله از سوي اكثريت لبناني ها مردود است"، همه شما رهبران 14 مارس در شعله ور كردن آتش درگيريها در سوريه دست داريد.

نصرالله افزود : زماني كه يكي از برادران عزيز ما در مصر بازداشت شد و نام پرونده وي، هسته حزب الله در مصر ناميده شد، تمام اعضاي 14 مارس عليه حزب الله موضعگيري و ادعا كردند حزب الله، لبنان را وارد درگيريها مي كند، هيچ حزبي نبايد به خود اجازه دهد قوانين كشورهاي ديگر را نقض كند، از آنها مي پرسم آيا قوانين سوريه به شما اجازه مي دهد كه سلاح وارد سوريه كنيد و دست به تحريك سوريها بزنيد، اگر ارسال سلاح براي مبارزاني كه از اين امت دفاع مي كنند، از نظر شما محكوم است، چرا در خصوص مسئله اي كه فتنه و شبهه ناك است، دست به چنين كاري مي زنيد، شما را به آرامش دعوت مي كنم، ما را با همان معيارهاي خود محاسبه و ارزيابي كنيد.

وي خاطر نشان كرد جريان چهارده مارس همواره بر تحولات خارجي شرط بندي كرده و اين مسئله را كه نظام سوريه سقوط خواهد كرد، از نظر خود قطعي مي دانند، شرط بندي هاي آنها در گذشته هم نتيجه اي براي آنها نداشت.

14 مارسي ها بگويند كه پولها را از چه طرفهايي مي گيرند

به گزارش مهر، نصرالله گفت : شفافيت و وضوح از شروط گفتگو است، ما كساني هستيم كه در ميز گفتگو خواهيم نشست، من در هفته گذشته گفتم كه از حمايتهاي ايران تشكر مي كنيم، برخي اعضاي 14 مارس ما را محكوم كردند، بسيار خوب، آنها پولهايشان را از كجا مي گيرند، از سال 2005، جريان چهارده مارس، بيش از سه ميليارد دلار خرج كرده است، از كجا اين پولها را گرفته اند، به ما بگوييد، اين پولها را براي چه كاري گرفته ايد، ايران پول يا سلاح به حزب الله نداده است، زيرا حزب الله لبناني و يك جنبش مقاومت ضد اسرائيلي است، حمايت از گروههاي مقاومت، يك عرف تاريخي و قانوني است، اما شما يك سازمان سياسي هستيد كه شما را به جنگ با اسرائيل كاري نيست.

سلاحهاي مقاومت

نصرالله در خصوص سلاح مقاومت گفت : در اين زمينه هيچ ابهامي وجود ندارد، ما مي گوييم سلاح در اختيار داريم، ما گفته ايم، تسليحات خود را از نظر كمي و كيفي افزايش مي دهيم، سلاحهايي كه براي همه شناخته شده است، در دست داريم، البته سلاحهايي كه هيچ كس از وجود آنها خبر دارد، نيز در اختيار داريم، ما بايد همواره موارد غافلگيركننده را براي اسرائيلي ها پنهان كنيم.

وي افزود : يكي از سران 14 مارس گفته است حزب الله از سلاح ديگران براي توجيه سلاح خود حرف مي زند، اين دروغ است، هنگامي كه از سلاح مقاومت حزب مي زنيم، ما يك توجيه داريم و آن اينكه سلاح ما براي دفاع از لبنان و آزادي سرزمين است، ما به سلاح خود براي دفاع از كشور چنگ مي زنيم، ما سلاح خود را به وجود سلاح نزد ديگران توجيه نمي كنيم، بلكه آن را براي حمايت از كشورمان توجيه مي كنيم، هر كس ادعايي غير از اين دارد، بگويد، ما گفته ايم سلاح داريم آنها نيز به آن اعتراف كرده اند تا آن را در راهبرد دفاعي بررسي كنيم.

علت شكل گيري بيداري اسلامي

دبيركل حزب الله خاطر نشان كرد: آيا اگر جنگ اسرائيل عليه لبنان و فلسطين با موفقيت همراه مي شد، بيداري اسلامي متولد مي شد؟

نصرالله خطاب به سران 14 مارس گفت : بهار عربي ضد رژيمهايي شكل گرفت كه رايس و كلينتون همان كساني كه شما را مديريت مي كنند، آنها را مديريت مي كردند، برخي از شما مدت طولاني با ابوالغيط(وزير امور خارجه رژيم مبارك) همراه بوديد، آيا شما رژيم مبارك را سرنگون كرديد؟ اگر جنگ اسرائيل عليه لبنان در سال 2006 و جنگ غزه با موفقيت همراه مي شد و آمريكا در جنگ عراق پيروز مي شد، آيا بهار عربي شكل مي گرفت، يا اينكه پاييز سختي بر كشورهاي عربي حاكم مي شد.

در جايگاهي نيستيد كه شروط خود را بر ما تحميل كنيد

دبيركل حزب الله بار ديگر خطاب به سران 14 مارس اظهار داشت : اي سران 14 مارس، شما در جايگاهي كه شرط قرار دهيد يا بر ما شرط تحميل كنيد، نيستيد، اگر داراي برداشت منطقه اي معيني هستيد، شما در توهم به سر مي بريد، دوم اينكه شما در جايگاه كساني كه در لبنان تضمين بدهيد، نيستيد، زيرا بازي منطقه اي خيلي از شما بزرگ تر است، آيا تصميم گيري نزد شماست كه تضمين بدهيد؟ كسي كه مدعي جلوگيري از وقوع فتنه ميان شيعه و سني است، بايد رسانه هاي خود را كه شبانه روز با زبان تحريك آميز طايفه اي فعاليت مي كنند، از اين كار منع كند، با اين حال اعلام مي كنم ما از گفتگوي بدون پيش شرط و با منطق حمايت مي كنيم، ما آماده انعطاف هستيم، ما از ثبات لبنان و ادامه فعاليت دولت كنوني و بررسي آن حمايت مي كنيم

گرفتن انتقام خون عماد مغنيه، با كشتن چند سرباز يا ديپلمات نخواهد بود

به گزارش مهر، نصرالله با رد ادعاهاي صهيونيستها درباره ارتباط حزب الله با انفجارهاي اخير عليه سفارتخانه هاي رژيم اشغالگر قدس در برخي كشورها گفت : ما هيچ ارتباطي با انفجارها نداريم، روزي خواهد آماد كه ما انتقام عماد مغنيه را شرافتمندانه خواهيم گرفت.

وي افزود اسرائيلي ها مي دانند انتقامجويي ما با كشتن دو سرباز يا دو ديپلمات نخواهد بود، براي حزب الله زشت است كه انتقام فرمانده بزرگ خود را با كشتن اسرائيلي هاي عادي بگيرد، اما كساني(سران صهيونيستها) كه در دايره هدف قرار دارند، خوب مي دانند و تدابيري در اين زمينه اتخاذ مي كنند، به آنها مي گويم همين طور باقي بمانيد، زيرا تا زماني كه قطره خوني در رگهاي ماست، روزي خواهد رسيد كه ما انتقام خون عماد مغنيه را شرافتمندانه خواهيم گرفت.

نصرالله در خصوص رژيم صهيونيستي گفت : برخي تصوير سياهي از منطقه ترسيم كرده اند، به اينكه منطقه به نفع اسرائيل و آمريكا تغيير خواهد كرد و برخي مي گويند حزب الله به اسرائيل پناه خواهد برد، چه سخن زشتي مي زنند.

وي افزود : شيخ راغب به اين دليل كشته شد، چرا كه با سازش مخالفت كرد، تمام شهداي ما به اين دليل كشته شدند كه با سازش مخالف بودند، در سال 2006 در شرايط بدي كه اكثر كشورهاي عربي عليه ما بودند و حتي دولت وقت لبنان هم عليه ما بود و كشورهاي غربي و اكثر رسانه ها ضد ما بودند و بيشتر مردم رانده شدند به ما پيشنهاد سازش دادند و گفته شد هيچ گزينه اي در مقابل ما جز تسليم وجود ندارد.

فرهنگ ما هيهات منا الذله است

دبيركل حزب الله لبنان گفت : يكي از سران دوستدار ما براي توقف جنگ تلاش كرد، اما به او گفته شد كه تصميم براي درهم كوبيدن حزب الله گرفته شده است، برخي سران 14 مارس گفتند يا اسرائيل شما را درهم مي كوبد يا با تسليم سلاح و دو اسير(صهيونيست) و استقرار نيروهاي چند مليتي موافقت مي كنيد، به برادران گفتم، در هيچ روزي به اندازه روزهاي نخست جنگ جولاي، نهضت امام حسين(ع) و كربلا را درك نكردم، چرا كه آنها(دشمنان) به ما گفتند در مقابل ما دو گزينه وجود دارد يا تسليم و پذيرفتن اشغالگري جديد و يا نابودي و متلاشي شدن، اما به كساني كه چنين توهمي دارند مي گويم شما طرز فكر و فرهنگ ما را مي شناسيد، هيات من الذله .

وي تصريح كرد : ما مردم مقاوم و مبارز هستيم، ما در صحنه باقي خواهيم ماند و به اين شيوه و اصول پايبند خواهيم بود، نگران آينده نباشيد، آن كس كه امروز نگران است، آمريكا و اسرائيل هستند، با ثبات و ايستادگي و هوشياري مي توانيم با فتنه مقابله كنيم.

© 2003 Mehr News Agency .

جمعه|ا|28|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن