تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815027368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

احتمال لغو رواديد با ۶۰ كشور دنيا


واضح آرشیو وب فارسی:جهان نیوز: احتمال لغو رواديد با ۶۰ كشور دنيا
به گزارش فارس، سيد حسن موسوي درباره دستيابي به رقم ورود ۷ ميليون گردشگر خارجي به ايران در سال ۹۱ گفت: اين موضوع را كه پيش از اين نيز اعلام كرده‌ايم تنها يك آمار نيست بلكه يك تكليف است و در اين باره ساز و كارها و دستور العمل‌هاي لازم نيز صادر و تبيين شده است.

وي افزود: در همين رابطه جلساتي را با معاون كنسولي وزارت خارجه برگزار كرده ايم كه در اين جلسات موضوع لغو رواديد با ۶۰ كشور دنيا از جمله چين نيز مطرح شده و به احتمال زياد به زودي اجرايي خواهد شد.

رئيس سازمان ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري با بيان اينكه ايران امن ترين كشور دنياست، تاكيد كرد: بر اساس نظر سنجي هاي صورت گرفته گردشگران خارجي قبل از ورود به ايران ۲۵ درصد از وضعيت امنيت ايران راضي هستند اما هنگام خروج از كشور ميزان رضايت مندي اين افراد از امنيت موجود درايران به ۹۵ درصد افزايش مي‌يابد.

موسوي افزود: با اين حال آمريكا و رژيم صهيونيستي همچنان در تبليغات و اخبار رسانه‌هاي خود ايران را كشوري نا امن براي گردشگران خارجي جلوه مي‌دهند.

وي درباره لايحه‌ حراج آثار تاريخي ايران توسط آمريكا نيز گفت: قدرتمندانه از حقوق قانوني خود دفاع خواهيم كرد و كاملا مشخص است كه اين لايحه راه به جايي نخواهد برد.

معاون رئيس جمهور افزود: آنچه كه مسلم است آمريكا از مطرح كردن اين موضوع درست چند روز مانده به برگزاري مراسم ۲۲ بهمن به دنبال مايوس كردن مردم و برهم زدن وحدت ملي بود و اين احتمال وجود دارد كه با توجه به برگزاري نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي در اسفند ماه سال جاري باز هم شاهد توليد و باز نشر اين اخبار كذب از سوي دولت آمريكا باشيم.

موسوي همچنين با اشاره به تهديدات نرم دشمن با هدف نا امن جلوه دادن ايران يادآور شد: با اين حال بايد تمام تلاش خود را براي افزايش ورود گردشگر خارجي به ايران معطوف كنيم تا از طريق ديپلماسي فعال بتوانيم نقشه ها و تهديدات كشورهاي استعمارگر را خنثي كنيم.

وي درباره ايجاد موزه بزرگ ايران نيز گفت: اين موزه به منظور نگهداري و حفاظت هرچه بيشتر از اشيا و اموال تاريخي موجود درموزه ملي ايران در آينده‌اي نزديك ايجاد خواهد شد.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گفت: خوشبختانه از نظر تعداد و حجم آثار تاريخي موجود در موزه‌هاي كشور در دنيا بي نظير هستيم با اين حال از نظر نمايش آثار ضعيف عمل كرده ايم بنابر اين با احداث موزه بزرگ ملي در كشور مي‌توان به نمايش هرچه بهتر و با كيفيت تر آثار موزه اي كشور اميدوار بود.

موسوي خاطرنشان كرد: بايد توجه داشت ساختمان موزه ملي متعلق به ۷۴ سال قبل است و براي نگهداري هرچه بهتر از اشياي موجود در موزه نيازمند احداث ساختمان جديد هستيم كه در اين ارتباط راهكارهاي مناسب با استفاده از نقطه نظرات كارشناسان انجام شده است به طوري كه ساختمان جديد موزه ملي يك ساختمان مدرن و پيشرفته خواهد بود كه در شان فرهنگ و تاريخ كهن ايران زمين است.

پنجشنبه|ا|27|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جهان نیوز]
[مشاهده در: www.jahannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن