تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815985106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بسيج دانشجويي دانشگاه علم‌وصنعت: مسئولان پاسخ حرمت‌شكني هاشمي را بدهند/سكوت در برابر خواسته‌هاي اين خاندان خلاف حق است


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: بسيج دانشجويي دانشگاه علم‌وصنعت: مسئولان پاسخ حرمت‌شكني هاشمي را بدهند/سكوت در برابر خواسته‌هاي اين خاندان خلاف حق است
بسيج دانشجويي دانشگاه علم و صنعت در خصوص اقدام غير قانوني هاشمي درباره امتناع از امضاي حكم قانوني رئيس جديد دانشگاه آزاد بيانيه اي صادر كرد.


به گزارش خبرنگار سياسي «خبرگزاري دانشجو»، بسيج دانشجويي دانشگاه علم و صنعت در خصوص امتناع هاشمي از امضاي حكم قانوني شوراي علي انقلاب فرهنگي در خصوص رئيس جديد دانشگاه آزاد بيانيه اي صادر كرد، متن اين بيانيه به شرج زير است:

بسم رب الشهدا والصديقين

شما بدانيد كه دشمن شمامايوس است امروز و شما قوي ايد امروز. لكن عمده تكليف خود شماست كه هركدامتان به تكليف عمل بكنيد قانون براي شما تكليف معين كرده ، اسلام براي شما تكليف معين كرده ، به اين تكليف بايد عمل كرد. اين تكليف براي شما آبرو پيدا مي شود، براي شما حيثيت پيدا مي شود، كشور شما حيثيت پيدا مي كند. حضرت امام خميني(ره)

از زمان آغاز و شكل‌گيري دولت نهم، بحث تغيير رئيس دانشگاه آزاد همواره به عنوان يكي از چالشي‌ترين مسائل جاري كشور و همچنين مطالبه عمومي مطرح بود تا اين‌كه بالاخره اين مهم به ثمر نشست و پايان امپراطوري ۳۰ ساله آقاي جاسبي بر دانشگاه آزاد، در جلسه هيئت امناي اين دانشگاه رقم خورد و فرهاد دانشجو به جاي جاسبي به عنوان رئيس دانشگاه آزاد معرفي شد.

با اعلام اين خبر، موجي از شادي در بين دوستداران نظام ايجاد شد و اميد ۶ ساله تغيير رئيس دانشگاه آزاد محقق گشت اما متأسفانه همانطور كه انتظار مي‌رفت كارشكني‌هايي در اجراي اين مصوبه صورت گرفت و آقاي هاشمي كه در جلسه گذشته هيئت امناي دانشگاه آزاد به عنوان رئيس هيئت امنا انتخاب شده بود، از امضاي اين حكم خودداري نمود و زمينه‌ ايجاد مشكلاتي را فراهم آورد.

اين حركت آقاي هاشمي چندان دور از ذهن نبود، چه آنكه ايشان سابق بر اين نيز اين‌گونه كارها را انجام داده بودند و در بزنگاه‌هايي همواره نشان داده بودند كه دست به اقدامات چالش برانگيز مي‌زنند و فضاي آرام كشور را به التهاب مي كشانند. اكنون نيز كه بحث انتخابات در سطح كشور مطرح است، معضلي تحت عنوان امضاي حكم رياست دانشجو، بر نظام تحميل شده است.

اين‌كه ايشان از امضاي حكم، سر باز زند، به هيچ وجه تعجب‌آور نبود و اين‌كه ايشان بزرگواري اعضاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي را كه ۵ نماينده براي صحبت با ايشان، به نزدشان فرستادند را حرمت ننهادند نيز قابل پيش‌بيني بود. پس علي‌القاعده نبايد انتظار داشته باشند كه اين حرمت، به طور متقابل نگه داشته شود.

اكنون نيز مسائل مختلفي در قبال پاسخ به اين جبهه‌گيري آقاي هاشمي مطرح شده است، از گوشه و كنار شنيده شده است كه بحث انتخاب و رأي‌گيري مجدد رئيس دانشگاه آزاد اسلامي قرار است كليد بخورد و خواست آقاي هاشمي از ۵ نماينده شوراي عالي انقلاب فرهنگي اين بوده كه جلسه‌اي ديگر با حضور تمام افراد كانديد رياست دانشگاه آزاد برگزار شود و در آن جلسه نسبت به انتخاب رئيس دانشگاه آزاد، تصميم گيري شود.

آنگونه كه از اين حركات بر مي آيد، مي توان حدس زد كه تلاش تيم فعلي حاكم بر دانشگاه آزاد بر اين اساس استوار است كه حداقل اجراي اين حكم را تا زمان انتخابات معلق نگه دارند. البته تجربه اين ۶ سال نشان داده كه هرچه بيشتر بر سر خواسته‌هاي نامعقول اين افراد، كوتاه بياييم و در صدد حل مسالمت آميز اختلافات برآييم، زياده‌خواهي اين دوستان، بيشتر مي‌شود پس وقت آن رسيده است كه در مقابل اين حركت بايستيم و نگذاريم تا اين كار باطل تداوم يابد و خواست نامعقول تيم حاكم دانشگاه آزاد محقق شود.

مگر نه اين‌كه اين حكم به امضاي اكثريت حاضر در جلسه رسيده است؟ مگر نه اينكه وزير علوم در صحبتي گفتند كه رأي يكي از اعضا به رياست امنايي آقاي هاشمي، مشروط بر آن بود كه انتخاب رئيس دانشگاه آزاد در جلسه ۲۱ دي برگزار شود و حذف رأي ايشان منجر به ابطال رياست آقاي هاشمي بر رياست هيئت امنايي دانشگاه آزاد مي شود؟ پس چه شده كه قانون بايد ابطال شود تا نظرات آقاي هاشمي اعمال گردد؟

از همين جا اعلام مي‌كنيم كه به هيچ وجه، تأخير در اجراي اين حكم را بر‌ نمي‌تابيم و از مسئولين امر و در صدر آن اعضاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي مي خواهيم كه قاطع بر سر اجراي اين مصوبه قانوني بايستند و لحظه‌اي در اجراي اين مهم ترديد نكنند و پاسخ اين حرمت‌شكني آقاي هاشمي را همچون ايشان به خودشان بازگردانند و بر سر اجراي اين حكم ذره‌اي پا پس نكشند و يك‌بار براي هميشه اين حركات غير قانوني را محكوم سازند و خود، اجراي حكم را بر عهده گيرند.

كارهاي آقاي هاشمي و اقداماتشان به امروز بر نمي‌گردد. هنوز نامه بدون سلام و والسلام ايشان را به حضرت آقا فراموش نكرده‌ايم.

هنوز خطبه‌هاي آخرين نماز جمعه ايشان و مواضع ايشان را پس از آن، فراموش نكرده‌ايم. ايشان در همان دوران فتنه نيز نقش عمده‌اي در بقاي فتنه داشتند و حرمت سخنان آقا را در نماز جمعه ۲۹ خرداد در حق خود نگه نداشتند و همسو با ضد انقلاب موضع گرفتند و در بقاي اين فتنه نقش عمده‌اي ايفا نمودند.

فرزندان ايشان نيز هر يك به نحوي، نقشي در برقراري آن فتنه و آشوب‌هاي خياباني داشتند كه متأسفانه با عدم پيگيري صريح مسئولين ذيربط مواجه گشت. مهدي هاشمي كه قرار بازداشت برايش صادر شده بود، هنوز به ايران باز نگشته است و هيچ اقدامي نيز در راستاي به دادگاه كشاندنش صورت نمي گيرد.

فائزه هاشمي نيز كه در فتنه نقش عمده‌اي داشت و حتي در تجمع بي‌شرمانه ضد انقلاب و ضد اسلام در روز عاشورا در بين حرمت‌شكنان حضرت اباعبدالله(ع) حاضر شد و گستاخي را به حد غايي رساند، نيز به ۶ ماه حبس محكوم گشت كه جاي سوال بسيار زيادي را در اذهان ملت ايران با وجود اتهامات بي شمار وارده وارد ساخت. اين خاندان، نشان داده كه هر چه بيشتر در برابر باطلشان سكوت شود، تجاوزكاري‌هايشان بيشتر مي‌شود.

ديگر ملت ايران، تاب تحمل اين همه گستاخي و بي حرمتي را ندارند و از تساهل و تسامح مسئولين هر جا كه نام آقاي هاشمي و وابستگانش مي آيد، خسته شده‌اند. يك بار بايد جلوي اين بي احترامي‌ها گرفته شود و اين خاندان ببينند كه حرف‌هايشان به كرسي نمي‌نشيند و بفهمند كه هر چه خواستند نمي توانند انجام دهند. وقت آن رسيده است تا جلوي زورگويي‌هاي اين خاندان گرفته شود و آن‌چه كه حق است، اجرا گردد.

سه|ا|شنبه|ا|25|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن