تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر با اين شمشيرم بر بينى مؤمن بزنم كه مرا دشمن بدارد با من دشمنى نمى كند و اگر هم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817074710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي موج حوادث


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي موج حوادث
دستگيري برادري كه سر خواهرش را بريد
فرمانده انتظامي شهرستان رشتخوار از دستگيري مردي به اتهام بريدن سر خواهرش، خبر داد.
سرهنگ اويسي در گفت‌وگو با ايسنا، گفت: در پي اطلاع از خبر وقوع يك فقره قتل در روستاي «مهدي‌آباد» شهرستان رشتخوار عوامل انتظامي در محل حادثه حاضر و متوجه شدند مردي 32 ساله به دليل اختلافات خانوادگي اقدام به قتل خواهر 38 ساله‌اش كرده است.وي افزود: طبق تحقيقات اوليه پليس متهم اقدام به بريدن سر خواهرش كرده كه وي پس از دستگيري در بازجويي‌ها انگيزه‌اش از اين اقدام را اختلافات خانوادگي بيان كرده است.فرمانده انتظامي شهرستان رشتخوار با بيان اينكه متهم توسط پليس آگاهي دستگير شده است گفت: هم‌اكنون متهم تحت بازجويي است تا پس از كشف زواياي پنهان اين پرونده به دادسرا منتقل شود.

سارق طلا از منازل تالشي‌ها دستگير شد
معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گيلان از دستگيري سارق طلاجات منازل در شهرستان تالش حين سرقت خبرداد.
سرهنگ مجيد مرآت در گفت‌وگو با ايسنا، دراين‌باره گفت: در پي وقوع سرقت طلاجات از چند منزل مسكوني در شهرستان تالش موضوع در دستوركار كلانتري حوزه استحفاظي اين شهرستان قرار گرفت و اكيپ‌هاي عملياتي كلانتري اين شهرستان با تشديد گشت‌هاي محسوس و نامحسوس و پوشش مسيرهاي تردد احتمالي در نتيجه يكي از سارقان را حين سرقت از يك منزل مسكوني دستگير كردند. معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گيلان ادامه داد: متهم كه مقداري اموال مسروقه را به همراه داشت در تحقيقات پليسي چاره‌اي جز اعتراف نديد و علاوه بر اين سرقت به چند فقره سرقت طلا از ديگر منازل نيز اعتراف كرد.به گفته مرآت، كارآگاهان در اجراي اعتراف اين سارق، دو مالخر را شناسايي و با هماهنگي قضايي آنان را دستگيري كردند.وي با بيان اينكه دو مالخر دستگيرشده به خريد طلاجات از سارق دستگيرشده اعتراف كردند، گفت: دو مالخر به همراه سارق دستگيرشده پس از تشكيل پرونده به دادسرا معرفي شدند.

زن شوهركش به دام قانون افتاد
زني هندي همراه با سه مرد، همسرش را كه برادرش را ربوده و به قتل رسانده بود، كشت.
‌ پليس دهلي‌نو، پس از دستگيري اين زن 29 ساله و سه همدستش گفت: اين چهار متهم با طراحي نقشه قتل، در يكي از ايستگاه‌هاي راه‌آهن اين شهر به مقتول تيراندازي كرده و او را به قتل ‌رساندند. به گزارش ايسنا،اين زن در بازجويي‌ها به پليس گفت: همسرم براي اينكه با من ازدواج كند برادرم را ربود و شرط كرد در صورتي كه با او ازدواج كنم برادرم را آزاد مي‌كند، اما پس از ازدواجمان برادرم را كشت.اين زن در ادامه گفت: همسرم سال‌هاست كه از من سوء استفاده مي‌كند و من را مورد آزار قرار مي‌دهد همين انگيزه‌اي شد تا نقشه قتل او را طراحي كنم.

كولاك جان سه نفر را در خراسان شمالي گرفت
فرمانده انتظامي خراسان‌شمالي از مرگ سه تن بر اثر وقوع كولاك شديد در گردنه اسدلي، حدفاصل شهرستان بجنورد- اسفراين خبرداد.
سرهنگ صفوه‌الله امام‌وردي‌محمدي در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در پي گزارش اهالي روستاي امام‌وردي از توابع شهرستان بجنورد مبني بر مفقودشدن سه تن از اهالي اين روستا در برف و كولاك، ماموران و گروه‌هاي جستجو هلال احمر به محل اعزام شدند.به گزارش ايسنا، فرمانده انتظامي خراسان‌شمالي ادامه داد: با همكاري چهار تيم امداد كوهستان، تيم جاده‌اي سوانح ترافيكي، سگ‌هاي تجسس و همچنين كمك اهالي منطقه پس از يك ساعت و نيم جستجو، اجساد يخ‌زده اين سه نفر از زير بيش از دو متر برف بيرون كشيده شد.محمدي با بيان اينكه اين افراد به قصد رفتن به روستاي امام‌وردي، از ميني‌بوس عبوري در محور بجنورد-اسفراين پياده شده‌ بودند، خاطرنشان‌كرد: به علت باد و بوران شديد، اين سه نفر اسير كولاك شده و به دره سقوط كرده‌اند.

انتشار عكس‌هاي عروسي براي انتقام‌گيري از همسرسابق
رييس پليس فضاي تبادل اطلاعات فرماندهي انتظامي استان البرز از شناسايي و دستگيري فردي كه با پخش تصاوير همسر سابقش در يك سايت اينترنتي قصد انتقام‌جويي از وي را داشته خبر داد.
سرهنگ مهدي كاكوان با اعلام اين خبر گفت: در پي مراجعه زن جواني به پليس فتاي استان البرز و اعلام شكايت مبني بر اين كه شخص ناشناسي در يكي از سايت‌هاي اينترنتي اقدام به انتشار و پخش تصاويري از وي كرده كه اين امر موجب هتك حيثيت و از بين‌رفتن آبروي وي شده است پيگيري موضوع در دستور كار ماموران پليس فتا قرار گرفت.به گزارش ايسنا، وي با بيان اينكه شاكي در ادامه اظهاراتش عنوان كرد كه احتمال دارد همسرسابقش، عكس‌هاي ازدواجشان را در اينترنت منتشركرده باشد گفت: شاكيه در ادامه اظهارات خود عنوان كرد كه احتمال مي‌دهد كه «بهزاد- ز» به قصد انتقامجويي و آبروريزي اين عمل را انجام داده باشد.كاكوان افزود: ماموران پس از هماهنگي‌قضايي، بهزاد را براي انجام بازجويي به پليس احضار كردند، اما وي اذعان داشت كه شكايت شاكي را قبول ندارد و ادعاي وي را كذب دانست وعنوان كرد كه شاكيه به قصد انتقام‌جويي و تحقير وي اين ادعاي كذب را مطرح كرده است.وي تصريح كرد: ماموران با توجه به اظهارات شاكيه مبني بر اين كه تعدادي عكس، فيلم و سي‌دي مربوط به دوران ازدواج آنان در اختيار متهم بوده است به منظور صحت و سقم موضوع، با مجوز قضايي از منزل متهم بازرسي به عمل آمد كه تعداد زيادي عكس و فيلم مربوط به شاكيه به همراه دو دستگاه كيس حاوي عكس‌ها كشف شد كه با بررسي دقيق ماموران مشخص شد كه متهم با دراختيار داشتن تصاوير و فيلم‌هاي دوران ازدواج و سوءاستفاده از آن با ايجاد وبلاگي در يكي از سايت‌هاي اينترنتي قصد انتقام‌جويي از همسر سابقش را داشته است.رييس پليس فتاي استان البرز در پايان گفت: متهم دستگيرشده با توجه به اسناد و مدارك موجود به ناچار به جرم خود اعتراف كرد كه پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل دادسرا شد.

دستگيري دزداني كه اتوبوس نظامي سرقت مي‌كردند
دو مرد تبهكار كه اتوبوس ارگان هاي نظامي را در ورامين سرقت مي‌كردند پس از دستگيري به 9 فقره دزدي اعتراف كردند.
مردي با مراجعه به شعبه دوم دادسراي ورامين با طرح شكايتي گفت: من راننده سرويس يكي از ارگان هاي نظامي هستم. وقتي خواستم به دنبال كاركنان بروم متوجه سرقت اتوبوس شدم.به گزارش مهر، پس از اين شكايت پرونده براي رسيدگي در اختيار كارآگاهان مبارزه با سرقت پليس آگاهي قرار گرفت و ماموران تجسس ها براي شناسايي سارقان را آغاز كردند. در حالي كه هيچ ردي از سارق يا سارقان در دست نبود چند شكايت مشابه ديگر نيز در اداره آگاهي مطرح شد.بررسي شكايت ها نشان داد، تمام سرقت ها نيمه هاي شب انجام شده و دزدان سراغ اتوبوس ارگان هاي نظامي مي‌روند. با توجه به نحوه سرقت ها ماموران احتمال دادند سارقان حرفه اي مرتكب اين دزدي ها مي‌شوند به همين خاطر تحقيقات را بر روي سارقان حرفه اي و سابقه دار تمركز كرده و ردپاي يك تبهكار حرفه اي به نام سعيد را در اين سرقت ها كشف كردند.در ادامه با رديابي هاي پليسي سعيد در ورامين شناسايي و دستگير شد. او در بازجويي هاي مقدماتي منكر سرقت شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: از حدود يك ماه قبل با همدستي يكي از دوستان سرقت ها را آغاز كرديم. نيمه هاي شب در شهر پرسه مي‌زديم و اتوبوس هايي كه در محل هاي خلوت پارك شده بودند را شناسايي مي‌كرديم. بعد هم آن را سرقت كرده و به دو مالخر در تهران و قزوين مي‌فروختيم. به دليل اين سراغ خودروهاي نظامي مي‌رفتيم كه مي‌دانستيم در اين ماجرا راننده متضرر نمي‌شود.با اين اعترافات ماموران همدست سعيد و دو مالخر را دستگير كرده و موفق به كشف 9 اتوبوس سرقتي شدند.متهمان پس از اعتراف به جرم خود با دستور بازپرس كوهپايه روانه زندان شدند.

64 هزار عدد انواع مواد محترقه كشف شد
فرمانده ويژه انتظامي شرق تهران از متلاشي شدن يك كارگاه توليد مواد محترقه و كشف 64 هزار عدد انواع اين مواد خبر داد.
سرهنگ فيروز فتحي در گفت‌وگو با فارس گفت: طي تماس شهروندان با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 كارگاهي در منطقه خاتون‌آباد كه اقدام به تهيه و توليد مواد محترقه مي‌كرد، شناسايي و موضوع در دستور كار ماموران انتظامي كلانتري خاتون آباد و پليس امنيت عمومي شرق استان تهران قرار گرفت. وي ادامه داد: با زير نظر گرفتن كارگاه مزبور و انجام اقدامات اطلاعاتي و نهايتا با هماهنگي مقام قضايي طي عملياتي غافلگيركننده مكان مورد نظر محاصره و مورد بازرسي قرار گرفت.فرمانده ويژه انتظامي شرق تهران اظهار داشت: در اين كارگاه ضمن كشف مقادير بسياري از مواد اوليه ساخت و بسته بندي مواد محترقه، حجم متنابهي كربنات پتاسيم، سولفات روي، نيترات سديم و تعداد 64 هزار عدد انواع مواد محترقه كشف و ضبط شد.وي گفت: در همين راستا يك دستگاه خودرو كه به توسط آن مواد محترقه توزيع مي‌شد نيز توقيف شد.اين فرمانده انتظامي با اعلام اينكه مالك كارگاه مزبور دستگير شده، ‌اظهار داشت: اين فرد به نام”م-ن” هم اكنون در بازداشت به سر مي‌برد.فتحي ادامه داد: با توجه به اهميت و خطرزا بودن اين كارگاه ماموران انتظامي براي مراقبت از كارگاه مستقر شدند اما در شب هنگام دو نفر از اراذل و اوباش منطقه كه سابقه شرارت و درگيري را در پرونده خود دارند، اقدام به آتش زدن كارگاه كردند.وي گفت: خوشبختانه با هوشياري ماموران اين دو فرد به اسامي علي اصغر و امين نتوانستند به نيت خود دست يابند و هر دو در يك عمليات تعقيب و گريز به دام ماموران پليس افتادند. فرمانده ويژه انتظامي شرق تهران در پايان از شهروندان خواست از آنجايي كه مواد محترقه صدمات جبران ناپذيري را براي شهروندان به همراه دارند، در صورت مشاهده كارگاه‌هاي ساخت اين گونه مواد مراتب را سريعا از طريق مركز فوريت‌هاي پليس اطلاع رساني كنند.

برخورد مرگبار پرايد با كناره اتوبان
رييس مركز كنترل و فرماندهي پليس راهور از برخورد مرگبار سواري پرايد و مرگ يك تن خبرداد.
سرهنگ رضا سلبي در گفت‌و گو با ايسنا، در مورد مهمترين تصادفات به برخورد يك دستگاه خودروي سواري پرايد با كناره اتوبان در شهر مشهد اشاره كرد و گفت: اين حادثه كه در يكي از اتوبان‌هاي مشهد رخ داد كه موجب كشته‌شدن يك تن و مجروحيت سه نفر ديگر شد.وي افزود: بررسي كارشناسان تصادفات پليس‌راهور نشان داد كه ناتوانايي راننده در كنترل وسيله نقليه ناشي از تخطي از سرعت مطمئنه علت بروز اين حادثه بوده است.وي همچنين با بيان اينكه در جاده‌هاي كشور تنها چهار فقره تصادف منجر به فوت رخ داده است گفت: در اين تصادفات نيز چهار نفر جان خود را از دست داده‌اند.

خودكشي مردي كه روي همسرش اسيد پاشيد
مردي به علت اختلافات خانوادگي پس از پاشيدن اسيد روي همسرش با شليك دو گلوله خودكشي كرد.
ماموران كلانتري 11 ياسوج مركز استان كهكيلويه و بويراحمد در چند روز گذشته از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 از وقوع يك مورد اسيدپاشي در يكي از محلات اين شهر باخبر شدند.به گزارش ايسنا، ماموران كلانتري در تحقيقات خود دريافتند زني به دليل اختلافات خانوادگي از سوي همسرش از ناحيه سر، صورت، گردن، سينه، كمر، دست و پاي مورد اسيد پاشي واقع شده است.مرد با مراجعه به محل بستري همسرش، سر مصدوم را مورد هدف شليك گلوله يك قبضه اسلحه كمري قرار داد و سپس با شليك دو گلوله ديگر نيز به زندگي خود پايان داد.

ارسال نظر

دوشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن