تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815550631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس‌جمهور: شياطين عالم از داخل و خارج خيمه زده‌اند تا موتور محرك بشر را متوقف كنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: رييس‌جمهور: شياطين عالم از داخل و خارج خيمه زده‌اند تا موتور محرك بشر را متوقف كنند
دولت - رييس جمهور در مراسم افتتاح بيمارستان 200 تخت‌خوابي در قزوين گفت: انقلاب ما در راستاي آرمان عدالت جهاني و حاكميت صالحان و مصلح كل و باز كردن غل و زنجير از فطرت انسان‌ها بوده است.


محمود احمدي‌نژاد گفت: ايران يك پرچم است و دنيا به آن نگاه مي‌كند. راه ديگري جلوي بشريت وجود ندارد. ماركسيست‌ها به تاريخ پيوستند و مي‌بينيم كه ليبرال‌ها در جهان چه كرده‌اند. كشتار در مقياس ميليوني و غارت و تحقير ملت‌ها دستاورد ليبرال‌هاست و ملت‌ها ديگر به اين‌ها اميدي ندارند و به دنبال راه جديدي هستند؛ راهي كه آسماني و بر مبناي يگانه‌پرستي است و من فكر مي‌كنم كه ماموريت ملت ما معرفي اين راه به جهانيان است. دنياي ما پر از مشكلات و محدوديت‌هاست و وقتي به آرامش مي‌رسيم كه به حاكميت جهاني عدالت برسيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود خاطرنشان كرد: شياطين در همه‌ عالم از داخل و خارج خيمه زده‌اند كه موتور محرك بشر براي حركت به سوي قله‌هاي آرماني را متوقف كنند و حتي نمي‌خواهند نام امام زمان (عج) به گوش ملت‌ها برسد. شياطين بسيج شده‌اند كه نگذارند ايران ساخته و شكوفا شود و انديشه توحيدي را به گوش جهانيان برساند و ماموريت ما اين است كه آرمان‌هاي الهي پيامبر (ص) را به گوش ديگران برسانيم و آن را تا جاي ممكن انجام دهيم.

اهم سخنان رييس جمهور در ادامه به نقل از ايسنا مي‌آيد:

* انقلاب ما در نقطه‌اي متوقف نيست و سقف پروازي براي آن تعيين نشده است. گرچه به باور ما ساختن ايران و اصلاح جهان در يك راستا است و همه بايد دست به دست دهيم و ايران را بسازيم.
* امروز در همه جاي دنيا نياز به درمان‌هاي پيشرفته و داروهاي پيچيده‌ جديد احساس مي‌شود و متخصصان ما در بخش بهداشت و درمان حركت بسيار خوبي را در اين زمينه آغاز كردند. داروهاي فاكتور هفت كه متعلق به بيماران هموفيلي است را توليد كردند؛ به طوري كه ضمن تامين نياز داخلي، براي صادرات نيز دارو توليد مي‌شود.
* همان‌طور كه مي‌دانيد داروهاي نوتركيب امروز در دست كشورهاي خاصي به صورت انحصاري قرار دارد و آن‌ها نيز در ارايه‌ اين داروها محدوديت ايجاد مي‌كنند. حتي حاضر نبودند براي ساخت راديوداروها در كشورمان به نيروگاه اتمي تهران سوخت هسته‌يي بدهند، اما متخصصان ما در زمينه‌ ساخت اين داروها به موفقيت‌هاي خوبي دست پيدا كرده‌اند؛ به طوري كه طبق آن‌چه به من گفتند، در ماه‌هاي آينده شش داروي جديد ساخته و به بازار ارايه مي‌شود.
* اميدوارم تا پايان سال 90 پروژه مسكن مهر به جايي برسد كه ديگر بازار نياز عقب‌افتاده در حوزه‌ مسكن نداشته باشد و شاهد تلاطم‌هاي سنگين در آن نباشيم و جوانان كشور ما دغدغه‌ مسكن نداشته باشند.
* طرح مسكن مهر گام اول دولت در بخش مسكن است و پاسخي به نيازهاي متراكم در اين حوزه است. در گام بعدي ما بايد به سمت تغيير معماري شهرسازي و وضع زندگي مردم برويم؛ چراكه به باور ما مسكن تنها يك خوابگاه نيست بلكه محلي براي زندگي، تربيت و رشد و تعالي خانواده است.

27219

دوشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن