تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820961087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بمناسبت ايام مبارك دهه فجر؛افتتاح دو طرح صنعتي و توليدي در شهرك صنعتي كنگاور كرمانشاه خبرگزاري موج -


واضح آرشیو وب فارسی:موج: بمناسبت ايام مبارك دهه فجر؛افتتاح دو طرح صنعتي و توليدي در شهرك صنعتي كنگاور كرمانشاه خبرگزاري موج -


۱۷ بهمن ۱۳۹۰ (۱۴:۲۱ب.ظ)

بمناسبت ايام مبارك دهه فجر؛

افتتاح دو طرح صنعتي و توليدي در شهرك صنعتي كنگاور كرمانشاه
خبرگزاري موج - سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان كرمانشاه از آغاز فعاليت دو طرح صنعتي بخش خصوصي در شهرك صنعتي كنگاور خبر داد: اين واحدهاي با سرمايه گذاري 17 ميليارد ريال و اشتغالزايي 30 نفر در كنگاور به بهره برداري رسيد.

به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كرمانشاه، محسن رستمي درحاشيه افتتاح اين واحد‌ها با اشاره به وضع موجود صنعت در استان گفت: هم اكنون بيش از ۹۰۰ واحدصنعتي داراي پروانه بهره برداري با سرمايه گذاري ۲۴۰۰ ميليارد تومان و اشتغالزايي حدود ۳۲ هزار نفر در استان وجود دارد.
وي با اشاره به رشد صنعت در استان بعد از انقلاب اسلامي افزود: استان كرمانشاه داراي سه مجموعه پتروشيمي است كه از نظر تعداد پتروشيمي در مراكز استان‌ها، جزء سومين استان برخوردار از اين صنعت مي‌باشد.
رستمي در ادامه گفت: از اين سه واحد، دو واحد فعال و واحد سوم پتروشيمي پليمر بزودي به بهره برداري خواهد رسيد.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كرمانشاه اظهار داشت: طرحهاي بزرگ فولادي در استان درحال پيگيري است و فعاليتهاي اجرايي آن‌ها آغاز شده است.
مهندس رستمي با اشاره به طرح پالايشگاه كرمانشاه كه از مصوبات سفرهاي استاني رياست محترم جمهور مي‌باشد، افزود: انشاالله در آينده شاهد صنايع بزرگ و باتكنولوژي روز دنيا در استان خواهيم بود.
سرپرست سازمان صنعت، معدن وتجارت استان كرمانشاه در ادامه با اشاره به برنامه‌هاي اين سازمان در ايام دهه فجر انقلاب اسلامي افزود: در دهه فجر حدود ۳۰ واحد صنعتي با سرمايه گذاري حدود ۴۰ ميليارد تومان و اشتغال براي ۵۳۵ نفر افتتاح خواهد شد.

دوشنبه|ا|17|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن