تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814741186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه ورزش استان بوشهر/سالن ورزشي چند منظوره روستاي عامري بوشهر افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه ورزش استان بوشهر/سالن ورزشي چند منظوره روستاي عامري بوشهر افتتاح شد
سالن ورزشي چند منظوره روستاي عامري بوشهر افتتاح شد
بوشهر - خبرگزاري مهر: افتتاح سالن ورزشي چند منظوره روستاي عامري، جشنواره بازيهاي بومي و محلي در روستاي آباد، ورود دوچرخه سوار ايرانگرد به گناوه و همايش بزرگ پياده روي در بخش ريز شهرستان جم از مهمترين عناوين خبرهاي ورزشي استان بوشهر است.

به گزارش خبرگزاري مهر، با حضور مدير كل ورزش و جوانان، معاونين اداره كل و مسئولين محلي شهرستان ديلم سالن شهداي عامري به مناسبت دهه مباركه فجر افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.

مدير كل ورزش و جوانان استان در اين آيين اظهار داشت:سالن ورزشي چند منظوره روستاي عامري به عنوان اولين پروژه ورزشي روستايي شهرستان ديلم، در ايام الله دهه فجر مورد بهره برداري قرار مي گيرد.

رضا جمشيدي افزود: اين سالن چند منظوره با يكهزارو150 متر مساحت در يك طبقه با اعتباري افزون بر پنج ميليارد ريال در مجموعه ورزشي روستاي عامري شهرستان ديلم احداث شده است.

وي اضافه كرد: سالن ورزشي روستاي عامري شامل بخش اداري، نمازخانه، بخش ورزش هاي گروهي و سرويس هاي بهداشتي است.

جشنواره بازيهاي بومي و محلي استان در روستاي آباد تنگستان برگزار مي شود

رييس هيئت روستايي و عشايري استان بوشهر گفت: به مناسبت دهه مبارك فجر جشنواره بازيهاي بومي و محلي استان با حضور آقاي نيك بين سر پرست فدراسيون روستايي و عشايري كشوردر تاريخ 17 بهمن ماه راس ساعت 13 در روستاي آباد از توابع شهر ستان تنگستان برگزار مي شود.

محمد سر تليان افزود: در حاشيه اين همايش مجمع عمومي و ساليانه هيات روستايي و عشايري نيز با سر پرست فدراسيون رو ستايي و عشايري كشور و اعضاي مجمع برگزار خواهد شد.

سپاه امام صادق(ع) قهرمان شناي ليگ بسيج كشور شد

هفته پاياني ليگ شناي بسيج كشور با حضور 8 تيم بصورت متمركز به ميزباني استان بوشهر در تاريخ 14 بهمن ماه در استخر كميته امداد امام خميني (ره) تنگك بوشهر بر گزار شد.

در پايان اين رقابت‌ها تيم سپاه امام صادق (ع) بوشهر با مربيگري محمد منصورزاده مربي بوشهري تيم ملي كشور به مقام قهرماني رسيد و تيم‌هاي خراسان رضوي و سمنان نيز به ترتيب دوم و سوم شدند.

دوچرخه سوار ايرانگرد وارد بندرگناوه شد

دوچرخه سوار ايرانگرد ساكن تهران كه به مناسبت گراميداشت دهه مبارك فجر گردش دوره اي خود را از خرمشهر آغاز كرده روز شنبه وارد بندرگناوه در شمال استان بوشهر شد.

جمشيد تحويل داري يكتا در محل گلزار شهداي اين شهرستان، هدف از گردش خود را گراميداشت دهه فجر و مدت زمان آن را 33 روز به ميمنت سي و سومين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي عنوان كرد و گفت: دراين مدت فاصله خليج فارس از اروند كنار تا بندرعباس را طي مي كند.

وي كه 66 سال سن دارد و كارمند بازنشسته شهرداري تهران است، گفت: مدت هشت سال است كه دوچرخه سواري مي كند.

وي اظهار داشت: در هر روز بين 77 تا 95 كيلومتر ركاب مي زند و هر دو ساعت يكبار استراحت مي كند و از خوراكي هاي مقوي و مغزها همچون گردو و انجير خشك براي جبران هدررفت آب و انرژي بدن خود بهره مي برد.

اين دوچرخه سوار با بيان اينكه علاوه بر دوچرخه سواري علاقه وافري به كوهنوردي دارد، گفت: به چندين قله ازجمله هيماليا و همچنين قله آلاگسي كشور ارمنستان صعودكرده است.

چهارمين قهرماني متولي بوشهر در ليگ بيس‌بال كشور

در ديدار پاياني مسابقات ليگ بيس‌بال كشور، تيم‌هاي كرمان و بوشهر در ورزشگاه شهيد سليمي‌كيا در كرمان به مصاف هم رفتند كه در پايان تيم بوشهر موفق شد با نتيجه 15 بر 10 از سد ميزبان مسابقات عبور كند و براي چهارمين سال متوالي عنوان قهرماني مسابقات را از آن خود سازد.

در ديگر مسابقات تيم‌هاي البرز و گيلان به مصاف هم رفتند كه گيلاني‌ها با برتري در اين مسابقه عنوان سومي را از آن خود ساختند و تيم البرز نيز با تحمل اين شكست عنوان چهارمي مسابقات را به دست آورد.

پس از پايان اين مسابقات با برگزاري آيين اختتاميه رقابت‌ها، مدال‌ها و جام قهرماني تيم بوشهر به بازيكنان و مربيان اين تيم اهدا و پس از آن مدال‌هاي تيم‌هاي دوم تا سوم به آنها اهدا شد.

امير بختياري، اصغر وقاري، سيدعبدالله ميهنيان‌آزاد، حسام عارف‌زاده، علي ملكي، هادي علي‌نقي، محسن محمدي، سبحان سليمي، علي امامزاده و محسن احمدي به عنوان 9 نفر برتر مسابقات در هر پست معرفي شدند.

همچنين مسابقه پيشكسوتان بيس‌بال در حاشيه برگزاري اين مسابقات برگزار شد و مهران سجادي و حسام عارف‌زاده به عنوان پديده و بهترين نفراتي كه براي نخستين‌بار در ليگ بيس‌بال كشور شركت داشته‌اند مشخص و معرفي شدند.

همايش بزرگ پياده روي در بخش ريز شهر ستان جم بر گزار شد

به مناسبت گراميداشت دهه مبارك فجر همايش بزرگ پياده روي خانوادگي از سوي نمايندگي ورزش و جوانان بخش ريزو با همكاري حوزه مقاومت امام حسين (ع)، بخشداري، شهرداري و شواري شهر ريز از محل اداره ورزش و جوانان اين بخش با حضور 1500 نفر به مسافت چهار كيلومتر تا دره كمه زرد برگزار شد كه در پايان به 43 نفر به قيد قرعه جوايزي اهدا شد.

© 2003 Mehr News Agency .

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 320]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن