تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813535149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برگزاري جشنواره بين المللي شعر فجر/ 14 مجروح در حوادث رانندگي كرمانشاه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: برگزاري جشنواره بين المللي شعر فجر/ 14 مجروح در حوادث رانندگي كرمانشاه
برگزاري جشنواره بين المللي شعر فجر/ 14 مجروح در حوادث رانندگي كرمانشاه
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: برگزاري جشنواره بين المللي شعر فجر، 14 مجروح در حوادث رانندگي كرمانشاه و ... از عناوين اخبار امروز استان كرمانشاه است.

به گزارش خبرگزاري مهر، مصيب چراغي گفت: ششمين جشنواره بين المللي شعر فجر در روز دوشنبه 17 بهمن ماه ساعت 18 برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگي و هنري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمانشاه افزود: قرار بود اين جشنواره در روز سه شنبه 18 بهمن برگزار شود اما بنا به دلايلي اين جشنواره يك روز زودتر برگزار خواهد.

چراغي گفت: تعداد 48 نفر از شاعران برجسته كشوري در اين جشنواره حضور دارند و اين براي استان كرمانشاه و اهالي شعر يك افتخار بزرگ است.

14 مجروح در حوادث رانندگي استان كرمانشاه

حوادث رانندگي رخ داده در محورهاي مواصلاتي استان كرمانشاه، طي 24 ساعت گذشته 14 مجروح بجا گذاشت.

صبح روز گذشته، در پي اعلام مركز فوريتهاي پليسي 110 مبني بر وقوع يك فقره تصادف منجر به جرح در محور صحنه – بيستون استان كرمانشاه ، بلافاصله ماموران پاسگاه "سمنگان" شهرستان صحنه جهت بررسي موضوع به محل اعزام شدند.

با حضور ماموران در محل مشاهده شد ، يك دستگاه سواري "ال 90" بدلايلي از جاده منحرف و واژگون شده است و در اثر اين حادثه راننده 38 ساله و سرنشينان خودرو كه همسر و فرزندان 9 و 11 ساله وي مي باشند مجروح شده اند.

با هماهنگي هاي به عمل آمده، 4 مجروح حادثه توسط اكيپ اعزامي از مركز فوريتهاي درماني به بيمارستان اعزام شدند.

براساس اين گزارش، طي 24 ساعت گذشته و در ساير حوادث رانندگي رخ داده در محورهاي مواصلاتي استان كرمانشاه، 10 نفر ديگر نيز زخمي شده و روانه مراكز درماني شدند.

كارگاه آموزشي امنيت و حفاظت در فناوري اطلاعات برگزار شد

حسين يعقوبي گفت: براي ارتقاي امنيت و افزايش ضريب هاي حفاظتي فناوري اطلاعات همه مسئولان IT مراكز تابعه دانشگاه در كارگاه آموزشي امنيت و حفاظت در فناوري اطلاعات شركت كردند.

مدير اداره آمار و فناوري اطلاعات دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه تاكيد كرد: در اين كارگاه ضمن تبيين اهداف و رويكردهاي گسترش سرويس هاي فناوري اطلاعات همكاران توسط آقايان موسوي و تركاشوند با اصول حفاظت در فناوري اطلاعات آشنا شدند.

نوبخت: كرمانشاه بايد آماده پذيرايي ميهمانان نوروزي شود

محمدرضا نيكبخت گفت: مردم كرمانشاه مشهور به مردمي مهمان نواز هستند و طبيعي است كه مهد تمدن و تاريخ بايستي مردماني اين چنيني داشته باشد.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي كرمانشاه افزود: مسئولان، معاونين دانشگاه بايد استان زيبا و جذاب كرمانشاه را براي پذيرايي از ميهمانان نوروزي آماده كنند.

نيكبخت گفت: استان كرمانشاه با داشتن اماكن تاريخي، فرهنگي و باستاني محلي خوب براي گردشگران و ميهمانان نوروزي خواهد بود و از مسئولان بهداشتي و درماني دانشگاه خواست كه از همين حالا با برنامه ريزي رستورانهاي سطح شهر را پايش نموده و كشيك هاي درمانس و خدماتي كه در مراكز آموزشي درماني و بيمارستانهاي استان قابل ارائه است را هم به مسافران معرفي نمايند.

وي افزود: با جذابيت استان پيش بيني مي شود تعداد مسافران نوروزي امسال خيلي بيشتر شود و ما بايد سعي كنيم در خصوص ماندگاري آنان در استان برنامه هاي خاص داشته باشيم.

وي در پايان پوشش جاده اي و شهري توسط مركز مديريت حوادث و فوريتهاي پزشكي استان، ارائه خدمات به موقع بيمارستان ها و جلب همكاري ساير سازمان هاي سلامت محور را در ايام نوروز مهم قلمداد نمودند و پرداختن به سلامت غذايي رستوران ها را از رسالت دانشگاه دانست و برآن تاكيد كرد.

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن