تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرکس نماز را سبک بشمارد ، بشفاعت ما دست نخواهد یافت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817123890




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انجام طرح‌هاي سفرهاي هيأت دولت به نيمه رسيد اجراي 68 مصوبه سفرهاي استاني در شهرستان ميانه


واضح آرشیو وب فارسی:ايران: انجام طرح‌هاي سفرهاي هيأت دولت به نيمه رسيد اجراي 68 مصوبه سفرهاي استاني در شهرستان ميانه
ميانه - رباب تيموري (خبرنگار ايرنا) سفرهاي استاني هيأت دولت كه ابتكار دولت نهم بوده زمينه‌اي را فراهم كرد تا مسئولان ارشد اجرايي كشور با حضور در مراكز استان‌ها و شهرستان‌ها مشكلات و كمبودها را از نزديك لمس و براي رفع آنها تصميمات كاربردي اتخاذ كنند.
‌در سه دوره سفر استاني هيأت دولت به آذربايجان‌شرقي شخص رئيس جمهور و يا وزرا علاوه بر حضور در تبريز به ديگر شهرستان‌هاي استان نيز سفر كرده و در جريان مشكلات آنها قرار گرفتند. همچنين درجلسات هيأت دولت مشكلات تمام شهرستان‌ها احصا و براي رفع آنها مصوبه‌هايي تصويب شد. سفر اول هيأت دولت به آذربايجان شرقي براي شهرستان ميانه 47 مصوبه، سفر دوم 46 مصوبه و سفر سوم 43 مصوبه در پي داشت.
باقي ماندن 15درصد از مصوبات سفر اول دولت در ميانه
براساس مصوبات سفر اول به ميانه،‌ عمليات بازسازي بيمارستان امام خميني (ره ) اين شهرستان در سال 89 با 2 ميليارد ريال اعتبار آغاز و امسال نيز 13ميليارد ريال براي تكميل آن در اختيار پيمانكار قرار گرفته است.
همچنين فاز اول چهار خطه كردن جاده ميانه - سرچم به طول 5/11 كيلومتر با 113ميليارد ريال اعتبار آغاز شده، تصفيه‌خانه‌هاي فاضلاب شهرك صنعتي ميانه در حال اجرا بوده و يك واحد 800 هزار تني فولاد خام نيز ساخته شده است.دانشكده
فني - مهندسي ميانه به بهره برداري رسيده و امسال دانشجو پذيرفته است. منطقه گردشگري كندوان با 90 درصد پيشرفت فيزيكي درحال ساخت بوده و شش واحد پانسيون پزشكان به بهره‌برداري رسيده و شش واحد نيز درحال تكميل است. همچنين از مصوبات سفر اول، عمليات زيربنايي شهرك صنعتي كاغذكنان و آتش نشاني شماره سه ميانه تكميل و به بهره‌برداري رسيده است.
ساخت 123 واحد مسكن روستايي در سال 85، گازرساني به 57 روستاي اين شهرستان، ساخت دو باب سالن ورزشي و تخريب و بازسازي 16 مدرسه با 93 كلاس درس از ديگر مصوبات اين سفر بود كه به طور كامل اجرايي شده است. با اين شرح درمجموع
85 درصد مصوبات سفر اول دولت به استان در خصوص ميانه اقدام شده و 15 درصد آن در دست اقدام است.
انجام67 درصد مصوبات سفر دوم دولت در ميانه
براساس مصوبات سفر دوم، ساخت شهرك صنعتي تركمانچاي در حال اقدام بوده و سالن ورزشي 2 هزار و 500 نفري نيز در حال پيگيري است. سالن ورزشي چند منظوره كارگران با شش ميليارد ريال اعتبار به بهره‌برداري رسيده، استخر سرپوشيده كارگران با پيشرفت 45 درصد و باشگاه باستاني ميانه با پيشرفت فيزيكي40 درصد در حال اجرا بوده و همچنين اعتبار لازم براي تكميل سالن ورزشي سبز- ارباط ميانه و ايجاد مركز بهداشتي درماني تركمانچاي- گوندوغدي از محل اعتبارات استاني تأمين شده است.
براساس مصوبات اين سفر، همچنين دو باب پايگاه امداد و نجات جاده اي ترك - ميانه‌- مياندوآب ساخته شده و گازرساني به 14روستا نيز انجام شده است.
اين گزارش حاكي از آن است كه 67 درصد مصوبات سفر دوم دولت به استان در ميانه اقدام شده، 17 درصد در دست اقدام بوده و 15 درصد در دست پيگيري است.
23 درصد مصوبات سفر سوم دولت در ميانه اجرا شده است
بر اساس مصوبات سفر سوم نيز يكهزار و 930 واحد مسكوني روستايي نوسازي وبهسازي شده، 2 دستگاه آمبولانس براي شبكه بهداشت و درمان ميانه تهيه شده و11 ميليارد و 500 ميليون ريال اعتباربراي حذف نقاط حادثه خيز اين شهرستان اختصاص يافته است.
همچنين براي آسفالت راه اصلي اين شهرستان 9 ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني و 2 ميليارد و 195 ميليون ريال از محل اعتبارات ملي هزينه شده است.راه ميانه - مياندوآب نيز بر اساس مصوبات سفر سوم در حوزه ميانه تا طوق تكميل شده است.
از ديگر ثمرات سفر سوم هيأت دولت به آذربايجان شرقي، ايجاد شبكه‌هاي آبياري و زهكشي آيدوغموش در سال گذشته بود كه در مجموع 99 ميليارد و 575 ميليون ريال از محل اعتبارات استاني و ملي براي آن لحاظ شده است. همچنين 3 ميليارد ريال براي دانشكده فني و مهندسي ميانه اختصاص يافته و اعتبار لازم براي ساماندهي رودخانه‌ها،‌ تجهيز ستاد حوادث شهرستان و جمع‌آوري آب‌هاي سطحي و ساختمان بحران آتش‌نشاني ميانه و ترك تأمين شده است.
براساس اين گزارش، 23 درصد مصوبات سفر سوم در شهرستان ميانه اقدام شده، 26 درصد در دست اقدام بوده، 49 درصد در حال پيگيري است و دو درصد اقدام نشده است.
تقي خلفاپور فرماندار ميانه در اين خصوص اظهارداشت: از47 مصوبه ويژه اين شهرستان در دور اول سفر هيأت دولت به آذربايجان شرقي،‌ 40 مورد به طور كامل اقدام شده و 7 مورد در دست اقدام است. از 46 مصوبه سفر دوم نيز 31 مورد اقدام شده و 8 مورد در دست اقدام و 7 مورد در دست پيگيري است.دور سوم سفر دولت به استان نيز 43 مصوبه براي ميانه درپي داشت كه 10 مورد آن اقدام شده، 11 مورد در دست اقدام بوده و 21 مورد در حال پيگيري است. وي تصريح كرد: در مجموع صد درصد مصوبات دور اول، ‌85 درصد مصوبات دور دوم و 49 درصد مصوبات دور سوم تحقق يافته ،اقدام شده يا در دست اقدام است.

دوشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران]
[مشاهده در: www.iran-newspaper.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن