تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817314806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار
اهداي تنديس"حلقه ارجان 1390" به بيمه پارسيان
آرام رشيدي مدير روابط عمومي بيمه پارسيان، به نمايندگي از اين شركت، لوح و تنديس جشنواره حلقه ارجان،( تنديس حلقه ارجان 1390 ) را به خاطر نفوذپذيري تبليغات دريافت كرد.
هيئت داوران اين جشنواره، تنديس حلقه ارجان را به خاطر موفقيت بيمه پارسيان در نفوذپذيري تبليغات اين شركت اهدا كرد.حلقه ارجان كه به عنوان نماد قدرت، نفوذ و ماندگاري سازمان هاي ايراني به شمار مي‌رود در دومين جشنواره خود با ارزيابي و تحقيق در قالب يك جامعه آماري 11هزار نفري و با بررسي سازمان هاي مختلف و متغير قرار دادن خدمات و نفوذپذيري تبليغات؛ تنديس و لوح تقديرحلقه ارجان را به روابط عمومي بيمه پارسيان اهدا كرد.

امنيت خدمات كارت‌هاي بانك سرمايه افزايش يافت
به منظور تنوع در خدمات بانكداري اينترنتي، بانك سرمايه اقدام به ايجاد « وب سرويس كنترل امنيتي فراخواني لينك هاي مستقل خدمات اينترنتي كارت سرمايه در وب سايت بانك » نمود.
اين بانك اقدام به افزايش سطح امنيت در لينك هاي خريد شارژ ايرانسل، خريد شارژ همراه اول، پرداخت قبوض، پرداخت دسته اي قبوض و اعلام موجودي كارت هاي سرمايه جهت استفاده مشتريان از سرويس هاي مختلف بانكداري اينترنتي، در وب سايت خود نموده است. لذا از اين پس هموطنان گرامي مي‌توانند با مراجعه به وب سايت بانك سرمايه با اطمينان خاطر بيش از پيش از خدمات بانكداري اينترنتي بهره مند گردند. در ادامه اين گزارش آمده است: بانك سرمايه اولين بانكي است كه به اين صورت كنترل هاي امنيتي را براي انجام خدمات بانكداري اينترنتي به مشتريان خود ارائه مي‌دهد. شايان ذكر است، از اين خدمات تنها از طريق وب سايت بانك سرمايه به نشاني www.sbank.ir امكان پذير مي‌باشد.

اعضاي جديد هيات عامل ايدرو معرفي شدند
اعضاي جديد هيات عامل سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران (ايدرو) در مراسمي در محل اين سازمان معرفي شدند.
در اين مراسم ضمن قدرداني از زحمات دكتر محسن حاتم، مهندس رستم قاسمي و حسن شيخ نيا به عنوان اعضاي قبلي هيات عامل ايدرو، آقايان محمدصادق مفتح (قائم مقام وزير صنعت، معدن و تجارت در امور اجرايي)، دكتر مهدي فتح‌اله (رييس موسسه مطالعات و پژوهش‌هاي بازرگاني) و مهندس مهرداد صباغي (معاون توسعه صنايع پيشرفته ايدرو) در كنار مهندس مجيد هدايت (رييس هيات عامل) و سيدرضا فاطمي‌امين (معاون برنامه‌ريزي وزارت صنعت، معدن و تجارت) به عنوان اعضاي هيات‌عامل سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران معرفي شدند.مهندس مجيد هدايت رييس هيات عامل ايدرو در اين مراسم ضمن تشكر و قدرداني از تلاش هاي اعضاي قبلي، به اعضاي جديد هيات عامل ايدرو خوشامد گفته و اين روز را آغاز برهه اي جديد در تاريخ سازمان گسترش ناميد. وي خاطرنشان كرد: فعاليت هاي ايدرو بطور خاص دو قشر مهم جامعه را در بر مي‌گيرد كه اولي جوانان فرهيخته و دانشمندان و نخبگان دانشگاهي كشور هستند كه ايده هاي آنها با يد تا مرحله تجاري سازي و ورود به بازارهاي داخلي و خارجي مورد حمايت قرار گيرد، و قشر دوم، هموطنان ساكن در نقاط محروم كشور هستند كه بايد با سرمايه گذاري لازم، در اين مناطق توسعه و اشتغال دائمي ايجاد كرد.

مهندس فراهاني بعنوان قائم مقام مديرعامل پست بانك ايران منصوب شد
طي ابلاغي از سوي دكتر محمدحسن محبيان رئيس هيات مديره و مديرعامل پست بانك ايران، مهندس مرتضي دستجاني فراهاني عضو هيات مديره با حفظ رديف سازماني بعنوان قائم مقام و جانشين وي منصوب شد.
در اين حكم آمده است؛ با عنايت به توانمندي، شايستگي و تجارب ارزشمند جنابعالي با حفظ رديف سازماني بعنوان قائم مقام و جانشين اينجانب جهت انجام امور داخلي بانك منصوب مي‌شويد. همچنين در اين ابلاغ ابراز اميدواري شده است با اتكال به خداوند متعال در تحقق اهداف و چشم انداز توسعه اي بانك موفق و مويد باشيد.گفتني است: مرتضي دستجاني فراهاني علاوه بر سمت هاي ذكر شده بعنوان نماينده بانك در هيات عالي نظارت بر ايجاد و بهره برداري از دفاتر ICT روستائي، مجري طرح ايجاد و راه اندازي دفاتر ICT روستائي، رئيس كميته هاي مبارزه با پولشوئي، پدافند غيرعامل، راهبري امنيت اطلاعات و راهبري سيستم ها، عضو شوراي فرهنگي و شورايعالي برنامه ريزي و كنترل برنامه هاي بانك و مشاور و نماينده مديرعامل در امور ايثارگران وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات مشغول به خدمت مي‌باشد.

انتشار فرم درخواست صدور ضمانتنامه ارزي بانك توسعه صادرات
مديريت امور بين‌الملل بانك توسعه صادرات ايران در اطلاعيه اي فرم هاي جديد درخواست صدور ضمانت نامه هاي ارزي اين بانك را منتشر كرد.
به گزارش پايگاه خبري اعتبار، مديريت اموربين‌الملل اين بانك، فرم هاي جديد درخواست صدور ضمانت‌نامه هاي ارزي اين بانك كه مطابق با بخشنامه هاي جديد بانك مركزي تغيير يافته است را در معرض دسترس مشتريان بانك قرار داد. بر اساس اين گزارش مشترياني كه درخواست صدور ضمانتنامه ارزي از سوي بانك توسعه صادرات ايران را دارند، بايد با مراجعه به شعب يا وب سايت بانك فرم هاي مربوطه را دريافت و پس از چاپ بر روي سربرگ هاي خود، آن ها را تكميل و همراه مدارك مورد نياز، به بانك تحويل دهند. اين گزارش مي‌افزايد، بانك توسعه صادرات ايران نسبت به صدور ضمانت نامه هاي صادراتي و وارداتي اقدام مي‌كند.

تاثيرافزايش نرخ سود بانكي برمعاملات بورس
گزارش تالار شيشه‌اي در آخرين هفته دي‌ماه از كاهش 11 درصدي ارزش معاملات و 16 درصدي تعداد خريداران در كنار رشد 370 واحدي شاخص كل بورس حكايت دارد.
بورس اوراق بهادار تهران كه در نخستين فصل زمستان شاهد رونق بهاري بود و پس از مدت‌ها حركت مثبت خود را از سر گرفت، طي چهار روز معاملاتي هفته گذشته با رشد 370 واحدي شاخص و رسيدن آن به عدد 25 هزار و 811 واحدي مواجه شد.اما تعطيلي ميان هفته و نيز ابهام در افزايش نرخ سود سپرده‌هاي بانكي عاملي شد تا بازار نتواند رشد ابتداي هفته خود را حفظ كند، درنتيجه معاملات اين هفته بورس با كاهش 23 درصدي خريداران و 11 درصدي ارزش كل معاملات مواجه شد.به اين ترتيب در هفته گذشته هزار و 238 ميليون سهم به ارزش 3 هزار و 157 ميليارد ريال مورد معامله قرار گرفت و علي‌رغم افزايش 10 درصدي حجم سهام معامله شده، ارزش معاملات بورس 11 درصد كاهش يافت.علاوه بر اين، دفعات معاملات با كاهش 16 درصدي مواجه شد و تعداد خريداران نيز با 23 درصد كاهش به 27 هزار و 226 نفر رسيد. اما افزايش نرخ دلار و نيز انتقاد مجلس از اجرا نشدن مصوبه شوراي پول و اعتبار موجب شد تا شاخص‌هاي بورس همچنان به روند صعودي خود ادامه دهند و شاخص كل بورس با 370 واحد افزايش به مرز 26 هزار واحد نزديك شود.به اين ترتيب بورس تهران در هفته گذشته و تحت تاثير ابهام در افزايش يافتن نرخ سود بانكي قرار گرفت و علي‌رغم رونق چشمگير در اول هفته، با عقب‌نشيني خريداران در روزهاي پاياني هفته رو به رو شد.

مسافران داخلي و خارجي بيمه مي‌شوند
هر چند در ايران بيمه مسافران داخلي و خارجي اختياري است اما شركت هاي بيمه اي كشور آمادگي ارائه خدمات بيمه اي به مسافران را دارند.
رييس كل بيمه مركزي در خصوص بيمه مسافراني كه از كشور خارج و يا به كشور وارد مي‌شوند، گفت: در برخي از كشورها بيمه مسافراني كه خارج و يا داخل مي‌شوند اجباري و در برخي از كشورها اين بيمه اختياري است. در صورتي كه مسافران به كشورهايي وارد شوند كه داشتن بيمه نامه اجباري است، به طور قطع در ايران بيمه مي‌شوند.‘سيد محمد كريمي’ با اشاره به اينكه در ايران داشتن بيمه نامه براي توريست هاي داخلي و خارجي اختياري است، تصريح كرد: تمام شركت هاي بيمه اي داخل كشور اين آمادگي را دارند كه مسافران داخلي و خارجي را تحت پوشش بيمه اي قرار دهند.

مازاد حساب جاري ايران چقدر مي‌شود؟
اكونوميست پيش‌بيني كرد كه مازاد حساب جاري ايران در سال جاري افزايش بيش از 17 ميليارد دلاري خواهد داشت. در مازاد حساب جاري ايران در سال گذشته را هشت ميليارد و 100 ميليون دلار (1.9 درصد توليد ناخالص داخلي) برآورد و پيش‌بيني كرد كه اين شاخص با 17 ميليارد و 800 ميليون دلار افزايش در سال جاري به 25 ميليارد و 900 ميليون دلار (5.1 درصد توليد ناخالص داخلي) برسد.اين موسسه انتظار دارد كه در سال آينده تراز حساب جاري ايران روند نزولي را در پيش بگيرد به طوري كه براي اين شاخص در سال آينده رقم 12 ميليارد و 200 ميليون دلار (2.1 درصد توليد ناخالص داخلي) پيش‌بيني شده است كه از كاهش 13 ميليارد و 700 ميليون دلاري برخوردار است.

ارسال نظر

شنبه|ا|1|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 244]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن