تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه اى كه در آن قرآن فراوان خوانده شود، خير آن بسيار گردد و به اهل آن وسعت داده ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815525064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نخستين تمرين تيم ملي كشتي آزاد زير نظر خادم برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نخستين تمرين تيم ملي كشتي آزاد زير نظر خادم برگزار شد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - كشتي

اولين تمرين تيم ملي كشتي آزاد زير نظر آقاي رسول خادم مدير تيمهاي ملي و امور فني عصر پنجشنبه در خانه كشتي برگزار شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) و به نقل از روابط عمومي فدراسيون كشتي، مرحله اول اردوي تيم ملي كشتي آزاد به منظور حضور در رقابتهاي المپيك 2012 لندن از امروز پنجشنبه در خانه كشتي آغاز شد.

در ابتداي اين تمرين رسول خادم مدير تيمهاي ملي كشتي در جمع كشتي گيران صحبتهايي در مورد اهميت تمرينات در ماههاي باقي مانده تا رويداد المپيك ايراد كرد.

در ادامه كشتي گيران به خانه كشتي شماره 2 رفتند تا تمرينات خود را در اين محل برگزار كنند، اردونشينان تمرينات خود را با دويدن و نرمش با ميانداري رضا لايق يكي از مربيان دعوتي به اردو آغاز كردند. در اين تمرين آزادكاران پس از چند دقيقه دويدن، چندين دقيقه نرمش هاي مختلف از جمله غلت، پشتك و سايه زدن را برگزار كردند. مدير تيمهاي ملي و امور فني در اين تمرين 50 دقيقه اي نفسگير و شاداب همراه با ساير كشتي گيران به نرمش پرداخت.

پس از پايان اين مرحله از تمرين، كشتي گيران در غالب چهار تيم و با داوري عليرضا رضايي به بازي تك امتيازي بسكتبال در زمين كوچك پرداختند و هر تيم بازنده بازي بسكتبال بايد يك دور با سرعت بالا موانع چيده شده روي تشك هاي را مي دويدند.

فردين معصومي، مهدي تقوي، صادق گودرزي و حسن رحيمي در اين تمرينات زير نظر مربياني مانند اعتماد مقدم، لايق، طلايي، رضايي، اسماعيل پور، سامعي، حبيبي و ديگر مربيان دعوت شده به تمرين پرداختند و سپس با حضور در خانه كشتي شماره يك دقايقي بدنهاي خود را سرد كردند و به تمرين 90 دقيقه اي با نشاط خود پايان دادند. دكتر رامين امير ساسان مسئول تغذيه تيمهاي ملي نيز در حين تمرينات دقايقي با مدير تيمهاي ملي به صحبت پرداخت.

مدير تيمهاي ملي كشتي و امور فني نيز در حين تمرينات نكات لازم را به كشتي گيران گوشزد كرد و صحبتهاي ميان آقاي خادم و برخي مربيان تيم ملي رد و بدل شد.

اعضاي تيم كشتي فرنگي نوجوانان به همراه رشيد خليل محمد زاده سرمربي اين تيم ناظر تمرينات با نشاط آزادكاران بودند. برخي نوجوانان نيز با حضور در كنار مدير تيمهاي ملي و امور فني با وي عكس يادگاري گرفتند.

محمد بنا سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي نيز در پايان اين تمرين پس از خوش و بش با خادم در جمع آزادكاران عكس يادگاري گرفت.

بنا به اعلام مدير تيمهاي ملي و امور فني اين مرحله از تمرينات تا زمان اعزام به رقابتهاي آسيايي كره جنوبي كه روزهاي 27 تا 30 بهمن ماه در شهر گومي كره جنوبي برگزار مي‌شود، ادامه خواهد يافت و سپس مرحله بعدي اردو پس از اين رقابتها براي مسابقات جام تختي و گزينشي المپيك آغاز مي شود.

انتهاي پيام

جمعه|ا|30|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 205]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن