تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816876783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اسكولاري 7 ماه دوام آورد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: اسكولاري 7 ماه دوام آورد
فوتبال- گروه ورزشي:
دوران مربيگري اسكولاري در استمفوردبريج تنها هفت ماه دوام داشت.

دوشنبه بعدازظهر، دو روز بعد از تساوي خانگي بدون گل چلسي مقابل هال‌سيتي كه منجر به سقوط تيم به رده چهارم ليگ برتر شد، باشگاه در بيانيه‌اي از بركناري سرمربي برزيلي خبر داد. اين تصميم با نظر مستقيم آبراموويچ، مالك باشگاه گرفته شده چرا كه وي معتقد است نتايج ضعيف اخير، «پروژه چلسي» را به خطر انداخته.

به گزارش گاردين، قرارداد اسكولاري سه ساله بود و با حقوق سالانه 25/6 ميليون پوند، گران‌ترين مربي دنيا محسوب مي‌شد. چلسي بابت بركناري او بايد 5/7 ميليون پوند غرامت بپردازد.

بعد از ژوزه مورينيو و آورام گرانت اين سومين مربي است كه آبراموويچ حدود يك سال گذشته اخراج مي‌كند و مجموع غرامتي كه چلسي به آنها پرداخته، حدود 40 ميليون پوند است. تنها توجيه اقتصادي كه مي‌توان براي بركناري اسكولاري پيدا كرد و نگراني آبراموويچ از
به خطر افتادن پروژه چلسي را هم تفسير مي‌كند، عدم صعود به ليگ قهرمانان فصل آينده است كه حدود 20 ميليون پوند ضرر مالي دارد. اسكولاري كه در سال 2002 برزيل را به قهرماني جهان رساند و در سال‌هاي اخير در تورنمنت‌هاي بزرگ سه بار موفق به حذف تيم ملي انگليس شده بود با سروصداي زيادي به چلسي پيوست. برخي كارشناسان اين تيم را بخت اول قهرماني مي‌دانستند.

شروع اسكولاري مطابق انتظارات بود، ولي چلسي به تدريج افت كرد. تيم اسكولاري در 12 بازي اخيرش در ليگ برتر تنها چهار بار به پيروزي رسيد و او ركورد بسيار ضعيفي در برابر مدعيان (منچستريونايتد، ليورپول و آرسنال) داشت (يك امتياز از پنج بازي). گفته مي‌شود كه بعد از سال‌ها مربيگري در تيم‌هاي ملي برزيل و پرتغال، اسكولاري نتوانست با ريتم سريع و فشرده فوتبال انگليس هماهنگ شود. در ماه گذشته هم جان تري و فرانك لمپارد بازيكنان قديمي چلسي از او خواسته بودند كه تمرينات سنگين‌تري را براي تيم در نظر بگيرد.

رايكارد يا آنچلوتي؟

بازي بعدي چلسي روز شنبه در دور پنجم جام حذفي مقابل واتفورد خواهد بود، بعد از آن، بازي حساسي با آستون‌ويلا تيم سوم جدول دارد و در نهايت در استمفوردبريج ميزبان يوونتوس خواهد بود. فعلا قرار است ري‌ويلكينز دستيار اسكولاري هدايت تيم را به عهده بگيرد ولي باشگاه چلسي با توجه به بازي‌هاي حساس بعدي به سرعت به دنبال يك مربي جديد است. براساس بيانيه چلسي اين باشگاه به دنبال يك مربي بيكار است كه در كوتاه‌مدت مانند يك آتش‌نشان عمل كند و اگر در اين زمان موفق باشد احتمالا قرارداد طولاني‌تري با او به امضا مي‌رساند.

فرانك رايكارد سرمربي سابق چلسي و روبرتو مانچيني سرمربي سابق اينتر جزو گزينه‌هاي باشگاه چلسي هستند. آبراموويچ همچنين علاقه زيادي به گاس هيدينك دارد كه با تيم ملي روسيه موفق به حذف انگليس در مرحله مقدماتي يورو 2008 شد و بعد از آن توانست به مرحله نيمه‌نهايي صعود كند. به ويژه اينكه خود آبراموويچ زمينه انتقال مربي هلندي به تيم ملي كشورش را فراهم كرده و حقوق او را مي‌پردازد ولي مدير برنامه‌هاي هيدينك مي‌گويد كه او به تعهدش با تيم ملي روسيه پايبند است: «گاس مي‌خواهد براي چهارمين دوره متوالي به جام جهاني صعود كند. هيچ شانسي براي رفتن او به چلسي وجود ندارد و او شغل فعلي‌اش را خيلي دوست دارد.»مدير برنامه هاي رايكارد اما از تمايل اين مربي به آمدن به چلسي خبر داده و گفته كه او مشكلي با بي رحمي آبراموويچ با مريبان ندارد.

برخي روزنامه‌هاي انگليسي از جمله سان هم آنچلوتي را گزينه موردعلاقه چلسي مي‌دانند و معتقدند كه اين باشگاه تا پايان فصل و آزاد شدن سرمربي ايتاليايي به دنبال يك راه‌حل موقت است.

اسكولاري در بيانيه‌اي براي چلسي آرزوي موفقيت كرد و گفت كه در آينده نزديك درباره جزئيات بركناري‌اش صحبت مي‌كند: «از فرصتي كه براي كار در چلسي و فوتبال انگليس به من داده شد تشكر مي‌كنم. اين تجربه ارزشمندي برايم بود. متاسفم كه دوران من بيشتر از اين ادامه نداشت. براي چلسي در سه جامي كه در آن حضور دارد، آرزوي موفقيت مي‌كنم. من فعلا در لندن مي‌مانم و به زودي به مطبوعات پاسخ مي‌دهم.»

ولي آكاز فلگر ، سخنگوي اسكولاري معتقد است كه چلسي نتوانسته در نقل و انتقالات
به تعهداتش عمل كند. او به روزنامه برزيلي لانسه گفت: «به نظر مي‌رسد كه آبراموويچ در اين تصميم نقش داشته. هرچند اسكولاري مورد حمايت بازيكنان و كنيون بود ولي موقعيت مطمئني نداشت.» او اضافه كرد: «تيم چلسي مسن است. فيليپه تلاش كرد تيم را جوان كند، ولي موفق نبود. او تقاضا كرد كه دكو و روبينيو به تيم اضافه شوند ولي فقط دكو خريداري شد.»

سرالكس فرگوسن، سرمربي منچستريونايتد هم از بركناري اسكولاري ابراز تاسف كرد و گفت: «اين از جبر زمان است. در جهان امروز، صبر معني ندارد. انتظار زيادي وجود داشت كه چلسي امسال عملكرد خوبي داشته باشد و آنها تنها در يك ماه گذشته عملكرد بدي داشته‌اند. اين قضاوت تنها روي نتايج ماه گذشته بوده.»

چهارشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن