تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821341253




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«رابرت جونيور» از «مرد آهني 3» خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: «رابرت جونيور» از «مرد آهني 3» خبر داد


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما

«رابرت داوني جونيور» از تهيه و توليد «مرد آهني 3» خبر داد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، «رابرت داوني جونيور» گفت: شركت فيلمسازي «والت ديزني» پيش توليد پروژه‌ي سينمايي «مرد آهني 3» را آغاز كرده است.

حق پخش و اكران اين فيلم پيش‌تر در اختيار شركت فيلمسازي پارامونت بود و كمپاني ديزني براي گرفتن حق پخش اين فيلم 115 ميليون دلار به پارامونت پرداخت كرده است.

بنا بر اعلام استوديو فيلمسازي والت ديزني، «مرد آهني 3» براي اكران در 3 مي سال 2013 آماده خواهد شد.

در خلاصه داستان سري مرد آهني چنين آمده است: توني ستارك از سمي مهلك درون بدن خود، كه از آثار سو فناوري مردآهني است بطور مخفيانه رنج مي‌برد. او قدم به قدم به مرگ نزديكتر مي‌شود. اما از سوي ديگر، يك مهندس روسي به نام «ايوان» درصدد است از توني استارك انتقام مرگ و زندگي سخت پدر خود را بگيرد. پدرش سابقا همكار پدر توني استارك بود. او موفق به ساخت شلاق‌هاي انرژي‌داري مي‌شود كه قابليت رد شدن از آهن را دارند. در جريان سفري به موناكو توني با وي براي بار نخست روبرو مي‌شود. از سوي ديگر دولت آمريكا به دنبال تسخير فناوري مردآهني براي مقاصد اسلحه‌سازي است. توني مدام مقاومت مي‌كند. تا اينكه توني به يك پيغام شخصي از پدر مرحوم خود برخورد مي‌كند.

جان فاورو، كارگردان فيلم‌هاي مرد آهني و مرد آهني2، از « ايلان ماسك» به عنوان الگوي شخصيت توني استارك (به بازيگري رابرت داوني جونيور در فيلم) نام برده است

«مرد‌ آهني 2» نيز كه چندي پيش بر پرده سينماها بود از توليدات كمپاني فيلمسازي «مارول» و «پارامونت» است و توسط «جان فاوريو» كارگرداني شده است.

ستارگاني چون «ميكي رورك»، «رابرت داوني جونيور»، «گوئينت پالترو»، «دان چيدل» ،«سام راكول»، «اسكارلت يوهانسون» و «ساموئل ال. جكسون» در «مرد‌ آهني 2» به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

«مرد آهني 2» داستان شخص كارخانه‌داري به‌نام «توني استارك» است كه اسير مي‌شود و ارتشي را مجهز مي‌كند تا بتواند خودش را از اسارت نجات داده و با نابغه‌اي كه با نقشه‌اي شرورانه، قصد نابودي بشر را دارد، به مبارزه برخيزد.

چهارشنبه|ا|28|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن