تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817062427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشاركت كانديداها براي انتخابات مجلس نهم افزايش داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: مشاركت كانديداها براي انتخابات مجلس نهم افزايش داشته است
وزير كشور گفت: تجزيه و تحليل داده‌هاي آماري نشانگر افزايش مشاركت ثبت نام كانديداها در نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي است.


به گزارش خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، مصطفي محمدنجار در همايش رؤسا و دبيران هياتهاي بازرسي استانهاي سراسر كشور سه كه امروز سه شنبه 27/10/90 در وزارت كشور برگزار شد اظهارداشت: تجزيه و تحليل داده‌هاي آماري نشانگر افزايش مشاركت ثبت نام كانديداها در نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي است.

وزير كشور افزود: برگزاري انتخاباتي قانونمند، با مشاركت گسترده، هدف اصلي ستاد انتخابات كشور است.

وي ادامه داد: ترور جوانان جهادگر علمي نشانه اوج عجز و درماندگي دشمنان جمهوري اسلامي ايران است.

* شركت 14 درصدي اصلاح طلبان در انتخابات مجلس نهم

وزير كشور گفت: تمامي طيف ها وسلايق سياسي در انتخابت مجلس نهم شركت كردند كه طبق آمارها 34 درصداصولگرايان 14درصداصلاح طلبان دراين مجموعه قرار دارد.

وزير كشور با اشاره به اينكه وزارت كشور در انجام فرايند انتخابات عملكرد قابل قبولي داشته است گفت: از 25 فرايندي كه براي انتخابات مجلس نهم درنظر گرفته شده بود، 8 فرايند به صورت كامل از سوي ستاد انتخابات كشور در مراحل اوليه انجام شده است.

وي با اشاره به تجربه برگزاري انتخابات سي ساله در كشورمان افزود: قطعا دراين دوران نيز انتخابات ارزشمند و پر نشاطي را با حضورمردم خواهيم داشت و اميدواريم هماهنگي ما بين دستگاه هاي مختلف مجري برگزاري انتخابت به نحو احسن برقرار شود.
نجار خاطرنشان كرد: به طوري كلي 850 هزارنفر در سراسر كشور در راستاي انجام فرايند انتخابات از ابتدا تا آخرين روز ثبت نام حضور داشته و دارند خواهند داشت لذا هيئت هاي بارزسي بايد تمهيدات ويژه اي را در حوزه هاي انتخابي هاي خود به كار ببندند.
وزير كشور با اشاره به طراحي سامانه جامع انتخابات بيش از ثبت نام از نامزدهاي ورود به مجلس نهم گفت: با طراحي سامانه جامع انتخابات ميزان سرعت، دقت و كارايي در امر ثبت نام نامزدهاي انتخاباتي بسيار بالا رفت و بستر مناسبي با استفاده از فضاي مجازي در ايجاد نظم در حوزه هاي ثبت نام فراهم شد و اكنون نيز بايد با ايجاد اعتماد سازي و هماهنگي ميان دستگاه هاي مسئول مجريان انتخابات بتوانيم انتخابات پرشكوهي را برگزار كنيم.

* مشاركت 37 درصدي كانديداتوري انتخابات
محمدنجار با اشاره به اينكه دشمنان جمهوري اسلامي ايران همواره درصدد خدشه دار كردن انتخابات هستند و قصد دارند حضور مردم را كمرنگ نشان دهد تصريح كرد: طبق آرماهاي بدست آمده از سوي وزارت كشور ميزان مشاركت نسبت دوره هاي قبل با توجه به اينكه به مدرك تحصيلي وجود داشت رشد قابل توجهي داشته و مشاركت 37درصد افزايش پيدا كرده است.
وزيركشور درخصوص حضور سلايق مختلف در فضاي انتخاباتي مجلس نهم گفت: طبق آمار بدست آمده تا كنون 34درصد از اصولگرايان، 14درصد ازاصلاح طلبان، 23 درصد به صورت مستقل و 29درصد از طيف ها وسلايق جديد درانتخابت مجلس نهم شركت كرده اند و 261نفر از نمايندگان مجلس هشتم در اين دوره براي ورود به مجلس ثبت نام كرده اند.
نجار با اشاره به اينكه نبايد اجازه دهيم دشمن به اهداف شوم خود در انتخابات دست پيدا كند اذعان داشت: مخالفان جمهوري اسلامي ايران با انجام اقدامات همچون ترور دانشمندان هسته اي كشورمان سعي در ايجاد نا آرامي در فضاي كشور دارند و اين امر نشان از آن دارد كه جمهوي اسلامي ايران در عصري كه بيداري اسلامي رخ داده است جايگاه ويژه اي را در جهان به خود اختصاص داده است لذا نبايد اجازه هيچ گونه سواستفاده‌اي رابه دشمنان نظام داد.
وزير كشور خطاب به دبيران و هيئت هاي بازرسي كشور گفت: با توجه به وظيفه‌اي كه بر دوش شما است بايد رعايت تقواي سياسي، پرهيز از مسائل قومي و مذهبي و اجتناب از تبليغات زود هنگام در حوزه هاي انتخابي خود را رصد كنيم.
وزير كشور در پايان خاطر نشان كرد: نامزدهاي انتخاباتي مجلس نهم نبايد با وعده دادن به مردم در حوزه هاي انتخابيه خود به فعاليت بپردازند وبايد با رعايت قوانين، اجتناب از تبليغات زودهنگام وحركت در مسير منويات رهبري در انتخابات مجلس نهم فعاليت هاي خود را ادامه دهد.

/ع2

سه|ا|شنبه|ا|27|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن