تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814658401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

راستگو در گفت‌وگو با فارس:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: راستگو در گفت‌وگو با فارس:
خبرگزاري فارس: نماينده اصلاح‌طلب ادوار مجلس با بيان اينكه بيشترين ضربه را به اصلاحات افراطيوني كه در بيرون از مرزها مشغول به هوچي‌گري هستند، زدند، گفت: بنده و دوستانم عدم شركت در انتخابات را به مصلحت جريان اصلاح طلبي ندانستيم.


الهه راستگو نماينده اصلاح‌طلب ادوار مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، با بيان اينكه ‌جريان اصلاح‌طلبي برآمده از خود نظام است و در دايره نظام معنا پيدا مي‌كند، افزود: بنده نسبت به تفكر و عملكرد بعضي افراد افراطي كه خود را اصلاح‌طلب دانسته ولي بيشترين ضربه را در طي مسير به اصلاحات وارد كرده‌اند و هم اكنون بعضي از آنها در آن سوي مرزها به هوچي گري مشغولند و خود را همه كاره اصلاحات معرفي مي‌كنند و مي‌دانند اظهار تاسف مي‌كنم.

وي شركت در انتخابات را حق هر شهروند ايراني دانست و افزود: مخصوصاً كساني كه بخواهند اصلاح در جامعه ايجاد كنند بايد در انتخابات شركت كنند چراكه يكي از راهكارهاي معقول و منطقي براي اصلاح امور، حضور در مجلس است.

راستگو با بيان اينكه مجلس به تعبير امام راحل عصاره فضائل ملت است، تاكيد كرد: بنده و دوستانم عدم شركت در انتخابات را به مصلحت جريان اصلاح طلبي ندانسته و معتقديم ادامه اين راه نيازمند افرادي پويا، پر تلاش و خستگي ناپذير است. به همين سبب در اين انتخابات ثبت نام كرديم و خود را در معرض انتخاب مردم شريف، متفكر و با شعور قرار داديم.

نماينده اصلاح‌طلب ادوار مجلس، خاطرنشان كرد: بنده قصد دارم، نماينده بخش عمده‌اي از جامعه يعني زنان كارگران، جوانان و ديگر گروه‌هاي اجتماعي باشم و در اصلاح تدريجي امور مملكت متناسب با نيازهاي روز نقش داشته باشم كه در صورت كسب نظر مثبت مردم عزيز در اين راه قدم‌هاي مثبتي خواهم برداشت.

وي در پايان از شوراي نگهبان خواست كه در تعيين صلاحيت‌ها با وسعت نظر بيشتري امكان حضور افراد را فراهم نمايند.
انتهاي پيام/

يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن