تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816681133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس سازمان بازرسي كل كشور: آرايش و اقتدار نيروهاي مسلح ايران نقشه‌هاي آمريكا را ناكام گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس سازمان بازرسي كل كشور: آرايش و اقتدار نيروهاي مسلح ايران نقشه‌هاي آمريكا را ناكام گذاشت


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق

رييس سازمان بازرسي كل كشور با بيان اينكه "اگر آمريكا ترديد نداشته باشد كه در حمله به ايران پيروز است، بلافاصله به ايران حمله مي‌كند"، گفت: اين‌طور نيست كه روي ميز فرماندهان پنتاگون برنامه حمله به ايران نباشد، بلكه آرايش و آمادگي نظامي نيروهاي مسلح ما تمام نقشه‌هاي دشمن را برهم زد.

به ‌گزارش دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمين مصطفي پورمحمدي روز پنجشنبه در جمع فرماندهان، افسران و كاركنان نيروي زميني ارتش، به آمار اعلام شده از سوي واتيكان اشاره كرد و افزود: طبق آمار واتيكان، تعداد مسلمانان دنيا در سال 2011 براي نخستين بار از تعداد مسيحيان كاتوليك پيشي گرفته است و بيشترين تغيير دين، گرايش به اسلام اعلام شده و بر اين اساس دين اسلام بالاترين آمار گسترش در دنيا را دارد.

وي در ادامه با اشاره به اربعين حسيني اظهار كرد: روحيه، تفكر، هدف و باوري كه مي‌تواند انسان را در يك جايگاه محكم و مستحكم قرار دهد، در ياران امام حسين(ع) بسيار قوي بود. اين روحيه و خودباوري در نيروهاي مسلح ما نيز وجود دارد. چند روز پيش، "سي.ان.ان" در سايت خود گفته بود كه به پنج دليل نبايد به جمهوري اسلامي ايران حمله نظامي كنيم. يكي از اين دلايل، توان بالاي نيروهاي مسلح ما بود. آنها اذعان داشتند كه نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ضمن برخورداري از تجهيزات و توان بالاي نظامي، از لحاظ روحيه و ايمان نيز در سطح بالايي قرار دارند و نبايد ايران را با ساير كشورها اشتباه گرفت.

رييس سازمان بازرسي كل كشور افزود: چندي پيش هم وزير دفاع آمريكا در مصاحبه‌اي اعلام كرد كه ما نمي‌گوييم ايران دنبال ساخت تسليحات هسته‌يي است بلكه اطلاعات ما حاكي از آن است كه ايران دنبال كسب توانايي هسته‌يي است، اما اينكه چرا در اين فضا آمريكا بر اين حقايق اذعان مي‌كند، حائز اهميت است.

پورمحمدي با اشاره به اينكه در حال حاضر در اوج تحريم هستيم، گفت: رييس‌جمهور آمريكا در ابتداي آغاز سال نو ميلادي مصوبه تحريم ايران را امضا كرد. در اين شرايط كه فضاي تشنج و تمايل به درگيري افزوده مي‌شود، اظهارات وزير دفاع آمريكا قابل تأمل است. آمريكا شرايط انتخابات و وعده‌هاي انتخاباتي را تجربه مي‌كند؛ مثلا يكي از كانديداهاي انتخابات رياست جمهوري آمريكا اعلام مي‌كند كه اگر به پيروزي برسد ايران را بمباران مي‌كند.

وي تاكيد كرد: در اين شرايط كه فضاي تمايل به درگيري و جنگ تقويت مي‌شود، آمريكايي‌ها حرف‌ها را عوض و تلاش كردند آن التهاب اجتماعي و تفكر ناصحيح را كه به افكار عمومي آمريكا القا مي‌شود مقداري اصلاح و واقع‌بينانه كنند. از اين رو چهره‌هاي نظامي آمريكا تاكيد مي‌كنند كه لشكركشي زميني به هيچ كشوري در برنامه كوتاه مدت آنها نيست و دنبال لشكركشي دريايي و حملات ضربه‌اي و نقطه‌اي مانند هواپيماهاي بدون سرنشين هستند.

رييس سازمان بازرسي كل كشور همچنين با بيان اينكه "نيروهاي مسلح ما مظهر اقتدار، قدرت، پايداري و بازدارندگي هستند"، تصريح كرد: نيروهاي مسلح، دشمن را سر جاي خود نشانده و نقشه‌هاي آنها را تغيير مي‌دهند. اگر آمريكا ترديد نداشته باشد كه در حمله به ايران پيروز است، هيچ‌گاه منتظر نمي‌ماند و بلافاصله به ايران حمله مي‌كند، چراكه آمريكا نشان داده است كه به هيچ قرارداد بين‌المللي پايبند نيست و بي‌حياتر از آن است كه تصور مي‌كنيم.

پورمحمدي ادامه داد: آنها نشان دادند كه جنگ‌طلب و سلطه‌طلب هستند و دنيا را بلعيده‌اند، بنابراين نمي‌توان انتظار داشت مقابل جمهوري اسلامي ايران و اقداماتي كه منافع آنان را تهديد كند، كوتاه خواهند آمد. اينكه امروز جنگ‌طلبان آمريكايي كوتاه آمده‌اند به اين خاطر است كه منطق و قدرت نيروهاي مسلح و نيز حمايت مردم از آنها را ملاحظه كرده‌اند.

وي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود، به اظهارات مادر شهيد احمدي‌روشن اشاره كرد و گفت: مادر اين شهيد بزرگوار مي‌گفت ايران پر از مصطفي‌ها است. اين يك ارزش است. ملت ما ثابت‌قدم و استوار هستند. ملت، تلاش و همت نيروهاي مسلح را ديده‌اند و پشتيبان و حامي آنان شده‌اند. اقتدار نظامي جمهوري اسلامي ايران بازدارنده است. هيچ‌گاه ما دنبال جنگ نبوده و نيستيم اما اگر درنده‌اي جلوي ما قرار گرفت بايد بتوانيم به خوبي از خود دفاع كنيم.

رييس سازمان بازرسي كل كشور افزود: نيروهاي مسلح ما نيروهايي هستند كه به ارزش‌ها باور دارند و اصولي را براي خود ‌پذيرفته‌اند. نيروهاي مسلح ما تصويري از خود ارائه دادند كه نشان مي‌دهد مي‌توان نيروي مسلح مقتدر، داراي باور و اصالت داشت. نيروهاي مسلح ما نشان دادند نيروي مسلحي هستند كه به خدا، ارزش‌هاي بالا و اخلاقي ايمان دارند و پايدار هستند و اين در حالي است كه نيروهاي مسلح غرب، آرمان و رسالتي ندارند.

وي با اشاره به پيشرفت نظامي ايران در عين تحريم‌ها عليه كشورمان، گفت: به ما گفته‌اند و مي‌گويند آنها كه دنبال اصول اخلاقي و ارزشي هستند، از چرخه و مسير پيشرفت زندگي بازمي‌مانند اما اكنون اين تفكر منسوخ شده است و امروز خريدار و كارايي ندارد. نيروهاي مسلح ما نشان داده و مي‌دهد كه نه تنها باور و ارزش‌هاي اسلامي آنان را مقتدر مي‌سازد، بلكه موجب رشد و پيشرفت آنها نيز مي‌شود و اين توانايي فرهنگ انقلابي و اسلامي ماست.

پورمحمدي در پايان با بيان اينكه "نيروهاي مسلح ما تابلوي انقلاب هستند"، تصريح كرد: نيروهاي مسلح ما مي‌گويند مي‌توان با فرهنگ انقلابي و اسلامي زندگي كرد و از چرخه پيشرفت نيز بازنماند و اين پيام فوق‌العاده ارزشمند است. نيروهاي مسلح، هم در پاسداري از ارزش‌ها و هم در پيشرفت و رشد نمونه هستند و اين پيام فراتر از قدرت بازدارندگي و توان تسليحاتي آنهاست. البته بايد مراقب بود فضاي ارزشي كه باعث اين همه افتخار براي جامعه ما شده است، سست نشود.

انتهاي پيام

يکشنبه|ا|25|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن