تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816618081




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبر و مصاحبه


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: خبر و مصاحبه
بليت پارالمپيك لندن براي ركابزن معلول ايران

ايران ورزشي- عضو تيم ملي دوچرخه سواري جانبازان و معلولان جواز حضور در رقابت‌هاي پارالمپيك لندن را كسب كرد. در رقابت‌هاي پاراآسيايي گوانگ‌ژو بهمن گلبار نژاد موفق شد در مسابقات استقامت 74 كيلومتر، عنوان سوم آسيا را كسب كند. همان زمان اعلام شد كه يك سهميه به ورزشكاراني كه داراي عنوان شده اند، اختصاص مي‌يابد. اخيرا نيز از طريق پيگيري‌هاي به عمل آمده از سازمان بين المللي دوچرخه سوار UCI، توسط كميته ملي پارالمپيك اعلام شد از 70 سهميه در نظر گرفته شده براي رشته دوچرخه سواري در پارالمپيك لندن، 40 سهميه به ورزشكاراني اختصاص يافته كه داراي عناوين بين المللي هستند و 30 سهميه ديگر به ورزشكاراني داده مي‌شود كه از شرايط خوبي برخوردارند يا در رقابت‌هاي بين المللي كه پيش از پارالمپيك برگزار مي‌شود، عنواني به دست مي‌آورند. بدين ترتيب و با توجه به اين شرايط، بهمن گلبارنژاد سهميه ورودي پارالمپيك را دريافت كرد.

رييس فدراسيون پزشكي ورزشي اعلام كرد:
تجويز مكمل توسط باشگاه‌ها جرم است

ايران ورزشي- رييس فدراسيون پزشكي ورزشي كشور معتقد است تجويز مكمل‌هاي غذايي توسط باشگاه‌ها ظلمي آشكار در حق ورزشكاران است و جرم محسوب مي‌شود.
لطفعلي پوركاظمي در اين باره مي‌گويد: «تجويز مكمل‌هاي غذايي توسط باشگاه‌ها ظلمي آشكار در حق ورزشكاران است و جرم محسوب مي‌شود. زيرا مصرف آن موجب بروز برخي نارسايي‌ها از جمله سكته، فوت، سرطان و بيماري‌هاي حاد شكمي مي‌شود.
ضمن اينكه تجويز مكمل‌هاي غذايي توسط باشگاه‌هاي ورزشي جرم است و پيگرد قانوني دارد و تنها پزشك مي‌تواند در اين خصوص اقدام كند.»

ليگ بسكتبال NBA
ياران حدادي مقابل اوكلاهاما شكست خوردند

ايران ورزشي- تيم بسكتبال ممفيس در غياب بازيكن ايراني خود در ديدار با اوكلاهاما شكست خورد. تيم بسكتبال ممفيس گريزليز در نهمين بازي فصل خود برابر اوكلاهاما سيتي قرار گرفت و در پايان با حساب 100 - 95 شكست را پذيرا شد. حامد حدادي در اين ديدار نتوانست فرصت حضور در ميدان را پيدا كند.

مدرس آلماني پينگ‌‌پنگ بانوان به ايران مي‌آيد

ايران ورزشي- مدرس آلماني پينگ‌پنگ براي تدريس مربيان و حضور در اردوي تمريني تيم ملي بانوان به ايران مي‌آيد. اوا گلر، مدرس آلماني با دعوت فدراسيون پينگ‌‌پنگ به ايران مي‌‌آيد تا از 24 تا 30 دي در آكادمي پينگ‌پنگ به ارتقاي دانش مربيان ايراني بپردازد. او در اردوي تمريني تيم ملي ايران كه پس از مسابقات انتخابي المپيك برگزار مي‌شود هم شركت مي‌كند و از نزديك نحوه تمرين‌هاي ملي‌پوشان را زير نظر مي‌گيرد.

آرزو حكيمي هم راهي مالزي مي‌شود
شرايط رقابتي براي گزينش قايقران المپيكي

ايران ورزشي- آرزو حكيمي قايقران رده سني جوانان به‌عنوان قايقران ذخيره معتمدي ورزشكار المپيكي راهي اردوي مالزي مي‌شود. آرزو معتمدي در رقابت‌هاي انتخابي المپيك لندن در رشته آب‌هاي آرام در تهران كه مهر ماه برگزار شد توانست در مسافت ۵۰۰ متر به سهميه كاياك تك نفره قايقراني ايران دست پيدا كند. معتمدي براي ادامه تمرين‌هاي آمادگي قرار است بهمن ماه راهي اردوي تداركاتي مالزي شود كه بر اساس اعلام فدراسيون قايقراني قرار است يك قايقران به‌عنوان ذخيره در تمرين‌هاي معتمدي حضور داشته باشد تا در صورت لزوم و شرايط بهتر ركوردي به‌عنوان ورزشكار المپيكي در اين ماده راهي لندن شود. آرزو حكيمي كه در جريان مسابقات قهرماني آسيا در رده سني جوانان با كسب ۳ طلا عنوان ستاره رقابت‌ها را از آن خود ساخت از نظر مسوولان فدراسيون به لحاظ ركوردي و شرايط تمريني از وضعيت بهتري به نسبت ساير قايقرانان حتي در رده سني بزرگسالان تيم ملي زنان برخوردار است و به همين دليل وي به‌عنوان ورزشكار دوم راهي اردوي مالزي مي‌شود.

ليگ برتر هندبال بانوان
رقابت ذوب‌آهن و زيتون براي دومي

ايران ورزشي- هفته اول دور برگشت ليگ برتر هندبال بانوان جمعه با برگزاري 4 ديدار پيگيري مي‌شود.
در هفته اول دور برگشت ليگ برتر هندبال بانوان تيم ثامن‌الحجج كه بدون شكست قهرمان نيم‌فصل شده بود راهي تهران مي‌شود تا مقابل تنها تيم مجيد تهران به ميدان برود.
ديدار حساس هفته اول بين زيتون كرمان و ذوب‌آهن، تيم‌هاي اول و دوم جدول رده‌بندي برگزار مي‌شود. شهرداري كرمان، قعرنشين اين رقابت‌ها هم پذيراي نفت‌وگاز گچساران است و مارتياي كردستان با فيروزآباد مسابقه مي‌دهد.

مرحله پلي‌آف بسكتبال بانوان
جدال آرارات و بندرعباس براي صعود به نيمه‌نهايي

ايران ورزشي- تكليف تيم‌هاي صعودكننده به مسابقات مرحله نيمه‌نهايي بسكتبال بانوان امروز با برگزاري دور برگشت مرحله پلي‌آف مشخص مي‌شود. تيم آرارات كه بدون شكست در دور رفت و برگشت راهي مرحله پلي‌آف شده بود، در اين مرحله مقابل شهرداري بندرعباس شكست خورد تا راه سختي را براي صعود به نيمه‌نهايي پيش رو داشته باشد. تيم‌هاي گاز، فولاد ماهان و قزوين كه در دور رفت حريفانشان را مغلوب كرده بودند، براي دور برگشت كمي خيالشان راحت‌تر است. اين تيم‌ها به ترتيب مقابل تيام تهران، فارس و نيكان ترابر تهران به ميدان مي‌روند و در صورت برتري با هر امتيازي راهي مرحله بعد مي‌شوند.

مسابقات بدمينتون دهه فجر
پرو، افغانستان، يونان و ژاپن هم مي‌آيند

ايران ورزشي- كشورهاي پرو، افغانستان، يونان و ژاپن براي حضور در مسابقات بين المللي بدمينتون دهه فجر اعلام آمادگي كردند. پيش از اين كشورهاي آمريكا، انگليس، آلمان، فرانسه، هند، نروژ، اندونزي، آفريقاي جنوبي و تركيه هم آمادگي خود را براي حضور در فجر ايران اعلام كرده بودند و با اعلام آمادگي اين 4 كشور، تعداد تيم‌هاي شركت كننده در اين مسابقات به عدد 13 رسيد. امتياز بيست و دومين دوره مسابقات بدمينتون دهه مبارك فجر در ارتقاي رنكينگ بدمينتون جهان و در نهايت كسب سهميه المپيك موثر است.

برگزاري دور برگشت ليگ گلف در هفته سوم

ايران ورزشي- هفته سوم از دور برگشت سوپر ليگ گلف مردان پنج‌شنبه و جمعه 22 و 23 دي ماه برگزار مي‌شود.
در رقابت‌هاي اين هفته پخش و پالايش آبادان با هيات گلف هنديجان ديدار مي‌كند، هيات گلف لرستان به مصاف تيم نفت و گاز مسجد سليمان (در تهران) مي‌رود، باشگاه ملي و حفاري اهواز با هيات گلف چهارمحال و بختياري رقابت مي‌كند و در آخرين بازي السو تهران و هيات گلف اصفهان هفته سوم ليگ را انجام مي‌دهند.

داور ايراني بار ديگر به دبي مي رود
رقابت ستاره هاي تنيس زير نظر كاتبي

ايران ورزشي- داور بين‌المللي كشورمان به منظور قضاوت رقابت‌هاي تنيس دبي بار ديگر راهي امارات مي‌شود. علي كاتبي، داور نشان نقره بين‌المللي كشورمان كه چندي پيش ديدار رده‌بندي رقابت‌هاي پيش فصل 2012 دوحه قطر را بين روژه فدرر و رافائل نادال قضاوت كرد، حدود دو ماه ديگر راهي امارات مي‌شود تا رقابت‌هايي را كه با حضور تنيس‌بازان مطرح جهان از جمله نواك جوكوويچ، رافائل نادال، روژه فدرر، اندي ماري و... از سري مسابقات ATP WORLD TOUR برگزار مي‌شود را قضاوت كند. كاتبي همچنين اواسط بهمن‌ماه به منظور قضاوت 3 ديدار از 5 ديدار تيم‌هاي استراليا و چين از رقابت‌هاي گروه اول ديويس كاپ راهي استراليا مي‌شود.

جمعه ، پيگيري ليگ برتر واترپلو

ايران ورزشي- دور برگشت ليگ برتر واترپلو جمعه در شهر‌هاي مختلف آغاز مي‌شود. بر اساس برنامه اعلام شده اين هفته، تيم نفت و گاز اميديه ميزبان تيم نفت و گاز گچساران است. تيم گيلان مقابل تيم فولاد ماهان سپاهان قرار مي‌گيرد، تيم خانه شناگران اصفهان با تيم هيات شناي زنجان بازي دارد و تيم خراسان رضوي ميزبان تيم هيات شناي خوزستان است. هم اكنون تيم فولاد ماهان سپاهان در صدر جدول و تيم‌هاي نفت اميديه و زنجان در رده‌هاي دوم و سوم قرار دارند.

با شعار بيداري اسلامي
زوج دوچرخه ‌سوار سيرجاني وارد مالزي شدند

ايران ورزشي- يك زوج دوچرخه سوار سيرجاني در ادامه سفر بين‌المللي خود با شعار بيداري اسلامي وارد مالزي شدند.
اميد نجف‌آبادي‌پور و فاطمه دهشيري پاريزي، زوج دوچرخه سوار سيرجاني كه با شعار بيداري اسلامي ركاب مي‌زنند، با عبور از كشورهاي تركمنستان، ازبكستان، قرقيزستان، تاجيكستان، افغانستان، هندوستان، بنگلادش و تايلند به مالزي رسيدند و پيام صلح و دوستي ايرانيان و مسلمانان را به مردم اين كشور رساندند.

پنجشنبه|ا|22|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن