تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816219881




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران زمين


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: ايران زمين
انفجار مين و بقاياي مواد منفجره در زمين هاي شهرستان مرزي دهلران باز هم قرباني گرفت.به گزارش ايرنا، 2عضو گروه پاكسازي ميدان هاي مين قطعه 7منطقه ابوفلو ي دهلران صبح چهارشنبه بر اثر انفجار مين و مواد جنگي حين عمليات خنثي سازي شهيد و مجروح شدند. حسين الفتي نژاد اهل ايلام و از اعضاي گروه پاك سازي ميدان هاي مين هنگام تخريب مواد منفجره به درجه رفيع شهادت نايل آمد. همچنين در اثر اين انفجار، بهمن زراعتي عضو ديگر اين دسته كه اهل شهر خرم آباد است، مجروح و براي مداوا به بيمارستان هاي اهواز اعزام شد. انفجار مين در قطعه 7منطقه ابوفلوي دهلران 3روز پيش نيز باعث شهادت عضو ديگر همين گروه پاك سازي شد. 500 هزار هكتار از زمين هاي آلوده به مين و مواد منفجره شهرستان دهلران در دوران دفاع مقدس، تاكنون توسط گروه هاي مين ياب پاك سازي شده است.

اجراي طرح هدفمندي يارانه ها كيفيت نان را در زابل افزايش داده است

زابل- رضا حكيمي: اجراي طرح هدفمند كردن يارانه ها سبب بهبود كيفيت نان و كاهش ضايعات آن شده است، فرماندار شهرستان زابل در كارگروه آرد و نان با تصريح اين مطلب، گفت: از زمان اجراي طرح تاكنون مصرف آرد شهرستان به ميزان هزار و ۱۰۰ تن كاهش يافته است.مهندس «حسين كيخا» افزود: قبل از اجراي طرح آرد مصرفي ۳ هزار و ۲۰۰ تن بوده كه امسال به ۲ هزار و ۱۰۰ تن كاهش يافته است.وي اظهار داشت: صرفه جويي، مديريت مصرف نان، پيش گيري از اسراف و خدمات مطلوب تر از پيامدهاي مهم اين طرح است كه انتظار مي رود مشاركت و همراهي مردم در اين طرح وضعيت نان را بيش از پيش ارتقاء بخشد. فرماندار شهر زابل تعداد نانوايي هاي موجود را ۱۴۰ باب برشمرد كه موظف به عرضه نان مرغوب هستند.

كاهش ۴ برابري سرانه زمين كشاورزي در سطح كشور

ساري- امامي: در حالي كه در سال ۱۳۳۵ به ازي هر يك ايراني يك هكتار زمين كشاورزي در كشور وجود داشت اما در حال حاضر به ازاي هر ۴ نفر يك هكتار زمين وجود دارد. مدير جهاد كشاورزي شهرستان آمل گفت: ۱۸ ميليون هكتار زمين زراعي در كشور وجود دارد كه با توجه به افزايش روزافزون جمعيت و تغيير كاربري هاي گسترده، ميزان زمين هاي قابل كشت در حال كاهش است.مرتضي اميني با اشاره به اين كه در حال حاضر ۹۰ درصد از نيازهاي غذايي كشور در داخل تامين مي شود افزود: امنيت غذايي پايه و اساس امنيت جامعه است.

طرح جاده كنارگذر مهران با پيشرفت ۵۵ درصدي در حال اجراست

ايلام- گورابي : طرح جاده كنارگذر شهرستان مهران با ۵ كيلومتر طول و ۵۵ درصد پيشرفت فيزيكي در حال اجراست.رئيس اداره راه و ترابري شهرستان مهران با اعلام اين خبر گفت: تاكنون براي اجراي اين طرح عمراني با100 هزار مترمكعب عمليات خاكي، بالغ بر ۱۳ ميليارد ريال اعتبار هزينه شده است.ملكي با اشاره به اين كه براي تكميل طرح جاده كمربندي مهران به ۲۸ ميليارد ريال ديگر اعتبار نياز است افزود: اين طرح راه سازي خردادماه سال آينده به بهره برداري خواهد رسيد.

۶۰هزار نفر در بخش صنايع دستي اردبيل فعاليت مي كنند

اردبيل- حسين نژاد: ۶۰هزار نفر در بخش صنايع دستي استان اردبيل فعاليت مي كنند.بهروز ندايي مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان اردبيل در جلسه كميته ميراث و گردشگري اردبيل اظهار داشت: در بخش مشاغل خانگي توجه جدي به صنايع دستي و توليدات متنوع آن شده است ما در يك حركت انقلابي تمام سهميه اعتباري خود را در قالب صنايع دستي به بانك ها معرفي كرديم و حتي اعتبار و سهميه مجدد خواستيم تا در اين زمينه متقاضيان خود را به بانك معرفي كنيم. وي در ادامه با اشاره به بازاريابي هاي خوب انجام شده در حوزه فرش و رفع برخي از موانع فروش و صادرات آن، ابراز داشت: بازارچه هاي صنايع دستي حريم بقعه شيخ صفي الدين اردبيلي را در قالب ۴۰مغازه آماده تكميل و بهره برداري داريم كه تاكنون ۱۲باب از اين مغازه ها واگذار شده است.دبير ستاد تسهيلات سفرهاي استان اردبيل يادآور شد: اين مغازه ها به صورت اجاره اي به علاقه مندان واگذار مي شود كه انتظار مي رود با استقبال توليدكنندگان اين بخش شاهد عرضه بهترين توليدات صنايع دستي در شايسته ترين مكان يعني بقعه شيخ صفي الدين اردبيلي براي عرضه به مسافران و گردشگران باشيم. ندايي اظهار داشت: هم اكنون ۶۰هزار نفر از جمعيت استان به صورت مستقيم و غيرمستقيم در بخش صنايع دستي فعاليت مي كنند كه سالانه با توليد ۴۰نوع صنايع دستي متنوع توليدات خود را روانه بازار مصرف مي كنند. دبير كارگروه ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري اردبيل گليم، ورني، جاجيم، سنگ هاي نيمه قيمتي و قيمتي و صنايع وابسته به چوب از جمله منبت را از برجسته ترين صنايع دستي استان اعلام كرد و گفت: پيش بيني مي شود صنايع دستي با توجه به راه اندازي بازارچه هاي دائمي صنايع دستي در تمام شهرهاي استان اردبيل رونق پيدا كند.

پنجشنبه|ا|22|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن