تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816603802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايسنا گزارش مي‌دهد: همه‌ي آن‌چه از فيلم‌هاي بخش مسابقه‌ي جشنواره‌ي فيلم فجر مي‌دانيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: ايسنا گزارش مي‌دهد: همه‌ي آن‌چه از فيلم‌هاي بخش مسابقه‌ي جشنواره‌ي فيلم فجر مي‌دانيم
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - سينما

با اعلام ليست 26 فيلم بخش رقابتي جشنواره‌ي فيلم فجر، مروري داريم بر داستان‌ها و عوامل اصلي اين فيلم‌ها.‌

به گزارش بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سامان سالور «آمين خواهيم گفت» را سال گذشته در يك ايستگاه دورافتاده قطار در مناطق كوهستاني لرستان فيلمبرداري كرد.

«آمين خواهيم گفت» روايتگر قصه‌اي عاشقانه در بستري انساني است و بازيگران آن محمود نظرعليان، عليرضا مهران، آزاده زارعي، ساناز اسدي، حميد حبيبي‌فر، محمد فصيحي، حسن سكوند، ميسا مولوي و فرزاد حسني هستند.

فيلم سينمايي «برف روي كاج» به كارگرداني پيمان معادي كه به تازگي پروانه نمايش گرفته است، با بازي مهناز افشار، ويشكا آسايش، صابر ابر، حسين پاكدل، حسن معجوني، آناهيتا افشار، الهام كردا و با حضور شيرين‌ يزدان‌بخش روايت مي‌شود.

«بزن بريم بهشت» به نويسندگي و كارگرداني مصطفي كيايي، مضموني اجتماعي با رگه‌هاي طنز دارد.

در خلاصه قصه آمده است:«اواسط دهه 60 و اوج دوران جنگ مردي حدود 50 ساله در تهران مشغول قاچاق نوارهاي لس آنجلسي و فيلم‌هاي ويدئويي است. او در اثر يك اتفاق در مي‌يابد كه توموري در سر دارد و تا دو ماه ديگر بيشتر زنده نخواهد ماند.»

بازيگران «بزن بريم بهشت»عبارتند از مهدي هاشمي، مسعود كرامتي، ژاله صامتي، سعيد آقاخاني، محسن كيايي، بهشاد شريفيان، علي كوچكي، امير عزيزي، پوريا رحيمي، زهره بختياري، ملودي آرام‌نيا، مسعود انتظاري، محمد حاج حسيني، علي گلزاده، علي زماني، عليرضا رشيدي، كاظم نجارزاده، يوسف قليچ و مهدي فقيه.

«بوسيدن روي ماه» به كارگرداني همايون اسعديان و تهيه‌كنندگي منوچهر محمدي است.

در خلاصه داستان «بوسيدن روي ماه» آمده است: «احترام‌السادات و فروغ خانم كه در همسايگي هم زندگي مي‌كنند بيش از 20 سال است كه در انتظار فرزندانشان هستند.»

در جديدترين ساخته‌ي ماني حقيقي، «پذيرايي ساده»، ترانه عليدوستي، ماني حقيقي، سعيد چنگيزيان، اسماعيل خلج، صابر ابر، محمد عاقبتي، فرهاد قائميان، نادر فلاح، وحيد آقاپور، محمدرضا نجفي، قربان نجفي، مهدي صباغي به ايفاي نقش مي‌پردازند.

فيلم سينمايي «پرواز بادبادك‌ها» به كارگرداني علي قوي‌تن براي مخاطب كودك و نوجوان ساخته شده‌است و در ارتباط با واقعيت‌هايي از زندگي دشوار دانش‌آموزان مدرسه‌اي روستايي است كه معلم اين مدرسه با سختي‌هايي قصد دارد با بچه‌هاي مدرسه همراه شود و مشكلات‌شان را بر طرف كند. روناك پوريادگار بازيگر بزرگسال فيلم است و بازيگر نقش اصلي كودك علي معرفتي است.

در خلاصه داستان فيلم « پل چوبي» به كارگرداني مهدي كرم‌پور هم آمده است:«پل چوبي معبري بود بر خندق شمالي طهران، مابين پايتخت و ييلاق شميران... محل اتصال طهران قديم و تهران مدرن. اين‌جا و اكنون محله پل چوبي يادگار گذشته است. نامي به‌جا مانده در قلب شهر پر هياهو؛ محل رخداد عاشقانه‌اي نا آرام... »

بهرام رادان، مهران مديري، هديه تهراني،مهناز افشار، آتيلا پسياني، فرهاد اصلاني، برزو ارجمند، اميد روحاني،‌ هستي محمايي،‌ آرمان پاپي‌زاده، آزاده اعتباريان، توماس اردبرينك. با معرفي: خسرو پسياني، صدف نورمحمد در اين فيلم به ايفاي نقش مي پردازند.

«پله آخر» به تهيه‌كنندگي و كارگرداني علي مصفا و با بازي ليلا حاتمي، عليرضا آقاخاني و علي مصفا، داستان امين دكتري ميانسال است كه پس از سال‌ها به ايران برگشته و به همراه مادرش تنها زندگي مي‌كند. او با شنيدن خبر مرگ يكي از دوستان كودكي به خانه‌اش رفته و درگير ماجراي مرگ او مي‌شود.

فيلم سينمايي «تلفن همراه رئيس جمهور» به كارگرداني علي عطشاني و تهيه‌كنندگي محسن علي اكبري است.

درخلاصه داستان «تلفن همراه رئيس جمهور» آمده است:«پيرمردي كه شغلش باربري است و قصد خريد سيم‌كارت و تلفن همراه را دارد كه دست بر قضا سيم‌كارت خاموش ساليان گذشته رئيس جمهور مورد معامله قرار مي‌گيرد و ....»

مهدي هاشمي، اكبرعبدي، نيكي كريمي، بهناز جعفري، آتيلا پسياني، علي دهكردي، نيما شاهرخ شاهي، مجيد ياسر، خشايار راد، افسانه ناصري، ساناز قرباني، مينو شيخان، كاظم نجارزاده و بيژن پيشدادي در «تلفن همراه رئيس جمهور» بازي مي‌كنند.

در فيلم سينمايي«چك» ساخته كاظم راست‌گفتار هم فرهاد آييش‌، همايون ارشادي،‌ شاهرخ استخري‌، جمشيد مشايخي‌، حسن شكوهي‌، فرخ نعمتي‌، مريم سعادت‌، مژگان بيات‌، نفيسه روشن و ... به ايفاي نقش مي‌پردازند.

«خرس» به كارگرداني خسرو معصومي، روايت زندگي طلبه‌اي است كه از راه نجاري امرار معاش مي‌كند. او كه در جريان جنگ ايران و عراق مفقود الاثر شده بود پس از سالها به روستايش بر مي‌گردد و مي‌بيند كه زندگي‌اش توسط فردي ملقب به «خرس» كه قاچاقچي چوب است نابود شده و....

بازيگراني چون پرويز پرستويي ، مريلا زارعي‌، فرهاد اصلاني‌،‌ علي اوسيوند، ‌ناصر آقايي‌،‌ داوود فتحعلي بيگي‌، ‌مائده طهماسبي، ‌ابوالفضل شاه‌كرم، اكبر معززي و ... در «خرس» به ايفاي نقش مي‌پردازند.

فيلم‌سينمايي «در انتظار معجزه» به كارگرداني رسول صدرعاملي با مضمون «زائر» است كه موضوع آن درباره‌ امير و مهرانه زن‌ و شوهري است كه سرشار از نفرت هستند و چشم ديدن يكديگر را ندارند.

حميد فرخ‌نژاد، پريوش نظريه و بيتا فرهي با معرفي مهتاب گيتي‌فروز بازيگران اين فيلم هستند.

«هيچ كس فرشته نيست»، اولين تجربه سينمايي رضا عطاران در مقام كارگردان است.

در اين فيلم بازيگراني چون اكبر عبدي، مريلا زارعي، رضا عطاران، ويشكا آسايش، سروش صحت، ناصر گيتي‌جاه، اصغر سمسارزاده به ايفاي نقش‌ پرداخته‌اند. خداداد عزيزي از بازيكنان چند سال قبل تيم ملي فوتبال ايران نيز در بخشي از اين فيلم بازي مي‌كند.

در «روزهاي زندگي» به كارگرداني پرويز شيخ‌طادي هم حميد فرخ‌نژاد و هنگامه قاضياني به ايفاي نقش‌مي‌پردازند.

اين فيلم داستان زوج پزشكي است كه در يك بيمارستان صحرايي در حال مداواي مجروحين هستند و پس از اين‌كه عراق قطعنامه را زير پا مي‌گذارد، در شرايطي مجبور مي‌شوند به دفاع سخت‌افزاري و جنگ هم بپردازند.

«روييدن در باد» توسط رهبر قنبري نوشته شده و داستان پسر 14 ساله‌اي را روايت مي‌كند كه مجبور است امتحانات سراسرياش را در مسير كوچ ايل از قشلاق به ييلاق بگذراند كه با سختي‌ها و مشقات فراواني مواجه است

در اين فيلم گوهر خيرانديش، اميد زندگاني، حسين عابديني، ذبيح افشار، كاظم هاشم‌زاده، يلدا قشقايي ژيلا شاهي، صبا مهري، احمد پورستان، يحيي پورامين،بهنام اسداللهي، مهرداد ميكائيل‌زاده... و قاسم سيد سياح(بازيگرنوجوان ) حضور دارند.

«زندگي خصوصي» به كارگرداني محمد حسين فرحبخش هم با بازي فرهاد اصلاني، هانيه توسلي، لعيا زنگنه، سعيد نيكپور و كاظم هژيرآزاد روايت مي‌شود.

اين فيلم درباره زندگي خصوصي ابراهيم كياني است كه رازهايي وجود دارد و تلاش براي مكتوم نگهداشتن آنها او را گرفتار برزخي غريب مي‌كند.

به گزارش ايسنا،«شور شيرين» به كارگرداني جواد اردكاني به زندگي شهيد كاوه مي‌پردازد.

حميد عمارلو، رضا رويگري، ماه‌چهره‌ خليلي، حسن شكوهي، جواد عزتي، علي كشوري و جمعي از بازيگران خراساني، كرمانشاهي و كردستاني در اين فيلم نقش‌آفريني مي‌كنند.

«گشت ارشاد» ديگر فيلم بخش مسابقه‌ي جشنواره‌ي فيلم فجر به كارگرداني و تهيه‌كنندگي سعيد سهيلي است كه در آن،حميد فرخ‌نژاد، نيوشا ضيغمي و جمشيد هاشم‌پور، محسن تنابنده و ساعد سهيلي به ايفاي نقش مي‌پردازند.

فيلم جديد سعيد سهيلي داستان سه جوان جنوب شهري است كه براي به دست آوردن مبلغي پول دست به كار خطرناكي مي‌زنند.

«محرمانه تهران» به كارگرداني مهدي فيوضي و تهيه‌كنندگي قاسم جعفري است كه اطلاع دقيقي از اين فيلم تاكنون منتشر نشده است.

فيلم سينمايي «ملكه» به كارگرداني محمدعلي باشه‌آهنگر كه در آن ميلاد كيمرام، مصطفي زماني، حميدرضا آذرنگ، مهدي سلطاني، همايون ارشادي، هومن برق‌نورد، مالك حدپورسراج، حسين باشه آهنگر، مجتبي اسوديان و بازيگر خردسال دانيال حسناوي به ايفاي نقش مي‌پردازند.

فيلمنامه «ملكه» توسط محمدرضا گوهري و محمدعلي باشه‌آهنگر نوشته شده است. اين فيلم موضوعي درباره دفاع مقدس دارد و ماجراي آن در پالايشگاه نفت آبادان هنگام جنگ تحميلي رخ مي‌دهد.

«نارنجي پوش» به كارگرداني و تهيه‌كنندگي داريوش مهرجويي است.

«نارنجي پوش» نوشته مشترك مهرجويي و وحيده محمدي‌فر بر اساس طرحي از وحيده محمدي‌فر داستان حامد آبان، عكاس حرفه‌اي مجلات و روزنامه‌ها است كه با خواندن كتابي چنان تحت تاثير پالايش محيط زيست و مبارزه با آشغال‌زايي مي‌شود كه با لباس نارنجي مخصوص رفتگران به شهرداري مي‌پيوندد و با عنوان «نارنجي پوش ليسانسه» به شهرت مي‌رسد اما اعتبار و محبوبيت حامد زندگي خصوصي و خانوادگي او را با سيلي از فراز و نشيب‌هاي عاطفي تند و ناگهاني به سمت و سويي ديگر مي‌برد...

نقش اصلي «نارنجي پوش» يعني عكاس را، حامد بهداد در نخستين همكاري خود با مهرجويي تجربه مي‌كند.

«يه عاشقانه ساده» به كارگرداني سامان مقدم است كه در آن مهناز افشار، مصطفي زماني، همايون ارشادي، فرهاد آييش، احمد مهران‌فر، آتيلا پسياني، امير حسين رستمي، سارا بهرامي، هومن سلطاني، مهري سادات ال‌آقا بازي مي‌كنند و علي قربان زاده و مهراوه شريفي‌نيا حضور دارند.

درباره‌ي جديدترين فيلم سامان مقدم آمده است:«فرزند آدم محكوم به سرنوشتي بود كه پدر و مادرش برايش رقم زدند. سيب دندان‌زده همه‌ي قصه را خراب كرد. آدميزاد، محكوم شد اما سرنوشتش را به باد نسپرد. در عذاب زمين، دنبال راهي رفت كه شايد به بهشتش بازگردد.انسان هميشه دنبال سرنوشت خودش است. مي‌جنگد تا به بهشت بازگردد. مي‌رود تا سرنوشتش را خودش بنويسد.

دو دوست قديمي، از جواني با هم عهد و پيماني دارند. وصلت گندم دختر امان، با كرامت پسر صفر تقديري نيست كه گندم به آن تن دهد. او عشق خودش را مي‌خواهد، سرنوشت خودش را مي‌خواهد. عشق چيزي نيست كه به عهد بي‌پرسش پايبند باشد. عاشقي ساده و سخت است. عاشقي حرف دلت است.

گندم با بيست و چند سال سن، بايد جلوي عهد و پيمان دو رفيق بايستد، كه حرف دلش را نپرسيده بودند... تازه‌ترين ساخته سامان مقدم، روايت قصه‌ي گندم است.»

فيلم سينمايي «يكي مي خواد باهات حرف بزنه» به كارگرداني منوچهر هادي و تهيه كنندگي فرشته مهدي‌زاده است كه در آن شهاب حسيني، حميدرضا پگاه، آنا نعمتي، مهتاب كرامتي، يكتا ناصر به ايفاي نقش مي‌پردازند.

«يكي مي خواد باهات حرف بزنه»، داستان ليلا است كه تنها يك هفته فرصت دارد براي امري حياتي از شوهر سابق خود رضايت بگيرد.

انتهاي پيام

سه|ا|شنبه|ا|20|ا|دي|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن